Veel plezier - Welkom thuis 3

wow ik heb blijkbaar ook wat gemist…zo’n type hoeven we hier idd niet te hebbe…

@kelebek: jeetje wat een voorgevoel… gelukkig dat jij niet in die trein zat…

@de rest: was ik weer ff :wink:

hihi het gaat hier prima… ben gisteren weer begonnen met college’s. weer ff wennen na 1.5 maand vrij… (en dus helemaal niks doen)… moet er zo weer heen… verder gaat het tussen vriendgeval en mij nog hartstikke prima… we zijn elke dag bij elkaar (ma-do bij mij, vr - zo bij hem) en tot nu toe gaat het goed. erg gezellig… mn turkije reis is betaald dus dat is mooi en er zijn al concrete plannen om met 2 vriendinnen in juni voor die maand naar istanbul te gaan… t wordt steeds echter… heerlijk

@ Fransijn: nee ik denk er ook maar niet te veel bij na, maar was toch wel opvallend, want normaal gesproken maak ik me over dat soort dingen geen zorgen. Maar ach, uiteindelijk was het niet mijn trein en heb ik gewoon mn vlucht gehaald. En daar gaat het toch om. :slight_smile:

@ Nur: Heerlijk dat je al weer weet wat je gaat doen in de vakantie. Kan je weer lekker gaan aftellen. Ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Ik zie wel wat er op mn pad komt :stuck_out_tongue: :slight_smile:
Veel plezier met je vriendje!! :wink:

Liefs Rieneke

@Rieneke: raar he van die voorgevoelens die je soms hebt. Verbaas me er vaak over.

@Nur; dat zal zeker wel weer wennen zijn om weer aan de studie te moeten. Maar waarschijnlijk zit je er zo weer helemaal in. Lekker hoor dat het zo goed gaat tussen jou en je vriend. Houden zo!

Nog anderhalf uur en deze werkdag zit er ook weer op. Is ondanks dat het niet beredruk was toch nog behoorlijk snel gegaan. Vanavond lekker niks. Heb een stapel roddelbladen liggen die ik maar 's lekker ga inkijken haha.

Ow, er staan hier foto’s op de site van het personeelsfeest, ik zie er niet uit!! Die wijntjes teveel zijn duidelijk zichtbaar :mad:

Groetjes, Diamond

@diamond: dat van foto’s is erg herkenbaar… bij ons hebben ze een collage gemaakt voor in de winkel… ik sta er met mijn (6 wijntjes en 1 grappa) kop ook erg charmant op (niet dus)…

ben weer thuis…druk, druk, druk, aan het werk meteen weer, maar het was echt helemaal geweldig en ik heb weer een super tijd gehad…!!

Nog maar 8 weken en 4 dagen aftellen

@Bloem: welkom terug in :NETHERLAN Goed te lezen dat je/jullie het weer zo leuk hebben gehad! Succes met werken.

Groetjes, Diamond

@bloem, welkom thuis…

zit nu een beetje duffig voor mezelf uit te staren… ben net mn bed uit… moet zo naar mn oma, werken… geen zin maar ach, moet toch he…college’s zijn weer redelijk leuk begonnen… het is wel weer even wennen maar toch… wel weer leuk om ergens mee bezig te zijn…

@llemaal: Sorry dat ik de laatste tijd bijna niet reageer, maar heb het zoooo druk!

@nur: Ik heb je hulp nodig: Esmer bombam… Dat betekent? Volgens mij iets met bruin/brunette…

Jullie horen snel meer van me!

Liefs Cyn

@Bloem, heerlijk dat je weer zo’n leuke tijd hebt gehad.
Nu ga je echt aftellen. Veel succes met alle dingen afwikkelen en afronden.
Nog een maandje werken en dan gaan.:banana:

Er zijn veel kinderen ziek in mijn klas. Hoofdpijn, buikgriep e.d.:sick:
Ik ben alweer redelijk opgeknapt, maar nog niet topfit.

Herkennen jullie ook die griepgolf in jullie omgeving?

Ik ga nu nakijken en voorbereiden voor volgende week.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hoi allemaal,
Hebben jullie ook zo’n last van een winterdip? Nou, ik wel hoor. Brrrr, ik ben de winter zo vreselijk zat, kan geen grijze lucht meer zien en heb gewoon heimwee naar Turkije, alhoewel het weer in Marmaris nou ook niet echt geweldig is, maar tis er allicht beter dan hier. Maar is is licht aan de horizon: nog 9 weken 4 dagen en dan gaan we weer…aftellen maar dus!
Over ruim 2 weken carnaval en dat is ook altijd weer een gezellige onderbreking in de wintertijd.

doei, gr. Marjan

@Fransijn: Ja die griepgolf, die is ook in Alkmaar weer voelbaar! Mijn baas, en haar vriend zijn ook allebei ziek! Verder ook gewoon heel veel mensen die je hoort dat ze ziek/grieperig zijn!

Ben vandaag aan het werk, maar ook druk aan het leren! Moet in mei examen gaan doen in Sepr… oftewel: Vakbekwaamheid reisbureaubedrijf! 6 mega dikke boeken, waarvan er 2 met alle landen van de wereld. (bijna alle landen, natuurlijk alleen de toeristisch aantrekkelijke)

Nog goed nieuws: Ik mag blijven werken bij het bedrijf waar ik nu stage loop!:banana: Dus jullie kunnen mooi al jullie reisjes bij mij boeken haha :turkey: Just kidding!

En nog maar 117 dagen dan zie ik mijn vriendje eindelijk weer!

Nou ga weer ff verder met leren. Het is zooo veel!

Liefs Cyn

zo zo, hier word wat gebabbeld zeg ! Kom nu en dan eens kijken om op de hoogte te blijven maar heb helaas niet altijd de tijd om te reageren…
Ze hebben me zojuist gebeld dat de cursus Turks in Februari nu doorgaat, als het op een maandag of een dinsdag is zal ik zeker gaan !

@Fransijn: ben ook bezweken onder de koude wintertemperaturen, helaas !

@Iedereen: ik reageer later wel weer moet nu ff terug weg, tot later ! xxx

@cynthia: mijn bruinharige bom… :wink: denk dat je t wel begrijpt :wink:

@Nur: lukt het weer een beetje om op gang te komen na je lange tijd vakantie?

@Fransijn: hier beginnen de zieken weer een beetje af te nemen. Bij mij op het werk liep ook iedereen te niezen en ziek te zijn. Gelukkig heb ik nog nergens last van gehad (ff afkloppen).

@Marjogege: oh ik kijk ook elke dag ff naar het weer in Turkije. En hoewel dat ook niet geweldig is moet het altijd beter zijn dan hier…

@Cynthia: oh goed nieuws dat je mag blijven!! Veel succes met leren, gaat vast goed komen!

@Sevgilim: nou hopen dan maar dat je naar de cursus kunt gaan. Leuk hoor. Wanneer weet je daar meer over?

Zit te wachten op vriendlief, we gaan straks lekker patat halen. Eens per week mag dat best vind ik. Héérlijk!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Morgen ga ik naar de franse les in avondschool en dien ik onze formulieren in en ze zullen me wss opbellen als ze weten welke dag het zal doorgaan, nu maar duimen dat het op een van deze dagen is !

@diamond: nee het op gang komen schiet niet op :wink: en aangezien ik nu ziek aan het worden ben, ben ik bang dat ik nog een paar dagen extra vakantie ga hebben :frowning: … naja ik zie morgenochtend wel wat ik doe of ik thuis blijf of niet… vriendlief geval komt zo langs om me te vertroetelen dus dat zit wel goed…

Even het blijde nieuws meedelen:

Bloem… 31 januari…Alanya
Fransijn…18 februari… Side of omgeving

Franka… 21 februari… Side/Colakli
Sevgilim…23 februari…Antalya (Belek)
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis

Ik ga voor een weekje naar Belek samen met mn vriendin en ons vriendje !!!

Wat een lijst alweer, en wij weten nog niet eens wanneer we gaan, laat staan waarheen!!

Mijn werkweek zit er bijna op, ik heb het weer overleefd!!

Iedereen vast een goed weekend, ik ben er wat minder op het moment, ben een btje druk thuis met van alles

Lees wel mee, maar bijna geen tijd, op het werk ook ‘iets’ drukker

Groetjes
Annemiek:wave:

Slecht nieuws voor de Turkse lessen…Het word op zaterdagvoormiddag gegeven…Nou ja, moeten we werken, niets aan te doen, volgende keer contacteren ze me terug als ze met een nieuwe cursus starten, echt héél erg jammer vind ik …

Ben even aan 't bijlezen, maar heb even niet zoveel tijd om te reageren.

@Beppie, je vakantie zal echt wel gaan lukken hoor. Alles op z’n tijd hoor.
Je gaat vast iets heel leuks uitzoeken.

@Sevgilim, wat jammer van je cursus zeg.
Maar er komt vast wel een geschikter ogenblik

Ga zo lekker koken, want er komen 2 collega’s bij me eten. Kunnen we even lekker bijkletsen.
A.s. weekend vier ik m’n verjaardag. Zaterdag in Nijmegen voor m’n Familie en zondag thuis voor vrienden.
Maandag ben ik jarig.

Ik vier het de 19e nog even in Turkije met m’n vriend en een deel van zijn familie.

Kan niet wachten.

Groetjes en liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN