Veel plezier - Welkom thuis 3

sevgilim: heel veel plezier

bloem: tja, als je het met een gezellige groep doet is het misschien wel leuk en je moet idd ook de tijd nemen voor de reis… maar toch… liever vliegtuig…

zo ga mijn spullen maar eens pakken. moet zo weer naar college. Ben ontzettend verkouden, dus denk dat ik alleen het eerste college ga. Daarna lekker even uitrusten… naja, uitrusten, heb nog ontzettend veel huiswerk te doen verder dus zal daar wel even mee bezig zijn vanmiddag…
Eerst maar even nuttig gaan doen bij literatuur…

Zo allemaal heb ik toch weer bijna WEEKEND:yes:

Vandaag nog even veel punten scoren voor de eStore denk ik:)

@Cyn: Hoe is je autootje en hoeveel heb je al gereden??

Nou vandaag nog wel ergens reageren denk ik
Annemiek

Haha ik heb echt een lente/zomer gevoel nu. Ik heb vanacht per ongeluk mn verwarming aan laten staan… dus het is nu loeiheet in mn kamer, heb een raampje open gezet en ik hoor nu de (lente)vogeltjes fluiten :smiley: Heerlijk!
Nu maar hopen dat de buitentemperatuur ook snel mee doet met mn lentegevoel :stuck_out_tongue:

@ Nur: Beterschap met je verkoudheid! Ik vrees dat ondanks mn warme temperatuurtjein huis, ik toch ook verkouden aan et worden ben :frowning: Het gaat rond… Beterschap!

@ Bloem: Het lijkt me ook serieus nog eens heel erg leuk om naar Turkije te gaan met de auto! En dan met je autootje Turkije zelf nog rondrijden, super lijkt me dat! Wie weet in de toekomst… :smiley:

Liefs Rieneke

ok hier was ik weer even… net terug van college, ga zo huiswerk maken… en even schoonmaken.

ben weer lekker aan het aftellen: nog 30 nachtjes slapen

@Beppie: Ja helemaal geweldig! Heb gister iets van 20 km gereden, valt dus nog wel mee!! Hij heeft nu een kilometerstand van 330017… haha! Mooi getal he !:yes:

:turkey: Hier wil ik zijn :turkey:

Nog maar 102 nachtjes slapen hahaha…

Ga trouwens 19 maart naar de Lion King in Scheveningen! Echt super gaaf!

X

Ben vandaag met de auto naar het werk. Er staan gelukkig weinig file’s dus het kon weer eens lekker!! Anders met de trein.

En dan realiseer je je weer hoe lekker de dame rijd(mijn auto is een dame! pugot 1007 voor wie het niet weet!)

Nou nog 3 uurtjes en dan WEEKEND!!!

@cynthia: de lion king is echt fantastisch… echt heel mooi…

heb net ff wat huiswerk gemaakt, geef mezelf 10 mnuutjes pauze en dan ga ik weer verder…

@Nur: Hoelang duurde die voorstelling?? Dat vraagt mijn moeder zich steeds af…

X

ow het is al een jaar geleden dat ik er geweest ben… best wel lang hoor, denk dat je wel 3 uur ofzo zit… maar prik me er niet op vast…

heb het lijstje er maar weer ff bijgehaald:
ik sta weer lekker bijna bovenaan!!!

Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris

Cynthia…23 april…Disneyland!
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Annemiek …22 juli…???
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)

3 uur :eek: haha als die stoelen maar zacht zijn! Anders heb ik een enorme zere reet!!

@Nur: Die lijst wordt al weer flink lang! Ik hoop dat ik er zelf in Oktober nog een keer tussen kom!

X

FF het lijstje bij gewerkt, want ik stond er nog op maar ik ga niet omdat mn vriendin gaat scheiden. Echt rottig voor haar, maar ik had er ook veel zin in.
Hoop dat het met haar goed gaat
**
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!**
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)

Zo weer punten erbij

@ Cynthia: ik was ooit naar die marathon van the lord of the ring geweest, 10 uur zitten!! Maar was uiteindelijk toch nog best te doen, je zit toch steeds met je aandacht bij de voorstelling. Heel veel plezier iig!!!

Liefs Rieneke

ah joh cynthia wat is 3 uur nou op een heel mensenleven? :wink: hihi nee hoor, de stoelen zijn prima daar

Wel jammer voor je Annemiek, dat je je eigen uit het lijstje heb moeten halen. Maar, wie weet kom je er gauw weer in met een nieuwe bestemming.

Kreta willen wij zeker weten ook nog een keer doen! Zijn daar nog nooit geweest, maar zou daar eventueel voor een leuk prijsje via mijn zoon naar toe kunnen. Hij werkt bij een touroperator die ook Kretaspecials verkoopt.

Nou dames en een enkele heer!!! Jullie zijn lekker bezig hier op het forum hè? Jullie mogen mijn punten wel hebben hoor! Als dat kan tenminste! Ik doe er toch niets mee! Veel plezier ermee. :yes:

Nog geen weekend, maar da’s niet zo erg! Voor al de anderen alvast wel een goed weekend en voor de rest. Doeiiiiiiiiiiiiiiii

Mvg. Roanna :slight_smile:

:embarrese Oeps, ik zie dat ik nog bijna helemaal geen punten heb! Nouja, wie het het wil, mag ze hebben.

Groeten Roanna :wave:

@nur: nee 3 is ook niks, maar krijg altijd nogal snel een zere reet… haha… Maar het lijkt me echt helemaal geweldig! En ach in het vliegtuig naar Turkije zit je ook 3 uur!! Nog wel ff langer zelfs!!

Ben weer thuis, na een kort en rustig dagje werken!

Kus Cyn

En in het vliegtuig heb je bijna geen beenruimte… daar kan ik me soms wel aan iriteren (heb ik dat nou goed geschreven, zit me helemaal scheel te kijken op dat woord, haha)

Liefs

haha ja ik ben 1.80 meter en zit dus helemaal klem altijd! Afgelopen zomer had ik natuurlijk mijn enkelbanden gescheurd en dan zit je helemaal beroerd in zo’n klein kut stoeltje, zonder dat je ruimte voor je benen heb! En ik heb ook altijd iemand voor me die ze stoel naar achter gooit, de hele vlucht! Daar kan ik me aan irriteren! :wink:

X

Waaaahhhh!!! Ik zat even rond te neuzen op internet bij corendon, en ik zag een vet goedkope ticket van Istanbul naar Dusseldorf (ik was voor K en S aan et kijken) precies in de meivakantie! Ik zal S zo eens even bellen en het geweldige nieuws vertellen! Geld was namelijk een probleem…
Waahhhh hoop dat ze die kunnen boeken!

Liefs Rieneke