bloem: tja, als je het met een gezellige groep doet is het misschien wel leuk en je moet idd ook de tijd nemen voor de reis… maar toch… liever vliegtuig…
zo ga mijn spullen maar eens pakken. moet zo weer naar college. Ben ontzettend verkouden, dus denk dat ik alleen het eerste college ga. Daarna lekker even uitrusten… naja, uitrusten, heb nog ontzettend veel huiswerk te doen verder dus zal daar wel even mee bezig zijn vanmiddag…
Eerst maar even nuttig gaan doen bij literatuur…
Haha ik heb echt een lente/zomer gevoel nu. Ik heb vanacht per ongeluk mn verwarming aan laten staan… dus het is nu loeiheet in mn kamer, heb een raampje open gezet en ik hoor nu de (lente)vogeltjes fluiten Heerlijk!
Nu maar hopen dat de buitentemperatuur ook snel mee doet met mn lentegevoel
@ Nur: Beterschap met je verkoudheid! Ik vrees dat ondanks mn warme temperatuurtjein huis, ik toch ook verkouden aan et worden ben Het gaat rond… Beterschap!
@ Bloem: Het lijkt me ook serieus nog eens heel erg leuk om naar Turkije te gaan met de auto! En dan met je autootje Turkije zelf nog rondrijden, super lijkt me dat! Wie weet in de toekomst…
@Beppie: Ja helemaal geweldig! Heb gister iets van 20 km gereden, valt dus nog wel mee!! Hij heeft nu een kilometerstand van 330017… haha! Mooi getal he !:yes:
Hier wil ik zijn
Nog maar 102 nachtjes slapen hahaha…
Ga trouwens 19 maart naar de Lion King in Scheveningen! Echt super gaaf!
FF het lijstje bij gewerkt, want ik stond er nog op maar ik ga niet omdat mn vriendin gaat scheiden. Echt rottig voor haar, maar ik had er ook veel zin in.
Hoop dat het met haar goed gaat
**
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!** Poellie… 27 april… Side Filiz… 27 april…Side Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??? Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba) Jacquelientje…2 juni…Alanya Cynthia…5 juni…Gümbet Diamond… 7 juni… Alanya Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis ** Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico) Marjogege…22 juli…Marmaris Jacquelientje…31 juli…Kusadasi Sevgilim…1 augustus…Kusadasi Linda1980…15 september…Turgutreis Diamond…15 september…Turgutreis Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
@ Cynthia: ik was ooit naar die marathon van the lord of the ring geweest, 10 uur zitten!! Maar was uiteindelijk toch nog best te doen, je zit toch steeds met je aandacht bij de voorstelling. Heel veel plezier iig!!!
Wel jammer voor je Annemiek, dat je je eigen uit het lijstje heb moeten halen. Maar, wie weet kom je er gauw weer in met een nieuwe bestemming.
Kreta willen wij zeker weten ook nog een keer doen! Zijn daar nog nooit geweest, maar zou daar eventueel voor een leuk prijsje via mijn zoon naar toe kunnen. Hij werkt bij een touroperator die ook Kretaspecials verkoopt.
Nou dames en een enkele heer!!! Jullie zijn lekker bezig hier op het forum hè? Jullie mogen mijn punten wel hebben hoor! Als dat kan tenminste! Ik doe er toch niets mee! Veel plezier ermee. :yes:
Nog geen weekend, maar da’s niet zo erg! Voor al de anderen alvast wel een goed weekend en voor de rest. Doeiiiiiiiiiiiiiiii
@nur: nee 3 is ook niks, maar krijg altijd nogal snel een zere reet… haha… Maar het lijkt me echt helemaal geweldig! En ach in het vliegtuig naar Turkije zit je ook 3 uur!! Nog wel ff langer zelfs!!
Ben weer thuis, na een kort en rustig dagje werken!
En in het vliegtuig heb je bijna geen beenruimte… daar kan ik me soms wel aan iriteren (heb ik dat nou goed geschreven, zit me helemaal scheel te kijken op dat woord, haha)
haha ja ik ben 1.80 meter en zit dus helemaal klem altijd! Afgelopen zomer had ik natuurlijk mijn enkelbanden gescheurd en dan zit je helemaal beroerd in zo’n klein kut stoeltje, zonder dat je ruimte voor je benen heb! En ik heb ook altijd iemand voor me die ze stoel naar achter gooit, de hele vlucht! Daar kan ik me aan irriteren!
Waaaahhhh!!! Ik zat even rond te neuzen op internet bij corendon, en ik zag een vet goedkope ticket van Istanbul naar Dusseldorf (ik was voor K en S aan et kijken) precies in de meivakantie! Ik zal S zo eens even bellen en het geweldige nieuws vertellen! Geld was namelijk een probleem…
Waahhhh hoop dat ze die kunnen boeken!