@ Cynthia: Veel plezier met je autootje!
@ Sevgilim: Heel veel plezier in Turkije! Neem je een paar zonnestraaltjes mee terug? Kunnen we hier wel goed gebruiken met dat koude weer ![]()
Liefs
@ Cynthia: Veel plezier met je autootje!
@ Sevgilim: Heel veel plezier in Turkije! Neem je een paar zonnestraaltjes mee terug? Kunnen we hier wel goed gebruiken met dat koude weer ![]()
Liefs
@Kelebek: Thanks! Ik heb er ook echt veel zin in om hem te gaan halen vanmiddag… Dan rij ik mooi naar Turkije volgende week haha… Mensen die meewillen kunnen zich nu inschrijven bij me ![]()
haha
x cyn
JOHW!! Hierbij schrijf ik me in!!! ![]()
Ik schrijf me ook in…
Haha… wil je er nog eStore voor ? ![]()
@Cynthia: Heel veel plezier met je nieuwe auto!! Veel veilige kilometers ermee hoop ik voor je!! Ik moet eind van maart mn theorie voor de motor doen, kan ik daarvoor (EINDELIJK) gaan lessen!!!
@Diamond: Werk ze, ik wil ook gewoon lekker shoppen ofzo, maar nee, morgen ook nog en dan WEEKEND!!
@Filiz: als je moe bent is het heeerlijk slapen, ik ben jaloers op je, zooooo moe ben ik:dead: !!
@Nur: Nog 1 maand!!! ZALIG Hoor!! En verder een fijne dag
Zo heb ik weer een aantal gedag gezegt, niet voor de punten(hiihii) maar gewoon omdat ik dat weer gezellig vond
Bij ons thuis zijn de nieuwe katten weer een beetje gewent, niet dat de hele bubs feest viert met elkaar, maar er is nog steeds niet gevochten dus
Groetjes
Annemiek:wave:
Nou er is nu dus nog maar 1 plekkie over… Ik hoop dat jullie niet al te lang zijn meiden, want zoveel ruimte heb ik niet in me seicento haha!
http://pic.autoscout24.nl/images/0/4/9/60051940_1.jpg
Hier moeten jullie dus inpassen:banana: ~
X
@Cynthia: ik schrijf me ook in, laatste plekkie ?
@Kelebek: in ruil voor een paar puntjes stuur ik jou alvast een hele koffer vol zonnestralen ![]()
Iedereen van de baan nu CYnthia kan rijden ![]()
hahahahaha ja is goed! Als jij me een GEWELDIGE lente stuurt volgende week, krijg je al mn punten, deal? ![]()
ik kan het allemaal niet meer bijhouden…
cynthia, leuk karretje!! veel plezier ermee, en wees voorzichtig!!
sevgilim, veel plezier, ben je al onderweg?, en geniet ervan!!
@cynthia…ik wilnog wel in het kofferbak…
please???
@llemaal:Thanks voor jullie lieve reacties!
Helaas zijn de plaatsen al bezet nu!! Jullie kunnen je niet meer inschrijven
@Kelebek, MiZz-Stylow, Sevgilim en Filiz: jullie mogen mee hoor! Maar dan zit me auto wel echt stampvol! Turks cd-tje aan en de reis duurt ongeveer 33 uur… Houden we dat vol meiden?? Wel toch?:dead: Zullen we wel halfdood zijn, maar dan blijven we gewoon een paar maanden voor we weer terug gaan!
X Cyn… Ik ga er nu vandoor… Ga zo mijn karretje halen!![]()
@Cynthia: Veel succes met je karretje, bedankt dat ik mee mag :d en wees voorzichtig !
@Bloem: neen, ik ga pas weg om 3u30 vannacht en om 7u opstijgen !
@Kelebek: deal! zet al maar de punten over, de lente zal dan zo komen ![]()
Cynthia… Dat komt wel goed hoor !!
Maar Filiz… Waar moeten me spullen dan ?? Haha… Najah, dan koop ik alles wel nieuw in Turkije…!!
ja zou ik ook doen, heb niet eens kunnen zeggen dat ik mee wilde!!! ik wilde wel, maar pas er toch niet in(hihi) weet je wat, neem ik het vliegtuig wel, komt vast sneller daar dan jullie HAHA
Annemiek
@ Cynthia: ik hou het wel vol hoor! De eindbestemming is toch Turkije!!! Daar heb ik wel wat voor over!
Vind reizen in auto of trein of wat dan ook niet zo erg. We vermaken ons wel met zn allen! Lekker mee bleren met de Turkse muziek, komt helemaal goed! ![]()
@ Sevgilim: moet je wel binnen een week mooi lente weer meenemen! ![]()
Liefs
@cynthia: erg leuk autotje hoor. Maar ik zou toch niet meewillen… ga liever met het vliegtuig
ben je er veeeel sneller…
zit nu weer thuis. Heb net een cake gebakken (iemand een stukje?) en het ruikt heerlijk. Moet zo weer even aan het huiswerk (erg saai maar ach… moet toch maar het) en verder ga ik lekker niet zo heel veel doen vandaag. Ben weer flink verkouden aan het worden dus dat is niet zo erg leuk. hopelijk word ik niet weer ziek. Wilde vandaag tohc maar ff de dokter bellen (t schiet toch niet op dat ik in 3 maanden bijna 5x ziek ben) maar die is er weer eens niet… schiet ook niet op dus… ga me straks maar lekker laten vertroetelen door vriendlief…
lijkt me toch wel een hele toffe roadtrip naar turkije (alla Thelma & Louise) errug leuk. Zeker met eindbestemming turkije. Maar volgens mij kom je 32 uur alleen nog maar bij de grens…nog ff een paar kilometers meer erbij en dan ben je we bij de zuidkust lijkt me!!
Met de gedroomde miljoentjes erbij, kom je een heel eind.
Lijkt me trouwens erg leuk om te doen, naar turkije met de auto…alleen dan niet door Bulgarije, hoor daar zulke rare dingen over. dan zou ik lekker via Iralie en Griekenland gaan…lekker met de boot en dan hoppa, meteen bij de zuid-kust.
dream on…??
Beste allemaal: dit is mijn voorlopig laatste berichtje ! Hou jullie goed en niet té veel kletsen hier hé hihi . Ik zal beslist wel weer veel werk hebben om bij te lezen.
Vele groetjes en tot binnen een weekje ![]()
xxx
Sevgilim: VEEL PLEZIER!!! En we horen je verhalen als je terug bent!! Geniet ervan!
Liefs Rieneke