@ Sevgilim. Ik staat er niet tusssen!!! Maar haast niemand kent mij nog volgens mij;)
@Fransijn: nou, ja andere keer beter, geen probleem ! Veel succes met het vieren van je verjaardag, alvast een gelukkige verjaardag van me en geniet er maar van !
@banasenlazimsin: Geef je ons de datum? Dan zetten we je er met véél plezier erbij, dit forum is voor en door iedereen ! Leuk je bij deze hier ook te hebben leren kennen !
Ik ga 25 februari naar Istanbul!!! Hiervoor schreef ik ook alleen nog maar op het gedeelte van ‘vriendjes’ .
xx Cynthia
hee allemaal
even snel een berichtje van mij. Mijn laptop is kapot dus ik kan thuis niet meer op deze site komen :mad:
We hebben afgelopen week de eerste les stijldansen gehad. Hahaha ik wilde het natuurlijk helemaal perfect doen hahaha maar dit ging niet helemaal hoe ik dat wilde dus irriteerde dat me beetje hahaha. Volgende week ga ik proberen te genieten.
Fransijn maandag is mijn zus ook jarig. Alvast gefeliciteerd.
groetjes Linda
Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Fransijn, je staat bovenaan!! Bana…je staat erbij.
aftellen maar weer!!
Juist terug thuis en het sneeuwt hier …
Het lijstje word stilaan weer goed lang en ik zie dat ik momenteel in de top 3 sta, dus dat betekent dat het niet veraf meer is !
Ik zit vandaag in een dip… Mis mijn vriendje echt onwijs erg! En ik weet dat jullie daar ook mee zitten, maar ik wil er NU! gewoon heen, en het kan gewoon niet, en al die mensen die dan Turkije bij me komen boeken… Shit daar baal ik echt van!:dead:
Sorry dat ik jullie nou weer lastig val, maar moest het ff kwijt. Heb op mijn werk niemand om tegenaan te lullen. Zit de hele dag alleen!
Miss ![]()
Liefs Cyn x
Cynthia, ik kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt.
Gelukkig zitten de meesten van ons in hetzelfde schuitje en begrijpen je helemaal.
Zet hem op. Ook voor jou komt het moment van weerzien.
Ik heb makkelijk praten, want ik ga over 8 dagen al.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@fransijn: Kan ik niet in je koffer? Betaal ik je over bagage wel ![]()
x cyn
@ Cynthia: We begrijpen je helemaal! Kom maar gewoon tegen ons aan lullen hoor! We zijn hier om je te steunen! Bij ons kun je je verhaal kwijt.
Ik hoop dat de periode waarin je hem niet kan zien, snel is afgelopen! In de tussentijd zijn wij er!
@ Fransijn: Alvast een hele fijne verjaardag!
@ Banasenlazimsin: Welkom op dit overgezellige forum! Ik zie dat je ook al snel naar istanbul toe gaat, ik ben jaloers!!
Maar in ieder geval super veel plezier!
@ Lindalight: Ik hoop dat je laptop het snel weer doet!
Liefs Rieneke
Thanks! Het duurt nog “maar” 115 dagen!
X Cyn
@Sevgilim: wat lekker dat jullie geboekt hebben! Vanaf nu dus maar weer fanatiek aftellen! Jammer trouwens dat je nu niet naar de cursus kunt :mad:
@Annemiek: succes met alle drukte. Hopenlijk heb je van het weekend toch ook nog ff wat tijd voor jezelf. Hoe vergaat het de puber trouwens met het vinden van ander werk?
@Fransijn: alvast een heel fijne verjaardag!
@Banasenlazimsin: welkom op dit leuke topic. Wat betekent je naam eigenlijk?
@Linda: ach het gaat over een tijdje vast een stuk beter met het stijldansen. Ik wil het liefst ook altijd alles meteen perfect doen, wat vaak ook niet lukt. Hopenlijk doet je laptop het weer snel!
@Cynthia: gaat het alweer iets beter? Bah wat zal het soms ook moeilijk zijn om zover uit elkaar te wonen…
Zo bijna weer weekend! En we hebben lekker niks gepland, dus het hele weekend ligt nog open. Maar waarschijnlijk morgen wel naar het reisbureau. M’ n vriend heeft op z’ n werk ook toestemming om half september te gaan.
Zit hier nu op m’ n werk met een lekker taartje voor m’ n neus. Maar mag er nu lekker van genieten van mezelf. Was gister zo misselijk dat ik bijna niks gegeten heb. Moet de schade dus weer ff inhalen :dead:
Groetjes, Diamond
Wat gezellig hier! Mijn naam betekent: ik heb je nodig. Zegt mn vriend wel eens tegen me:D
Kusje Cynthia
Vandaag naar het reisburo geweest, we hebben een optie genomen op een week Aegean Dream. Verder nog een hele stapel gidsen meegenomen omdat we er nog niet helemaal uit zijn. Hebben we tenminste wat te doen van het weekend ![]()
Ga nu ff weer schaatsen kijken, allemaal een fijn weekend!
Groetjes, Diamond
@fransijn…je staat lkkr bovenaan…!! voor jou het minste wachten:banana:
@bana sen lazimsin…wat leuk dat je naar je vriend gaat!! ben jaloers;) ga je alleen of neem je iemand mee…?
@sevgilim…waa sneeuw…ik haat het. geef mij maar de (turkse) zon
@cynthia…tja meid…ik snap ook heeel goed wat je bedoelt. mis mn vriend ook onwijs erg. maar met een beetje geluk zie ik hem in aprik…en in de zomervakantie ga ik 2 weekjes naar hem toe:) naja…geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
@diamond…en was het taartje lekker…? wat een heerlijk vooruit zicht joh, dat jullie weer een optie hebben:D
vanavond weer idols…ben benieuwd wie er uit moet. ik denk ellen.
groetjes
filiz
@Filiz: ik denk ook dat Ellen vanavond af gaat vallen. We zullen het zien, ben wel benieuwd!
We zijn er inmiddels uit dat de optie door gaat, dus ik ga mezelf lekker in het lijstje zetten ![]()
Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Banasenlazimsin…25 februari…Istanbul
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
@Linda: samen een cocktailtje drinken? ![]()
Groetjes, Diamond
- Hij is online * !!!
Gaat dus wel weer wat beter met me!
Kus Cyn
serge…?? idd niet verw8…jmmr!!
kus kus
filiz
@Filiz: nee had ik ook niet verwacht! Beetje vreemd ook, hij heeft nog nooit op de stoel gezeten en gaat er dan meteen uit, terwijl Ellen elke keer nog op de stoel heeft gezeten. Vond Angelique gister wel weer heel goed. Ben erg benieuwd wie er volgende week weer uit gaat.
Oh lekker, het zonnetje schijnt hier. Heb allemaal gezellige krokussen in huis gezet, krijg er al helemaal een voorjaars gevoel van, heerlijk! Zonet lekker uitgebreid ontbeten en verder weinig plannen. Vanmiddag nog een verjaardag, misschien zo nog even kijken naar de Olympische Spelen.
Iedereen een fijne zondag!
Groetjes, Diamond