@filiz
Ik mag niet alleen:( mn moeder gaat mee. Best gezellig maar was toch liever alleen gegaan. Ze vindt me nog te jong…
xxx
@filiz
Ik mag niet alleen:( mn moeder gaat mee. Best gezellig maar was toch liever alleen gegaan. Ze vindt me nog te jong…
xxx
@bana…je bent 16 toch…? nee, dan zou ik ook niet alleen mogen van mn moeder. wel super dat ze met je meegaat, anders kon je misschien helemaal niet.
@diamond…ja angelique was ook heel goed, en rafealla vond ik ook mooi zingen. ellen heeft iig de weddenschape met haar vader gewonnen!! die baard gaat eraf.
vind harm wel een speciaal figuur…haha, weet niet of hij nog lang blijft
toennet weer voetbal wedstrijd gehad, eerste dit jaar. helaas wel verloren, maar het gaat voor het plezier in het spel. straks nog werken
ook namens mij…een fijne zondag allemaal
xxx
filiz
Jaja, ik ben 16. Tis inderdaad wel lief van mn moeder dat ze meegaat. Moet eigenlijk ook niet zeuren maar jullie snappen denk ik wel dat het leuker is om alleen naar hem toe te gaan:D
Nog 13 daagjes voor mij!!
Kus!
Vanavond onverwachts uit eten geweest! We zijn naar een Indisch restaurant geweest en het was érg lekker!
Morgen naar het reisburo om door te geven dat de vakantie definitief doorgaat, heb er al zo’n zin in! Maar eerst straks in juni een weekje Alanya joehoeeeeee!
Wat is het hier rustig, waar is iedereen?
Groetjes, Diamond
schaatsen kijken???
goud, goud, goud!!!
Vandaag ben ik jarig. Een heel raar idee. Ik ben gewoon aan het werk.
Van het weekend heb ik het 2 dagen gevierd. Op school hebben we in maart feest voor het hele team van school.
Heb wel in m’n klas getrakteerd en vanmiddag doen we het laatste uurtje talentenshow met dans, zang, muziek en toneelstukjes.
@Diamond wat leuk dat je nu hebt geboekt. Kun je ook op de lijst en je lekker verheugen op wat komt.
@Banasenlazimsin, Ik kan me heel goed voorstellen van je ouders dat ze je nu nog te jong vinden om alleen op vakantie te gaan naar je vriend.
Je boft maar dat je zulke ouders hebt die ervoor zorgen dat je in ieder geval tussentijds naar je vriend kan. Je bent een bevoorrecht meisje hoor.
@Filiz, jammer dat je verloren hebt met voetbal, Maar ja de sportiviteit blijft het belangrijkste.
@Cynthialovesgumbet, Fijn dat je je vriend even hebt kunnen spreken.
@Bloem, Geweldig hè, die medailles met schaatsen. Dat Holland gevoel blijft.
Geniet nog maar even van al het Nederlandse gedoe, want de tijd vliegt voorbij en je zit zo in Turkije.
Werkse een leerse allemaal deze week.
Ik kan me niet voorstellen dat ik volgende week om deze tijd gewoon in Side zit:love: :love: :love: :love: :love:
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hee Fransijn, gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele gezonde en leuke jaren toegewenst!
Het was vandaag ook mijn moeders verjaardag, ze zou 78 zijn geworden, maar ze is helaas bijna 2 jaar geleden plotseling overleden, 2 weken na haar 76e verjaardag.En ik kom net bij mijn beste vriendin vandaan. Zij en haar man zijn vandaag 25 jaar getrouwd. Ook weer een feestje waard toch!
Wat heerlijk dat je over een week in Side zit, ga er maar lekker van genieten en ik hoop dat je lekker weer zult hebben.
Iedereen voor de rest weer een mooie week toegewenst enne wat mezelf betreft: nog maar 8 weken en 6 dagen haha…dan op naar Marmaris.
Güle Güle
Marjan
@Fransijn: Happy Birthday!
x Cyn
Haai Fransijn, gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik voel me zeker bevoorrecht, al helemaal als ik weet dat meiden hun vriend niet eventjes tussendoor kunnen zien!
Kus Cynthia
@ fransijn: Van Harte gefeliciteerd!!!
elke minuut die ik kan kijken, die kijk ik. ik ben echt fervent schaatsfan en dan ook nog the olympics!!! Smullen!!!
@fransijn…hiep hiep hoera!! van harte gefeliciteerd…!! hou jonh ben je geworden…?
wat een heerlijk vooruitzicht dat je volgende week al in side zit!! wou dat ik met je mee kon, ben jaloers hoor…!!
xxx
filiz
@Fransijn: HAPPY BIRTHDAY !!! Geniet maar lekker van deze dag !
Heb zo een leuke valentijnsdingen gekocht voor volgende week naar mn vriendje te gaan ! Heb alles op onder het topic Vriendje 'Cadeautjes die je aan je vriendje kan geven ’ geschreven… Hoop dat hij blij zal zijn !
@Fransijn: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Hoe was de talentenshow met je klas? En heb je van het weekend nog leuke kadootjes gekregen?
@Marjogege: kan me voorstellen dat het voor jou vandaag een moeilijke dag is, de sterfdag van je moeder…Hopenlijk heb je toch nog een fijne dag gehad, in ieder geval nog een feestje! En nu maar lekker aftellen tot je weer naar Marmaris mag!
@Bloem: vanmiddag ook de 500 meter gekeken? Was vandaag lekker vrij dus zat om drie uur voor de tv tot net de laatste rit. Inderdaad erg leuk om te zien en je wordt er helemaal enthousiast van! Kijk nu alweer uit naar de andere afstanden. Had het eigenlijk jaren niet meer echt gevolgd terwijl ik vroeger regelmatig in Thialf te vinden was…
Morgen hele dag werken, dan nog woensdagmiddag en donderdagochtend dus het valt weer mee deze week!
Groetjes, Diamond
Zozozo eindelijk mijn laptopje doet het weer ![]()
@ Fransijn. Fijne verjaardag…
@ Diamond: Heerlijk dat je geboekt hebt, nu kan de voorpret beginnen. Ik had ook niet verwacht dat Serge uit idols zou gaan, dacht dat ie wel genoeg fans had. Had liever Ellen zien gaan.
@ Bloem: ik heb ook schaatsen gekeken GOUD ![]()
Vandaag mijn tweede beoordeling gekregen voor stage had een 8,5
Nu zit ik al op de helft :dead: gaat echt snel…
De stijldansles ging gister best goed. We hebben gisteren de engelse wals geleerd. Die is best mooi
. Heb al weer zin in volgende week.
Deze week nog 2 dagen stage. Donderdag ga ik naar Leiden naar een vriendin. Eerst lekker shoppen en 's avonds naar een feestje van de uni. Heb er zin in, is al veels te lang geleden dat ik daar ben geweest. Vrijdag gaan we samen uit eten met onze aanhang
Gezellig.
Zaterdag bij de bakker werken, 's avonds stappen en dan zondag heerlijk stijldansen.
EN VOLGENDE WEEK IS HET CARNAVAL!!!
DAT WORD FEESTEN
groetjes Linda
@ Fransijn: Nog van Harte GEFELICITEERD!!!
Liefs Rieneke
Hallo Allemaal
Lees weer van alles, zal proberen op een ieder te reageren!
@Fransijn: Als nog van harte meis! Hoop dat je een fijne dag/weekend gehad hebt! En ook ik ben jaloers op jouw aanstaande vertrek naar Side
@Linda: Ga zo door, lees allemaal leuke dingen!! Alleen dat carnaval, daar ben ik een Te Nuchtere Westerling voor denk ik:dead:
@Diamond: Werk ze vandaag, hoop dat je iets te doen hebt, daat de dag lekker vlug!
@Cynthia(Ban…) Welkom hier!!
@Bloem: Nou veel plezier met de OS!! ik kan er niet warm of koud(is wel toepasselijk zo met die W-OS) van worden!
Nou ik hoop dat ik iedereen gehad heb, maar ik zal er beslist een aantal hebben overgeslagen sorry daarvoor!!
Mijn werkweek is weer begonnen, en ik ga het wel halen denk ik
Het weekend motorbeurs Utrecht:banana: !!
En dan komen ook de katten van mijn zus bij ons wonen, ach een prima vooruitzicht dus
Groetjes
Annemiek:wave:
@llemaal: Can anybody help me? Ik snap er niks van wat mijn vriend me stuurt! Dus als er iemand is die het weet let me know!
Sen benim bütün varligimsin.
Yaprak diyiliz gerçegiz hayal diyiliz gerçegiz sana birsey syleyecegim seni daima sevecegim.
Sende burada olsaydin seni olesiye sarilir ve doyasaiya öperdim (als jij hier zou zijn dan… )
Alvast bedankt!
Liefs Cyn
Meiden! Ik weet het al… En het was zoooo lief zucht
Liefs Cyn
jaja, en verder niets aan ons vertellen he!!! Kan niet hoor!! Laat ff een klein stukje horen aub
Annemiek:wave:
Hoi allemaal,
Bedankt voor de felicitaties.
Heb een leuke verjaardag gehad. Ze hadden 's morgens snel even de klas versierd met moeders, want ze vonden het anders niet leuk voor mij.
Gisterenmiddag op school was de talentenshow ook erg leuk.
Alle kinderen hebben iets leuks gedaan, meest in groepjes.
Vandaag was m’n hele bord versierd met harten met erbij Juf Fransijn we love you. Het was natuurlijk Valentijnsdag.
Tijdens de tekenles hebben we harten gemaakt voor iemand die heel speciaal voor ons is.:love: :love: :love: :love: :love: :love:
M’n eigen Valentijn heeft tussen de middag gebeld.
Ik wens iedereen een gezellige avond met of zonder Valentijn.
“Zie” jullie morgen wel weer.
Lieve groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN