Veel plezier - Welkom thuis 3

@ Bloem (Cicek) benim adresim hatiriliyor musun?

@Von: Jij spreekt ook al een aardig woordje turks denk?

@llemaal: Ik ga 23 april naar Disney! Die reis heb ik op mijn stage gewonnen, en ga dan met mijn collega… Ik zet deze reis ook lekker op het lijstje

Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya

Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Annemiek …22 juli…???
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

Kus Cyn

@annemiek…klink erg leuk en spannend…!! laat de voorpret maar beginnen!!

@diamond…veel succes met de nieuwe telefooncentrale. zal ff wennen zijn. maar meestal heb je zoiets toch wel snel onder de knie;)

@von…de natte winter is wel door te komen…nog een goede maand. ben blij las het weer warmer wordt!!
enne in het vervolg wel even vermelden hoe het met jou gaat!! :wink:

verder niet veel te melden eigelijk., ik ga maar eens verder lezen in turkse vlinders. heb hem maandag uit de bieb gehaadl. vind hem tot nu toe erg leuk:D

groetjes

filiz

wat leuk cynthia.!! :smiley:
…hoe heb je hem gewonnen…?

groetjes

filiz

Touroperators hebben vaak agentenactie’s! Dit keer was er 1 van Tui, en dan moest je allerlei vragen beantwoorden en dan kon je prijzen winnen. Disney was er ook een onderdeel van, en wij waren het snelste team op dat onderdeel! Prachtig! Dus ga 3 dagen naar Disney voor free!!

X Cyn

@ Diamond: Wat ontzettend lief dat je het nog gevraagd hebt aan die vriend van je!! Ik heb je een mailtje gestuurd.

@ Chynthia: Heey wat cool! Gefeliciteerd! Veel plezier in Disneyland alvast!

@ Fransijn: Ohw over 2 nachtjes ga je al weer richting Turkije! Heerlijk ben jaloers! Geniet er lekker van!

Liefs Rieneke

@Filiz. dank je wel, met mij gaat het goed. ook met m’n turkse vriend. we kennen elkaar ondertussen alweer bijna een jaar. ben bij z’n familie geweest in het verre oosten van turkije. wat een ervaring was dat!
het is natuurlijk jammer dat we elkaar zo weinig kunnen zien, maar ja daar ‘kies’ je voor als je met zo’n relatie begint.
ik ga een korte toerisme opleiding volgen en hoop v .d. zomer in turkije te kunnen werken, anders evt v.d. winter in een wintersportgebied in turkije.Dat zou ik ontzettend leuk vinden! Dus hopen dat het gaat lukken.

Hoi allemaal,

Heb even snel alles doorgelezen, maar moet zo naar huis,omdat ik eters krijg.
Gezellig nog even bijkletsen voor ik naar Side vertrek.

Er zijn weer veel leuke dingen gebeurd, zoals Cynthia die een leuke reis heeft gewonnen.

Ook denk ik aan degenen onder ons waar het even niet zo soepeltjes voor loopt. Sterkte hoor.
Ik wens iedereen een leuke avond toe en tot morgen hoop ik.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Cynthia: Ik vind het fantastisch van je reisje die je gewonnen hebt naar Disneyland ! Have fun !

@Von: Veel succes met de opleiding, het lukt je zeker en vast !

Morgen hebben we onze punten van de examens, zal supeslecht zijn van me!

@von…fijn om te lezen dat het goed met je gaat!! en met je vriend natuurlijk, wat gaat de tijd toch snel he!! al bijna een jaar:D
veel succes met je opleiding, ik hoop met je mee dat je een leuke werkplek krijgt.

@segilim…laat je de uitslag weten…? ik duim voor je!!

@fransijn…jij ook een fijne avond!! zit je met je ged88 al lkkr in side…?:smiley:

groetjes

filiz

Zo zo , ik ben juist terug van school en het is beter geweest dan ik verwachte, ben er toch voor 1 vak door :smiley: (duits), voor de rest allemaal gebuisd, had het wel verwacht want ik heb er bijna niets voor gedaan…
Nu maar uitkijken waar ik in september graag zou werken en daar dan volledig voor gaan ! (liefst turkije haha)

wat goed sevgilim!! wat een geluk dat het beter is dan dat je verw8 had

groetjes

filiz

hehe ja, maar mn diploma mag ik wel vergeten !

@sevgilim: Er zijn er meerdere die hun diploma kunnen vergeten! Daar ben ik er dus ook 1 van!

Heb vandaag mijn eerste autootje gekocht! Mag hem woensdag halen! Het is een Fiat Seicento geworden! Leuk man!

Kus Cyn

Zo alweer weekend! Hebben jullie nog leuke plannen?

@Annemiek: wij hebben ook een centrale die inmiddels antiek is. Hij werkte op een gegeven moment niet goed meer dus werd het tijd voor een nieuwe. Dinsdag werk ik er voor het eerst mee, ben benieuwd. We kunnen straks ook alles via de computer doen, je hebt dan geen eens meer het toestel nodig. Dat zal nog wel ff wennen worden.

@Von: leuk weer 's van je te horen! Fijn dat het allemaal zo goed met je gaat en ook met je vriend. Zou inderdaad super zijn als je van de zomer lekker in Turkije kunt gaan werken! Hou je ons op de hoogte?

@Cynthia: wat gaaf, Disney!! Ben er nog nooit geweest en het lijkt me ontzettend leuk om eens te zien! Leuk je eigen autootje! Dat wordt lekker rondrijden dus, ideaal!

@Filiz: en vindt je Turkse vlinders nog steeds leuk? M’n moeder is er nu in aan het lezen maar ze vond 't geloof ik niet zo leuk als ik. Ach ja smaken verschillen gelukkig.

@Rieneke: je hebt een mailtje terug!

@Fransijn: alvast héél veel plezier in Side! Geniet er lekker van! Hoe laat ga je vliegen?

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal.

Hier ben ik ook weer eens. Ik lees natuurlijk wel regelmatig dit gezellige forum, maar weet vaak niets te schrijven, omdat wij dit jaar niet naar Turkije gaan. Maar gewoon ff mee kletsen is ook wel leuk . Toch?

Dit jaar voor ons dus geen Turkije maar: 13 Juni Salou ( Spanje) en 2 oktober een weekje Portugal.(Praia da Oura)

Oja Cynthia, wat super voor je, dat je naar Disney mag. Wij zijn al meerdere malen daar geweest, omdat zoonlief er een een paar jaar gewerkt had. Vooral de kersttijd is daar zoooooo mooi.

Dus Diamond, echt een keer doen! Mocht je info willen over hotels in de buurt van het park, laat het me weten. Er zijn goede en goedkopere alternatieven voor de nogal prijzige Disneyhotels, alhoewel die wel leuk zijn met hun Disneyfiguren bij het ontbijt.

Morgen even kijken of de nieuwe Peugeot 106 al bij de dealer staat en a’vonds weer met de hele familie naar de Indische dansavond alhier. Dus het weekend weer genoeg te doen.:banana:

Nu, allemaal een heel goed weekend en tot een andere keer weer.
Mvg, Roanna :wave:

@Roanna: ha wat grappig wij zijn ook naar Praia da Oura geweest! In welke accommodatie zitten jullie? Ik blijf Portugal een super mooi land vinden, erg mooie natuur. En helemaal gaaf is met een autootje helemaal langs de kust rijden, heerlijk! Ik heb je bij in het lijstje gezet hoor!

Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul

Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Annemiek …22 juli…???
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)

Groetjes, Diamond

het lijstje komt al aardig lang !

@ von, ik heb net het pakje op de post gedaan met het boek. komt dus jouw kant uit.

ik probeer turks te leren, maar bovenstaande moet toch echt nog in het Nederlands. Heel erg bedankt!

Net schaatsen gekeken en straks weer Idols. Wie zou er deze week nu weer uitvliegen, ben benieuwd! Daarna nog Medium wat we gister hebben opgenomen dus een lekker tv avondje. Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond?

Groetjes, Diamond