Veel plezier - Welkom thuis 3

@Cynthia: en daar is Cynthia weer ! RUNNNN !!! Ja idd ik heb je ingehaald maar zal wss weer niet lang duren hehe :wink:

Yes, maar ik ga nu ff lunchen…

Maar I’LL BE BACK!!! Muhahahaha

X

Heb nog ff koffie gedronken met hubbie, maar ik ben er ook weer ff!!!

:wave:

Koffie is zoooooo vies!!!

X

Neeeeeeheeeee!!! Ik drink wel 20 koppen per dag!!!

Gadver! Ik moet er niet aan denken! Zit nu op msn met de vriend van mijn beste vriendinnetje! Vet schattig!

Ik lust ook wel een kopje koffie!!!
Annemiek ik ben toch wel heel benieuwd hoe je eruit zag vanmorgen hoor! :wink:
Ik ga zo ook maar eens koffie maken en stukje chocolade erbij :embarrese
En dan eens een planning maken, bulgh!
Ohw ohw ohw en ik ga proberen 29 april tot 10 mei naar Istanbul te gaan! Heb een ticket gevonden, maar kan nog niet boeken. Moet nog even met K en S overleggen… Nou ja nog met S, K wilde al dat ik zo snel mogelijk kwam. S is nog steeds depressief… :frowning:

@Kelebek: Hoop voor je dat je kan gaan in april! Ach joh S. zal het ook geweldig vinden om je te zien!! Enne ik heb ook wel trek in een stuk chocolade!!

X

Als K zegt komen, en S nog depri is, gewoon gaan, en kijken of je S kan helpen omhoog te kruipen!!! Is het altijd waard, Rien, en als dat niet lukt weet je ook meteen waar je aan toe bent!!

Ik ga ook zeker (nou ja BIJNA zeker), heb et gister K beloofd.
Als ik uit ben stuur ik hem vaak een smsje hoe geweldig het hier wel niet is (bij uitgaan dan). En gister lag ik in mn bedje en stuurde hij ineens een smsje dat hij uit was, hahaha. Maar hij miste mij wel bij het uitgaan. Dus had hem belooft snel te komen. K zei ook al dat S et waarschijnlijk ook super zou vnden als ik kwam. Alleen reageert S nu heel raar steeds, dus K heeft hem nog niet gesproken verder…

Ja kelebek, mss is het beter gewoon te gaan kijken hoe het met S is met je eigen ogen, kan je zelf je conclusies uit trekken.

@Diamond: hoe was het bij de kapper ?

Kelebek, Ik denk ook dat je gewoon moet gaan.
Wie weet kikkert S er zo van op als hij je ziet.
Zo niet dan weet je waar je aan toe bent. Dit is allemaal zo onzeker.

Anders kun je er toch ook gewoon een leuke tijd van maken in Istanbul, Samen met die andere vriend.

Sterkte, Fransijn.:turkey: :NETHERLAN

Ja idd!! Ik ga ook zeker! Als ik hem zie kan ik veeeeeeeel beter met hem praten dan zo… (helemaal niet zelfs op het moment, alles verloopt via K)
En ik kan zowiezo een weekje ertussenuit goed gebruiken. K is er ook altijd nog, mocht het helemaal fout lopen tussen mij en S (zal wel meevallen).
Ik moet alleen nog even wachten of K dan wel kan in die periode dat ik wil komen en dan kan ik boeken. :smiley:
Nog even kijken of er nog een vriendin (of 2) van me mee wil(len), maar ik ga zowiezo! :smiley:

Liefs Rieneke

@kelebek…ik hoop dat S snel van zn depressie af is!! wel super dat je een reisje naar istanbul in het vooruitzicht hebt…!!

groetjes

filiz

Ok,Dames nummer 4 alweer,veel plezier!