Veel plezier - Welkom thuis 3

haha idd…

als je dr dan ook nog wat mee kon…maar nee helaas…

nou ik ga dr zo vandoor!! tot over 9 dagen allemaal!!

liefs Franka

Haha… Ja dat zei ik net ook al tegen Franka…!!
( zoo dat is weer 2 eStore erbij…whahaha :smiley: )

ook namens mij heel veel plezier in turkije, voor diegene die gaan natuurlijk!! Moge het weer mooi zijn en de vriendjes lief en anders ook een hele top tijd!!!

voor de rest: veel plezier met carnaval cq vakantie cq werken (gemeen!!)
Lees elke keer wel mee, maar heb zelf weinig te melden elke keer.

@von, heb je het pakketje al ontvangen??

hihi met t weer zit t wel ok volgens mij!!

OK, helemaal verkeerd gekeken, heb mn tekst maar gewist, kwam helemaal stom over ! hihihihi

Vanochtend op m’n werk geoefend met de nieuwe telefooncentrale, morgen moet ik er voor het eerst de hele dag alleen mee werken. Ben benieuwd hoe het zal gaan.

@Filiz: inderdaad een meid als Idol! Ik vond het wel terecht dat Harm eruit ging, hij was toch wel echt minder goed dan de rest. Maar vond het wel leuk dat er eens een keer iemand bij zat met echt een eigen stijl! Wat leuk zeg, een reunie van je basisschool. Hoop dat er zoiets ook nog een keer van mij school gaat komen, lijkt me superleuk om te zien wat er van iedereen is geworden.

@Sevgilim: ja je gaat al bijna, leuk!! Ga er maar lekker van genieten! Enne…als je terug bent zie ik wel een fotootje van je vriend he :slight_smile:

@Annemiek: oh wat sneu voor je vriendin! En ook dat jullie vakantieplannen nu niet meer door gaan. Hoe gaat het met haar?

@Bana: ook jij gaat al bijna! Ook alvast héél veel plezier gewenst!

@Marjogege: hé dat heb je goed geregeld dit jaar, zo lekker vaak naar Turkije! Ideaal dat jullie daar lekker je eigen appartementje hebben!

@Roanna: zegt me zo niks, maar jullie gaan het super hebben, dat weet ik zeker!

@Linda: jullie carnavalsplannen klinken leuk! Dus allemaal in een Schotse kilt? Leuk hoor, geniet er maar lekker van, helemaal nu je zo druk bent met vanalles!

@Franka: je zult al wel weg zijn maar beter laat dan nooit: heel veel plezier! Ik hoop dat jullie eruit komen!

Groetjes, Diamond

dag dames… t is weer ff geleden dat ik geweest ben maar heb het super druk gehad… de studie is weer begonnen en ik merk dus wel dat ik 1,5 maand niks gedaan heb… t is weer leren leren leren…en vriendgeval leidt me teveel af :wink: dus tja…

tot nu toe gaat het tussen ons erg goed. erg gezellig… hij zit nu ook op de bank te werken… op school gaat het ook wel redelijk dus wat dat betreft… t is wel moeilijker dan het eerste semester… maar ook wel weer heel leuk

naja ga weer ff verder alles bijlezen

Nog 1,5 keer slapen !! wihiii ik verlang zoooo, het is er vandaag 21 graden en ik mag weer helemaal mijn koffer veranderen van kledij …

@Nur: véél succes met de studie !

@Diamond: véél succes met de nieuwe telefooncentrale, je kan het !

@Franka: Ook van mij vrij laat, maar heeeeel veeeeel plezier!

@Sevgilim: Heerlijk zeg die 21 graden! Ben jaloersss!!!

@Diamond: Veel succes met de nieuwe telefooncentrale! Maar dat gaat vast wel goed komen :slight_smile:

@allemaal: Nog maar 104 dagen… Enne ik geloof dat ik bovenaan sta met de estore :banana:

X Cyn

Franka zit al in Turkije… ( of nog in het vliegtuig… ) Ze smste me vannochtend heel vroeg voordat ze ging vliegen ( half 5 ) dat ze naar het vliegtuig stond te kijken… Alleen er was iets met de voucher, de naam van het hotel stond er niet op… hoop dat het goed komt…

Krijg net weer een ( boos ) smsje van haar …!! Ze moeten naar een ander hotel ( Hotel Perissia ) Ze hebben net klachten gedaan enz. En als hun hotel, waarvoor ze geboekt hebben niet vol zit, mogen ze naar dat hotel…!! En het is erg heet… zegt ze…

Pff… nou dat begint al lekker…

Ohjee dat is niet zo lekker! Maar dat komt vast allemaal goed! Zolang ze maar bij Os kan zijn toch!?

x Cyn

Ja, maar dat kan niet als ze in het verkeerde hotel zit, want Oscar werkt nu in Alba resort elke dag tot heel laat… Dus ze moet gewoon naar Alba resort…

Ik was je net ff te snel af met me berichtje! Nou moet ik zeggen dat Perissia geen slecht hotel is hoor! Maar het is inderdaad beter om in Alba te zitten voor haar! Jeetje waarom kan het nou niet gewoon goed gaan?

x Cyn

Ja, Perissia is een prachtig hotel… ( wij zaten bij Paloma Beach, is van het zelfde… ) Maarjah, daar heeft ze niet voor geboekt. En ik gun het haar echt om nou een keer ECHT vakantie te vieren deze week, met Oscar erbij. Ze heeft al zoveel problemen enz. gehad voor ze op vakantie ging. Dus nou moet het gewoon goed komen…!!

Groetjes…

Ja daar ben ik het helemaal mee eens! Natuurlijk dat gezeur waar ze vorige week achter kwam… En dan ga je naar hem toe en dan zit je niet bij hem in het hotel! Ik zou ook vreselijk balen als ik haar was!

Nou ik hoop dat alles goed gaat komen, maar ik hoor het vast wel van je!

x Cyn

Jaaahh weer een smsje van Franka gehad… Deze is wel heel leuk :smiley: Ze heeft net Oscar om z’n nek gevlogen…En over 15 min. heeft ze weer met hem afgesproken… en de bikini is al aan… Het is er heel warm zegt ze…!! :smiley: Najah… dan is het toch gelukkig nog goed afgelopen met dat hotel…

Nou lekker dan met die e-Store punten, ben je al JAREN op dit forum te vinden, heb je ineens maar 2 punten!! Maar goed, opbouwen dus!!
Kom dus vandaag nog wel een paar keertjes terug!!

Annemiek

@Beppie: Erg hé ? één boodschap: posten posten posten !!!

@Mizz: Kan het nou echt niet 1 keer goed gaan bij haar deze week? Heb echt met haar te doen maar alles zal wel goed komen! Waar zit ze ? Heb in de krant gezien dat Antalya 21°C heeft, mag ik ook zomerkledij meenemen, wihiiii !

Straks mn valies maken !!!

@Sevgilim… Franka zit in Side… Idd het is er nu heel erg warm en de zon schijnt… Ze zit nu in haar bikini… zei ze… Haha… Ik ben jaloers…