Veel plezier - Welkom thuis 3

@sevgilim…je cadeautjes klinken echt heel erg leuk!! volgens mij gaan jullie het erg gezellig krijgen

@linda…klopt bijna carnaval…wat betreft ben ik toch niet echt een limburger…haha. veel plezier alvast;) als wat ga je je verkleden?

@annemiek…:sad: :sad: :confused: ik voel me echt te kort gedaan hoor, dat je mij hebt overgeslagen…haha grapje hoor. je hebt gelijk is soms om=nmogelijk om op iedereen te reageren…:wink:

@cynthia…jaa nu moet je ook B zeggen…:wink: heb je het vandaag gekregen? speciaal voor valentijn? leuk joh!!

@fransijn…klinkt helemaal geweldig meid. van je vriend en van de kinderen!!

ik had ook een kaartje in de bus liggen. helaas niet van mn vriend, maar heb er wel erg om moeten l88.
volgens mij is ie van een vriendin van school. leuk kaartje en heeft ze erop geschreven>>he stuk, misschien weten ze in turkije niet wat valentijn is. maar ik weet het wel en ik denk aan je, fijne valantijn, dikke kus…
vond het erg leuk van haar.

mn vriend is pas naar zn nieuwe plaats en heeft voorlopig zn gsm niet bij zich. smse zit er dus niet in. helaas. hij zou bellen. maar dat zie ik donker in aangezien ik bijna nooit thuis ben.

zijn jullie nog verrast vandaag…?

groetjes

filiz

Zo eindelijk even reageren hier. Was vandaag zó druk op m’n werk en bovendien mogen we ook niet meer internetten op het werk. Heb giga hoofdpijn, hopenlijk gaat het straks over na het eten. Dan vanavond lekker op de bank.

@Linda: fijn dat je weer helemaal online bent! Wat een goed cijfer meid, gaat lekker! Leuk dat het stijldansen jullie zo goed bevalt. Volgens mij zijn er weer veel mensen gaan dansen door Dancing with the stars.

@Annemiek: moest je nou vandaag ook werken? Morgenmiddag hebben we uitleg van onze nieuwe telefooncentrale dus ff een paar uurtjes naar t werk.

@Fransijn: leuk wat de kinderen allemaal hebben gedaan voor je, dat zal een goed gevoel geven! Leuk dat je Valentijn gebeld heeft!

Groetjes, Diamond

Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)

Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

Hebben juist gaan boeken om 10 daagjes naar Kusadasi te gaan !!
:wave:

:wave: Dit is een speciale boodschap voor Filiz:

Sorry dat ik je vergeten ben, maar ik maak het hiermee helemaal goed hoop ik!!!:laugh:
Ik ga erop letten dat ik je niet meer oversla, want ik vind het siewig voor je!!

Groetjes
Annemiek:wave:

:D:D:Djaa hoor annemiek…je maakt het hiermee goed…ik ben weer helemaal blij:D:D:D:D

bedankt hoor

groetjes

filiz

Een heerlijk rustig ochtendje voor mezelf. Hoef pas vanmiddag richting m’n werk dus zit nu lekker met een kop koffie en een broodje hier te lezen. Alleen jammer dat het zo’n k*t weer is, bah het waait en komt met bakken uit de lucht. Oh wat heb ik weer zin in de zomer!

Voel me gelukkig weer een stuk beter, heb gisteravond en vannacht migraine gehad. Oh ik dacht dat ik gek werd. Gelukkig was m’n vriendje erg lief en heeft me lekker vertroeteld. Ben wel helemaal gaar van het in bed liggen want lag er om acht uur ofzo al in. Vanavond dus maar 's lekker laat maken :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Nou vooruit dan maar:

• Jij bent alles wat ik bezit.

• Wij zijn geen bladeren, wij zijn de waarheid. Wij zijn geen fantasie, wij zijn de waarheid. Ik zal je zeggen dat ik altijd van je zal houden.

• Als je nu hier was, zou ik je stevig vastpakken, je kussen en nooit meer loslaten…

Zo dat was het helemaal… Nee ik had deze berichtjes dit weekend gehad. Voor valentijn 8 berichtjes en hij heeft me gebeld zucht wat een schatje is het toch!

Liefs Cyn

@Cynthia: WOWWWW wat lief!!! En dat niet eens voor valtentijn heerlijk hoor!! Was toch ook wel een btje nieuwsgierig hoor, wat het betekende!

@Diamond: Ja was gister al aan het werk, en vandaag en morgen ook dus. Gelukkig dat het weer gaat met je hoofdje!! Vervelend is dat toch!

Nou aan het werk dus vandaag, hoop dat er wat te doen is, anders gaat het weer niet zo langzaam als gister!!
Groetjes

@Cynthia: zo lief van je vriendje !!!

@Beppie: véél werkplezier, ik heb een vrije dag vandaag, lekker niets doen en maar wat uitzieken dat ik helemaal genezen ben tegen dat ik volgende week naar mn vriendje ga !

@Diamond: Rust maar lekker uit, kan echt goed doen zo !

Zo, mn vriendje heeft me gisteren een valentijnsberichtje gestuurd om 6u30 !!! Was ik direct wakker maar wel aangenaam wakker worden zo, hij is zo blij dat ik bijna naar hem toe ga ! Later kwam hij nog op msn en hij heeft zn laatste geld op zijn gsm gehouden om dat berichtje te versturen :slight_smile: .

@cynthia…wat super lief joh!! :smiley:

@annemiek…veel plezier op je werk…hoop ook voor je dat de dag snel gaat voor je. ik hoef pas om 4 uur te beginnen valt mee dus. morgen om 10 uur klaar. mn 1e slaap dienst ik ben eens benieuwd.

@diamond…gelukkig dat je je weer beter voelt

@sevgilim…super meid. ben blij voor je!! is idd heerlijk wakker worden. die van mij belde vanmorgen om 8 uur. lag ook nog te slapen.
heel raar, had wel ineens hele goede zin. terwijl ik anders nog wel eens last wil hebben van een ochtendhumeur…haha

groetjes

filiz

@Filiz: super voor jou ook ! Ik verlang zo totdat we een weekje later zijn, ga nu echt echt héél echt hard van hem genieten want het zal dan weer een tijdje duren totdat ik weer terug kan gaan, ben zo bang want het seizoen zal dan weer beginnen: meer toeristen, meer meiden en ik durf er niet aan te denken :s

@Meiden!!!
Zoals het er nu uitziet is de eerste vakantie geboren!!!

Ik ga 22 juli(ja hoogseizoen dus we zien wel, ben ik nog nooit geweest!!) met een vriendin(!! Ja zonder hubbie, ook nog nooit gedaan!!) een hele week weg!!! YEAHHHHH

We gaan last-minute boeken, dus kan turkije worden of iets anders, maar we gaan!!! Ik ben helemaal super happy dus!! Vergeet het helemaal aan jullie te vertellen!!

:banana: Ik kan dus in het lijstje!!! Zonder bestemming maar ik ga!!!:banana:

Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul

Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Annemiek …22 juli…???
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

De groeten maar weer

Annemiek, wat een leuk vooruitzicht zeg.
Ik denk dat je nu al zit te genieten en voorpret hebt.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Annemiek: Weet je zeker dat je dat risico durft te nemen? Ik spreek nu uit ervaring dat er al veel vol zit voor de vakantie… Wil je niet ontmoedigen, maar ik zeg dit omdat ik niet wil dat je straks mis grijpt!

Liefs Cyn

@Annemiek: Leuk hoor dat je dat aandurt ! er zullen heus wel ergens nog wel een paar plaatsjes zijn, te zien ook voor welk een periode, ik vind het in ieder geval spannend !

@Cynthia: wat een lieve berichtjes. Kan me zo voorstellen dat je dag niet meer stuk kon.

@Sevgilim: da’s zeker lekker wakker worden. Wat heb je trouwens leuke kadootjes gekocht voor je vriend! Hij zal er vast erg blij mee zijn. Nog ff en je gaat al, lekker hoor.

@Filiz: ook al zo lekker wakker geworden dus :slight_smile:

@Annemiek: gaaf! Wat leuk dat jullie lekker als meiden onder elkaar een week weggaan! Ben superbenieuwd waar jullie terecht gaan komen! Keep us informed!

@Rieneke: ik heb even bij die vriend nagevraagd over een plek voor jou in Istanbul. Hij vroeg wat je precies maakt enzo en welke richting je doet. Dan kon hij me wel wat bedrijven doorgeven of misschien bij het bedrijf waar hij werkt.

Nou vanmiddag uitleg gehad over onze nieuwe telefooncentrale, dat wordt behoorlijk wennen zo te zien…Ben benieuwd hoe het gaat!

Groetjes, Diamond

he, anniemieke, wat gaaf!! zonder hubbie en in eht hoogseizoen, last-minute!! spannend, maar je staat in de lijst, dus af tellen kan beginnen.

heb vanmiddag msn uitgelegd aan mijn moeder, en daar tel ik altijd af, dus nu nog 7 weken en 3 dagen, en toen moest mijn mammie toch eventjes een traantje wegpinken, toen ze dat zag…ahhhh…de schat!!

de rest heb ik een beetje gemist, sorry
later weer beter, ok?

@Cynthia: Heb her en der rondgekeken, en er is nog zat!! Ook door de vogelgriep enzo zal er nog wel eea vrijkomen! En we zien wel waar we terechtkomen, we willen gewoon weg, maakt niet uit waarheen, als de zon maar schijnt:)

@Bloem: ja ouders en msn das niet altijd de juiste combi dus. De mijne(70 en 75!) zitten er tegenwoordig ook op dus! lachuu hoor, als je die ziet gaan, 5 min en 1 zin als antwoord! Als mn nichtjes erzijn dan krijgen ze les(Zo moet dat opa, niet zeuren hoor, gewoon zo!!!)

@Diamond: Ben jaloers, een nieuwe centrale!! de onze is uit het jaar kruik, en hij doet het nog, dus waarom vervangen! Dat je alleen op je plek moet blijven en plassen soms al een probleem is, ja dat telt niet!

@Sevgilim: Nog ff en je bent bij je vriendje!! Zalig hoor. Zijn de koffers al klaar?

@Fransijn: En jouw koffers, zijn die al klaar? Heerlijk vooruitzicht!! Ook voor mij want als het vakantie is staan er minder files!!!:banana:

Nou bijna weekend, alleen vandaag nog dus. JOEPPIE

Groetjes

zo meiden hier ben ik ook weer es…
sorry dat ik zo lang niet heb kunnen reageren, internetproblemen en tevens mogen we op het werk niet meer onbeperkt op ‘alle’ sites…
en waardoor dus ook deze ‘not work-related’-site geblocked wordt…lekker dan.
ik zie ondertussen een nieuwe naam ‘banasenlazimsin’ welkom!! weet je trouwens dat dit een heel mooi nr is van Rafet El Roman !!
hoe is het met jullie ? komen jullie onze natte winter een beetje door? ik lees zo tussen de regels door alweer wat vakantieplannen, goed zo !! aftellen maar weer dus !!
hoop dat het goed met jullie gaat. met studie , vriendjes, vakantieplannen, werk etc !!
@Bloem. Zou je misschien het boek Turkse Vlinders aan me kunnen terug sturen t.z.t. Een vriendin van me zou hem graag willen lezen. het heeft geen haast , maar ik dacht ik vraag het toch maar even. Alvast bedankt!!

@ von, evet tabii!!