Veel plezier - Welkom thuis 3

Ik moet ook nog op het lijstje :smiley:

8 Juli naar Kemer
21 Oktober naar Side

Groetjes Yoella…

Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

bij deze…je staat erbij.ga je een van die keren je lieffie nog zien of is dat onzeker?? nog iets van je vriendin in turkije gehoord??

oei:
@ banasenlazimsin, heel erg veel pelzier in istanbul. heb je al gepakt??

het lijstje is er natuurlijk niet voor niks he???

heb ik de verkeerde baan ofzo?? Heel de week bellen er al mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten doen??? Zo moeilijk is het toch niet!! En de mensen die zo graag veel geld willen hebben (me, me, me, ME!!) lukt het niet om het NU te krijgen en anderen hebben een fortuin, zonder dat ze weten wat ze ermee moeten doen!!!

zucht…huisje in Turkije…met zwembad of dichtbij zee…mmm…wat zou het leven toch mooi kunnen zijn met een paar €€€€€€
zucht, zwijmel, droom

het is net zoals met die e-store…je wilt er heel erg veel, maar het schiet niet echt op, hahahahaaa:D

sorry ik ben weg

21 Oktober ga ik me askim zien… Duurt nog wel een tijdje, maarjah het kan gewoon niet eerder… Hij zit natuurlijk in het leger…

ja dat wist ik natuurlijk, vandaar ook de vraag…het aftellen kan weer beginnen!!!

Hubbie en ik zijn nu aan het kijken of we ergens half mei eind mei nog ff een weekje ofzo weg kunnen! Kan Griekenland of toch Turkije…wie weet

Dus misschien toch binnenkort weer op de lijst, hooooop het zoooooo

nog 29 nachtjes slapen

@Nur: aaah mag ik mee???

@Cyn samen in Nurs koffer??

Haha zou het passen? Ik vind het prima hoor!

Zouden er ook 3 mensen in Nurs koffer passen??? :stuck_out_tongue:

We zouden eigenlijk met alle meiden van hier, een week naar Turkije moeten gaan… Niemand jaloers, iedereen blij! haha dat lijkt me wel wat!

X

nou een avondje eten is al een mega-toer, laat staan een hele week zeg, is niet uitvoerbaar denk ik, maar wel een heeeel leuk idee

Lekker idee om weer bij weg te dromen! Lijkt me ook sper met zn allen een weekje weg, maar is denk ik idd niet uitvoerbaar helaas…
Nou ja we dromen gewoon lekker verder! :smiley:

Dromen is altijd lekker!! Zo droom ik serieus elke nacht over Turkije!!!

X Cyn

Ik ook bijna elke nacht! Of/en ik droom over S bijna elke nacht. Ik droom sowieso ontzettend veel, nou ja ik onthou het dus veel.
Soms wel 3 dromen per nacht en heel gedetailleerd ook! Super heerlijk! Ik ging vroeger en nu eigenlijk ook nog steeds wel, slapen om te dromen! (heb dan ook bijna nooit nachtmerries)

SLAPEN!!! Praat er niet over!! Al heeft de afgelopen nacht dus 7!!! uur geduurt! Mag daar niet over klagen dan

Nou droom ze allemaal.