Veel plezier - Welkom thuis 3

Wat ik trouwens niet helemaal snap, ik heb van iemand een reputatiepunt gekregen, maar hoe kun je nou zien van wie die is? En hoe kun je iemand anders een punt toekennen?

Groetjes, Diamond

Diamond,

Boven in het menubalk zie je aan de linkerkant je WW Account, daar kan je zien hoeveel reputatiepunten je hebt en van wie je die krijgt en evt. waarom.
Betreft het geven van deze punten. Als je hier aan de linkerkant kijkt van mijn post zie je mijn naam. Onder zie je een groen lichtje dat brand en daarnaast een soort weegschaal, klik daarop en dan kan je mij reputatie punten geven. In tegenstelling tot e-store punten kan je hiermee verder niets kopen. Ik zal je als voorbeeld wat reputatie punten geven, kijk dan zo even in je WW account.

Groeten,

Xander

XanderR: wat betekenen die groene lichtjes naast de reputatiepunten dan ?

Sevgilim,

Bij elke 100 reputatiepunten krijg je een groen blokje, iedereen krijgt 1 blokje cadeau. Reputatie punten geven in principe de waarde van je post waar. Als ik vind dat je post reputatiepunten waard zijn dan geef ik je die, bijvoorbeeld als je ergens een mening over hebt en waar ik het mee eens ben, ook kan je hier nog een korte tekst bij toevoegen. Kortom je doet het goed aangezien je 2 blokjes hebt…Jou kracht is overigens 42 punten, zodra je iemand punten geeft krijgt diegene 42 punten toegevoegd. De reputatie kracht komt voort uit het aantal post dacht ik.

Xander

OK hartelijk bedankt XanderR, alles begint stilaan in zn plooi te vallen!

Nou, nog 1 dagje wachten, mn vriend vertrekt morgenavond al naar Belek zodat hij er de volgende dag tegen de ochtend is en ik volg rond de middag !

@Diamond: mss kunnen we een nieuwe regel hier op het forum invoegen? 1000 estore punten en we mogen gratis een weekje naar Turkije !! hihi

Nou, mensen, mijn valies is gemaakt, in plaats van een sporttas ben ik overgeschakeld naar een valies omdat er toch nog iets meer in kon (moeha) en morgen laat ik jullie wel het gewicht eens weten, als er plaats over is, mag er gerust iemand mee :wink: .

Vele groetjes :wave:

Goed idee Sevgilim, dat worden dus 82 weken Turkije…!:RockOn:

OK, komt voor mekaar, even een belangrijke mededeling voor iedereen:

Vanaf morgen worden de mensen met 1000 estore puntjes een gratis reis aangeboden naar Turkije :wink: !! Posten is dus de boodschap, hehehehehehe…
Nou, ik ben er alvast nog lang niet, velen onder ons trouwens… Mss als we allemaal héél lief zijn tegen XanderR dat hij mss wel een schenking voor het goede doel wil doen? Hé XanderR ?:ninja:

:wave:

Hallo lieve turkije vrienden,

Wat een levendige boel zo met de estore puntjes…
Hoe maak je iemand blij :slight_smile: hihi vind het wel wat hebben hoor!!!
Zo ben jaloers te lezen dat het in turkije heerlijk warm is terwijl het hier gaat vriezen :mad: :mad:
Hahahahahaha maar ik kan heerlijk CARNAVAL gaan vieren. Dus ik moet niet klagen :slight_smile:
Morgen lekker effe uitslapen, ik heb avonddienst.
Las net een nieuwsbericht dat er een bewoners gewond zijn geraakt bij een woning van een psychiatrische instelling. Waar ik stage loop komen cliënten wonen die van deze instelling afkomen.
donderdag gaan we met het alle collega’s uit eten en vrijdag ga ik heerlijk naar de kapper!!! Mijn haren weer ff bij laten verven. Dezelfde kleur weer, krijg nog steeds hele leuke reacties terwijl het al 7 weken geleden is dat ik ze geverfd heb. Ik heb ze paars, roze en mijn pony zwart. Ziet echt stoer uit, al zeg ik het zelf.
Ben al helemaal in de carnavalssfeer aan het komen door de muziek te luisteren. Hihi

Dadelijk heerlijk onder de wol met het boek dat ik nu aan het lezen ben: Nicci French - Bezeten van mij. Wat een goed schrijversduo is dat zeg!!! Daarna begin ik aan Harry Potter deel 4, heb de vorige drie delen inmiddels al na elkaar uitgelezen, werkt erg verslavend zeg maar moest er even een ander boek tussen lezen.

Geniet van deze mooie avond…

Groetjes Linda

@Linda: ik vind Nicci French ook super om te lezen. Wil binnenkort Vang me als ik val (zo heet 'ie geloof ik) eens gaan lezen. Echt boeken waar je maar niet in kunt stoppen met lezen. En heerlijk om zo’n boek mee te nemen op vakantie, lekker lezen aan het strand/zwembad, kan niet wachten!

Groetjes, Diamond

Goede morgen allemaal

Mn vriendje heeft me juist wakker gemaakt, is reeds op, ik nu ook en heb een vrije dag. We staan beiden zooo zot hihi :d nog een paar uurtjes slapen en ik ben in Turkije ! wihiii

Heb juist gezien dat ik de loterij heb gewonnen ! even ter zijde :slight_smile:
Mss kunnen we een apart estoretopic aanmaken? Of zou dat niet mogen?

Hallo meiden!

Is toch wat dat eStore en die punten!! Het houd de gemoederen bezig!!
Een apart topic, ik zou het gewoon doen, kan Sander beslissen of hij er wel punten, en zo ja hoeveel per reaktie eraan geeft!

Ik zit weer lekker op het werk, alles ging normaal dus ook geen problemen. Morgen maar eens lekker met de auto, hoorde dat door de vakantie er in de polder geen files staan:banana: !

@Diamond en Linda: ik lees een hoop in de trein, de laatste tijd vaak onbekende schrijvers. Maar heel goede boeken!! Zal eens wat titels doorgeven anders.

@Sevgilim: Das de manier van wakker worden toch! Als je vriendje je belt, en daar word je wakker van! Ik kan me geen betere wekker wensen:) Nou goede reis en heeeeel veeeeeel plezier daar!!

Allemaal die moeten werken een heel goede dag enzo
Groetjes
Annemiek:wave:

@Beppie: ja idd heel plezant wakker worden hoor ! Dit was ons laatste msn gesprek want vanavond vertrekt hij al met de bus voor een tocht van 9 lange uren… Ik kan helemaal niet meer wachten !
Laatst heb ik een reportage gezien waarvan ik haar boek ook heb gelezen: Donya Al-Nahi haar boek: Heldin van de woestijn. Prachtig boek, waargebeurd en onlangs op de belgische televisie. Prachtig hoe zij haar leven riskeert om ontvoerde kindjes terug naar hun moeder te halen!

@Allemaal: Het topic voor estore is aangemaakt, kunnen we hier rustig verder babbelen over turkije en alles errond.

groetjes xxx

@ sevgilim: fijne tijd samen!

goede morgen aan de rest. Heerlijk uitgeslapen en nu nog even snel wat doornemen voordat college weer begint. wat ben ik weer heerlijk actief niet normaal meer… en dat om 9 uur 's ochtends…

verder ben ik nu echt heerlijk aan het aftellen: nog 31 nachtjes slapen
en dan ga ik weer heerlijk naar :turkey:

Vanochtend heerlijk voor mezelf. Hoef vanmiddag pas om half één te beginnen (zou eigenlijk vrij zijn maar val in voor een collega). M’n vriend en ik gaan vanavond na ons werk naar mijn ouders, kunnen we daar lekker mee-eten. Dan morgenmiddag en vrijdagmiddag nog werken en het is alweer weekend! En zo komt Turkije weer steeds iets dichterbij, vandaag over precies 15 weken gaan we!!

Groetjes, Diamond

Ik ben echt saai, heb niks leuks te vertellen:( Ik wil wel sevgilim ff heel veel plezier wensen komende dagen!!

Kuss Cynthia (voor mij nog 3 dagen:D:D:D:D)

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik zal eens denken aan jullie als ik in het zonnetje (hopelijk) lig !
Ben bezig een mooi kaartje aan het schrijven voor mn vriend en de laatste spulletjes in mn valies te steken.

Vele groetjes en tot straks nog maar eens xxx

@Sevgilim: VEEL PLEZIER ALVAST! En veel plezier met je loterij haha…

@llemaal: Vanmiddag mag ik mijn autootje ophalen!!:banana: :banana: Dan is er weer een nieuwe wegpiraat op de weg!

X Cyn

@sevgilim…heel veel plezier!!

@cynthia…alvast heel veel pelzier met je nieuwe auto!!

ik heb verder ook niet veel te melden…ben de laaste dagen zooo moe!!
heb me al 2 dagen verslapen, slaap gewoon door de wekker heen. en dat terwijl ik toch niet abnormaal laat naar bed ga…naja

groetjes

filiz

@Cynthia: wat leuk dat je vanmiddag je autootje kan ophalen! Laat je nog ff weten hier of het bevalt als nieuwe wegpiraat :slight_smile:
Ik heb m’n eigen auto nu alweer bijna zes jaar en ben nog elke dag blij met hem (ook al is het inmiddels een oud beestje maar hij heeft me nog nooit laten staan). Veel plezier ermee!

Nog een kwartiertje en ik moet weer richting werk. Zag net een vriendin langslopen die vandaag lekker vrij is, zou veel meer zin hebben lekker ff met haar naar de stad te gaan maar ja…Volgende week beter dan maar!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Ja jullie horen het wel van me! Zal alkmaar en omstreken eens flink onveilig maken!

x Cyn