Veel plezier - Welkom thuis 3

@fransijn…ik ben ff kwijt wanneer je nu presiec gaat, maar iig heeel veel pleier. maak er wat moois van!!

@diamond…ja turkse vlinders. vind hem echt heel leuk. ben op de helft, vind het bijna jmmr om hem uit te lezen haha

@cynthia…wat leuk dat je een auto hebt gekocht!!

heb net idols gekeken…ja het is toch een verslaving…had wel ged8 dat harm eruit zou gaan.
krijgen we nu een girl als idols.

gister had ik een reunie, van groep 8. was echt super leuk. mensen die ik al 6 jaar niet meer gezien had waren er. was echt super gezellig!!
wel laat geworden, en vandaag gewoon moeten werken. ga nu lkkr slapen dus:)

hebben jullie nog plannen voor de zondag…?

groetjes

filiz

Nou wat is het stil hier !
Dan maar even meedelen dat ik nog maar 3 nachtjes moet slapen (2,5 eigenlijk) en dan ben ik op weg naar Turkije ! :slight_smile:

groetjes :wave:

Enneuh…Waar is mijn handtekening naartoe ? Weet er iemand goed uitgelegd wat estore is ? Staat bij iedereen zijn naam …

@Sevgilil: Ohw!!! Je bent er bijna!!! Ik wil meeeee!!

Ik hoorde net dat mijn vriendin gaat scheiden, en dat onze vakantie samen dus niet door gaat! Ik vind het verschrikkelijk voor haar!!

Nou morgen werken en dan kom ik wel iets uitgebreider terug
Doei
Annemiek

Sevgilim,

Waar je handtekening naar toe is…ik heb geen idee eigenlijk.
Betreft e-store. Je kan punten verdienen waarmee je leuke en handige opties op dit forum kan kopen en je kan ze zelfs sparen op een zogenaamde bank…een leuke bezigheid en toevoeging aan het forum. Voor meer uitleg
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=21049

Groeten,

Xander

Haaaai!

Nou ik kom hier dan ook maar ff melden dat het voor mij nog 5 daagjes wachten is…:smiley:
Franka veel plezier in Turkije, hoop dat jullie alles op een rijtje kunnen zetten en dat als je weer weg gaat weer alles goed is!

Liefs, Cynthia

@Beppie: jammer voor je dat die reis niet doorgaat ! Kan je niemand anders zoeken die met je mee zou gaan? Ik hoop echt dat je nog kan gaan, succes !

@XanderR: Bedankt voor de informatie!

@Bana…: Nou, véél succes op reis, je bent er ook bijna, mn vriend heeft zojuist laten weten dat de eerste dag nu de zon schijnt en dat het 19°C is in Izmir en dat ze uitgeven dat het nog wat warmer word, dat belooft ! O ja en dat ik gerust nu zomerkleren mag meenemen :banana:

haha en dan kom ik even melden dat ik over 12.5 aan t opstijgen ben haha

voor allen die deze week naar turkije vertrekken…heel veel plezier!! dat zal natuurlijk best wel lukken, daar twijfel ik niet aan!!
maak er wat moois van!!

ik wil ook!!! :frowning:

voor mij nog 66 nachtjes slapen

groetjes

filiz

Ben echt jaloers!!! Ik wil ook naar Turkije!!! Maar ik moet nog 15… weken wachten… Nou ja eigenlijk nog 7 maar dan zie ik mijn vriendje niet he!

Mag woensdag mijn auto halen :banana:

@Franka + sevgilim: Alvast heeeeeel veeeeeel plezieR!

Kus Cyn

Dat e-store is eigenlijk gelijk al verslavend. haha je krijgt echt de drang dat je meer punten wil!

x Cyn

Alle bofkonten die deze week naar Turkije gaan wens ik heel veel plezier en geluk toe…
Voor mij nog “maar” 8 weken en dan ben ik er al een dag! En ik heb zaterdag de 3e reis naar Marmaris besproken voor dit jaar, dus voeg me maar toe op het lijstje: 19 september gaat Marjan weer naar Marmaris!
En heel misschien ga ik ook nog een keer in juni, maar dan met een paar mensen waar ik mee werk, mensen met een verstandelijke beperking. Wordt natuurlijk een hele andere soort vakantie, maar niet minder leuk…hoop dat het door kan gaan.
Iedereen een leuke week toegewenst en a.s. weekend lekker carnaval…heb er zin in.

doei, gr. Marjan

Carnaval: Ja daar doen wij echt niks aan hier… Raar eigenlijk!

@ Diamond: Even terug komend op je vraag welke accomodatie wij in Praia da Oura gaan? Dat heet, appartement Ouratlantico. Kun je vinden op de website van vaya.nl. Het was een Sky Radio tip aanbieding.

@ Annemiek: Och jee, wat jammer nu voor jullie beiden. Dat is niet zo leuk dan voor je vriendin en dus ook niet voor jou. Sterkte ermee!

Mvg. Roanna :wave:

PS. Voor allen die nu gaan, hele fijne vakantie gewenst, met hopenljk wat warmer dan hier!

Hee allemaal

Iedereen die naar turkije gaat heeel veeel plezier.

Ik heb het kei druk met school, stage en natuurlijk met de komende CARNAVAL :banana: Heb er onwijs veel zin in. Gister nog met een stel vrienden naar een grote carnavalswinkel geweest. We gaan komende zondag met ongeveer 12 man naar Maastricht en we gaan allemaal als schotten. Heb er onwijs veel zin in. Helaas moet ik zaterdag nog werken want anders zou ik vrijdag al beginnen. Mijn vriend begint zaterdag morgen al te vieren :mad:

Annemiek: Wat een ontzettende vervelende situatie voor je vriendin.

groetjes Linda

ja die carnaval drukte…
haha…hier begint het donderavond al met ‘oude wijve bal’ dan 5 dagen feesten en woensdag haringhappen.
naja, mij een beetje veel van het goede, ik ga alleen dinsdag, de rest ga ik gewoon werken.

iedereen die wel uitgebreid gaat vieren, heel veel plezier!!

groetjes

filiz

hihi dankjulliewel allemaal…maarre waarom sta ik in hemelsnaam boven aan in die estore?! kan ik t ook omzetten in geld ofzo whaha

ik heb gezien dat je per post er 2 punten bijkrijgt. Maar ik vraag me ook af wat je dan werkelijk kan doen met deze punten…

Haha… Franka je doet er echt alles aan he ? om op nummer 1 te blijven…!! :smiley: Wacht maar… Straks ben jij 9 dagen weg… en dan sta ik op 1 !!

Groetjes Yoella…

Volgens mij zal er nog méér afgekletst worden nu met deze estore !!
Nou, kunnen we gelijk beginnen met elk woord in één post te zetten :smiley: