Veel plezier - Welkom thuis 3

Ik denk dat ik morgen alweer om 5 uur wakker wordt! Elke zaterdag heb ik daar last van! Flink irritant!

X

ja echt, maar das het ritme waar je dan inzit toch. Had dat met vroege diensten ooit! Moest er elke dag om 4 uur uit. Ben je vrij word je om 5 uur helemaal uitgeslapen wakker BLEHHH

Ja dat is echt irritant, maar ik slaap elke dag tot 7 uur, maar morgen moet ik er om 6 uur uit, moet werken, en dan ben ik gewoon altijd om half 5 of 5 uur al wakker! En om 5 voor 6 val je dan weer in slaap!

X

ben je bang je te verslapen dan ofzo?? Nee die ingebouwde wekkers ben ik een btjhu spuuuugzat dus

Hallo allemaal,

Jammer dat ik niet zo veel tijd heb om die estore punten omhoog te krijgen…

@ Diamond: Nicci French is echt super geweldig om te lezen. Ik heb vang me als ik val gelezen en die is ook erg geweldig. Ik kan niet in de boeken stoppen dus ik ga zo verder… Dit is pas mijn tweede boek dus ik kan er nog een aantal lezen en er is pas een nieuw boek van hun verschenen.

@ Annemiek: Mooie boeken zijn altijd welkom, dus als je titels weet dan mag je ze me geven. Ik lees ook altijd in de trein, heb ik tenminste iets te doen, zou liever met een autotje gaan maar omdat ik OV heb is dat erg zonde van het geld dus nog ff wachten.

@ Sevgilim: heel veel plezier in Turkije!!! Ik heb het boek Heldin van de woestijn ook gelezen, dat is ook een super boek zeg!!!

@ Cynthia (banasenlazimsin): Veel plezier!!!

@ Cynthia: super autotje zeg… Wat jammer dat alle plekken vergeven zijn, ik had ook wel meegewilt. Kan je geen tweede reisje organiseren :stuck_out_tongue:

Zo morgen vroeg nog werken en dan CARNAVAL… Gaan we limburg eens op de kop zetten.

Groetjes Linda

@beppie: Nee ik ben niet bang om me te verslapen, woon toch maar 2 minuten van me zaterdagbaantje af, dus ben er zo, maar ik weet ook niet wat het is!!

@Lindalight: Thanks! Ben er ook erg blij mee! Misschien moet ik inderdaad maar een 2e reisje organiseren haha!!

X cyn

lijkt me een prime idee…!! wanneer gaan we boeken…?

groetjes

filiz

janken, janken, janken…
alle spanning, stress, onzekerhied, blijdschap, spanning voor wat komen gaat komt er nu uit

**HET HUIS IS VERKOCHT!!!

**ze hebben toch de annulering van het koopcontract ingestrokken…28 maart is de overdacht, 10 dagen bij pappie en mammie en dan naar Turkije. alles kan nu gewoon volgens plan doorgaan!!!

nu echt stressen en haasten…regelen, pakken, regelen, werken, boeken, regelen, verhuizen, papieren, verhuizen, regelen, pakken en vliegen!!!

wwwwwwwwwwwwwwwwww hhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa aaaahhhhhhhhh

kan wel janken…

van blijdschap maar ook over de rest

later meer

@bloem: dat zal zeker wel een fijn gevoel zijn… is het ook niet meteen een dubbel gevoel? dat het nu echt zo is??? wanneer gaje dan ook echt weg?

verder zit ik nu weer heerlijk thuis… vandaag heerlijk uitgeslapen met vriendlief, toen naar de markt geweest samen en naar zijn ouders en grootouders geweest… gewoon een heerlijk dagje gehad…

en nu zitten we lekker te wachten op de pizza…

jeetje bloem…3x lezen om er wijs uit te komen…haha

wat top voor je dat je nu werkelijk gaat!! super dat je het huis hebt kunnen verkopen!! 't gaat vast allemaal goed komen nu!!
veel succes met:regelen, pakken, regelen, werken, boeken, regelen, verhuizen, papieren, verhuizen, regelen, pakken en vliegen!!!

hou ons op de hoogte he…!!

@nur…alvast smakelijk!!

groetjes

filiz

Hé meiden laatste paar dagen ff druk druk druk maar zal proberen morgen weer alles bij te lezen en reageren!

Een fijn weekend allemaal!

Groetjes, Diamond

ja sorry, was misschien niet helemaal duidelijk.

1. het huis is verkocht!!

2. 28 maart uit het huis

3. 8 april naar Turkije…voor hoelang?? weet ik niet

4. gevoelens:
    a. Blij dat

• het huis EINDELIJK verkocht is
  • het nu echt gaat gebeuren
  • ik nu ECHT naar Turkije ga
    b. verdrietig, want
  • tis nu echt over (huwelijk, huis, leven in NL)
  • spanning van het afgelopen jaar eist zijn tol
  • bang voor wat komen gaat
  1. stressen
  • er heel veel moet gebeuren binnen 6 weken tijd
  • ik niet weet waar ik moet beginnen
  • er heel veel moet gebeuren in 6 weken tijd!!

Overzichtelijk he?? probeer het zo een beetje aan te pakken, want ikzelf schiet van links naar rechts, van hoog naar laag…

over 6 weken zit ik gewoon met mijn koffertje op schoot te wachten tot ik mag gaan slapen, des te eerder ik MAG vertekken (oftewel nog 6 weken en 1 nachtje slapen en ik GGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAA!!)

heel overzichtelijk… heel spannend ook …

ben vandaag blij eindelijk naar weken wachten. Heb ik een stage plaats gevonden. Het is niet Turkije geworden, maar Frankrijk. Dus ik ga vanaf 7 mei voor 5 maanden naar Frankrijk. Maar 1 ding weet ik wel naar mijn stage ga ik op vakantie naar Turkije.

Nou vandaag viel het mee, was dus ‘pas’ om 6.30 wakker, heb 8.5 uur geslapen, is voor mij een giga-tijd dus dan zal ik wel genoeg geslapen hebben vandaag denk ik.

Iedereen een heeerlijke dag, als ik kan kom ik langs gesjeest!

Vond gisteren een boek op de bibliotheek geschreven door Andreas Matlé en Sonay A., het heet ‘Hier wil ik wonen’. Is een waargebeurd verhaal.

Sonay A. woont als kind van Turkse ouders in Duitsland. Als ze bijna volwassen is wil haar vader haar opeens terugbrengen naar Turkije wat zij niet wil, waarna hij haar ontvoert.

Ben benieuwd of het een mooi boek is, laat het nog wel weten als het de moeite waard is.
Een ander mooi boek is ‘De blanke masai’ van Corinne Hofmann. Ook waar gebeurd. In het kort:

Corinne wordt op vakantie in Kenia verliefd op een masaikrijger. Beëindigd na haar vakantie haar relatie en geeft in Zwitserland alles op en gaat naar Kenia.

Vervolg hierop is ‘Weerzien in Afrika’ maar heb het nog niet gelezen.
Ook erg mooi: ‘In de wildernis’ van Kobie Krüger.

Waar gebeurd verhaal van een gezin in een van Afrikaans wildpark. Een leven midden in de wildernis, zonder enige luxe, geïsoleerd van de bewoonde wereld met als enige buren luipaarden, olifanten, slangen enzv.

Hoop dat jullie er iets aan hebben.

groet Marion

@bloem…heel overzichtelijk nu ja;)

@besmile…wat leuk dat je stage gaat lopen in frankrijk!! jammer dat het niet turkije is geworden. ach vakantie is ook leuk!!

@annemiek…jeetje 8 1/2 slapen op een zaterdag!! niks voor mij…zaterdag lig ik standaart tot 11, 12 uur in bed!!

@marion…dat boel van sonay a heb ik ook gelezen, vind het een leuk verhaal maar niet echt leuk verteld. die andere boeken klinken ook echt leuk. ga ze zeker eens zoeken in de bieb

groetjes

filiz

@Filiz: de laatste tijd slaap ik maar een uurtje of 5, vandaar dat ik zoooo blij ben/was met de uren van afgelopen nacht!!! Zalig geslapen

Meiden het is gebeurt: IK KRIJG LENZEN!!! Loop al jaren dat ik die dingen wil, mn bril zat ben enzo!! Gister sprak ik mn nichtje en die heeft lenzen sinds deze week, en ik vertelde dat ik ook zoooo graag wil, maar dat die krengen voor mij zoooo duur zijn. Vertelde ze me naar … te gaan, en dan viel het mee. Nou ze had gelijk, dingen opgemeten, en besteld!!! Zo als het er nu uitziet, heb ik ze vrijdag al!!! SPANNEND!!

Fijne zondag iedereen, nog plannen?? Wij niets dus
Groetjes
Annemiek

Zo eindelijk weer tijd om alles uitgebreid bij te lezen en op iedereen te reageren :yes: Een lekker rustig weekendje, vanmorgen naar de stad geweest op zoek naar een hometrainer. De zomer komt er weer aan en wil toch 's wat meer gaan bewegen. Vanavond weer lekker op de bank Idols kijken. Heb bij de boekwinkel nog een boekje gekregen, De voeten van Abdullah, ben benieuwd of het wat is.

@Cynthia; en hoe bevalt je autootje? Hij ziet er in ieder geval erg leuk en schattig uit! Jammer dat alle plekken naar Turkije al zijn vergeven, ben weer 's te laat :frowning: Dus ik ga samen met Annemiek en Nur met het vliegtuig, zien we jullie daar wel!

@Rieneke: jahaa ik heb ook zo’n voorjaarsgevoel. Helemaal vandaag heerlijk weer. Wel koud maar wel een super lekker zonnetje.

@Annemiek: oh heerlijk dat jij en je hubbie misschien in mei een weekje richting zon gaan! Haha ben benieuwd of het Turkije wordt! Gaaf dat je lenzen krijgt, eindelijk van die vervelende bril af, heerlijk! Laat je ff weten of het bevalt?

@Linda: een heel fijne carnaval! Breng je hier nog ff verslag uit hoe het is bevallen in een Schotse kilt?

@Bloem: hé wat goed nieuws dat je huis is verkocht. Zal een hele opluchting zijn. Maar ik kan het me voorstellen dat het ook wel een beetje vreemd voelt nu het definitief is. Heel veel succes met alles regelen enzo, en als je ff een vrij moment hebt dan weet je ons hier wel te vinden he :slight_smile:

@Besmile: Frankrijk is toch ook leuk! Kan het me wel voorstellen dat je het jammer vindt dat het geen Turkije is geworden. Maar straks na je stage lekker naar Turkije op vakantie is natuurlijk ook leuk.

Nou hopenlijk ben ik weer een beetje bij, er was behoorlijk wat afgekletst de afgelopen dagen zeg!

Groetjes, Diamond

nou je staat toch iedere keer te kijken bij die uitslag van idols he!!

ik had echt gedacht dat angelique in de finale zou staan!!

denk trouwens ook niet dat ik ooit nog stem…stem ik 1x op serge gaat ie die week eruit. denk ik vandaag, ach steun angelique…gaat zij eruit…
kan maar beter ophouden met stemmen, het heeft een negatieve invloed haha

groetjes

filiz