@Sevgilim: da’s goed bericht! Jeetje moest je meteen al je talen spreken? Nou ik hoop dat er positief bericht gaat komen!
Groetjes, Diamond
@Sevgilim: da’s goed bericht! Jeetje moest je meteen al je talen spreken? Nou ik hoop dat er positief bericht gaat komen!
Groetjes, Diamond
@Diamond: ja idd, het overviel me ook wel maar moest het zo slecht zijn hadden ze me wss niet uitgenodigd denk ik ? Nou , we zien wel, ik heb de job nog niet maar het zou een mooie droom zijn die in vervulling gaat!
@Sevgilim: als ze na het telefoongesprek al niet enthousiast waren geweest dan hadden ze je vast niet verder laten gaan in de procedure. Haha ik geloof dat ik in het begin wel even zou stotteren hoor als ik niet goed was voorbereid. Maar ja, het hoort er natuurlijk wel bij in je functie. Ik duim voor je!!
Groetjes, Diamond
ja hoor…we duimen!!
kus
filiz
Oh Sevgilim, ik had er even overheen gelezen, maar het lijkt me ook een super leuke job om als stewardes te werken. Het is een internationaal beroep, dus je kunt er veel kanten mee uit.
Heel veel succes met alles hoor.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
bedankt allemaal voor de steun en jullie leuke reacties ! Ik hoop echt dat dit mag lukken !
sevgilim, heel veel succes donderdag, zet m op!!
ik ga gauw mijn koffer inpakken en dan vertrek ik morgen om 11.15 van eindhoven, ik zou om 16.00 in antalya moeten zijn (snap niet helemaal waarom ie er 3 uur en 3 kwartier over moet doen, maar ja) en dan op naar Alanya, hopelijk gaat dat een beetje snel.
ik denk dat ik nog wel ff langkom hoor!!
dddddddddoooooooeeiiiiiiiiiiiii
@Bloem: héééééél veel plezier meid! Geniet lekker van je vriendje en Alanya niet te vergeten
Doe ze de groetjes daar en zeg maar dat ik er weer aan kom ![]()
Groetjes, Diamond
@Bloem: goeie reis !!!
@Bloem: HEEEL VEEL PLEZIER!!! Een goede reis, en maak er een fantastische tijd van. We wachten de verhalen met spanning af!
@Sevgilim: Succes donderdag we denken aan je!!
Groetjes
Annemiek
Hallo,
Gewoon…omdat ik ook af en toe op een zijspoor raak van mn eigen forum afdwaal en in Turkije terechtkom een vraagje, hoe is het met de vogelgriep situatie in Turkije, en het toerisme…afname van vakantieboekingen Turkije, toename Griekenland boekingen…
In Indonesie geen porsi Sate Ayam meer te krijgen, geen kip meer op de straat…
Groetjes
Vandaag weer 's aan het werk. Ben bijna een hele week vrij geweest dus is weer ff wennen
Hopenlijk wordt het iets drukker want nu gebeurt er nog niet veel. Dan vrijdagmiddag nog werken en 's avonds hebben we een personeelsfeest. Verder nog veel verjaardagsbezoek te gaan dus ben nog wel ff jarig ![]()
Groetjes, Diamond
Zo weer aan het werk. Op het werk zelf is niet veel te beleven, maar ze zijn aan het klooien met het parkeerbeleid en parkeerterrein, en daar heb ik het nodige gez*** over gehad.
Iedereen weer een fantastische dag, en ik hoop een hoop reakties op het forum, heb ik ook weer iets te doen
@Diamond: Werk ze:wink:
Groetjes
Annemiek:wave:
Goedemorgen allen.
@: Diamond. Heb je al wat van je andere werk vernomen of dat het doorgaat? Of heb ik iets gemist?
Wij hebben ook as. vrijdagavond personeelsfeest. Wij gaan van hier met bussen naar Huizen en dan op een boot en daar hebben we een etentje en daarna dansen en natuurlijk veel plezier maken. ![]()
Omdat ik bij een groot verzekeringsmaatschappij werk, komen ze ook vanuit alle windstreken naar dat feest, dus jij misschien ook? Dat zou wel toevallig zijn dan.
Fijne dag allen en voor diegenen die nog moeten werken ( ik ook dus) werkse.
Groetjes Roanna ![]()
@ Annemiek; Dat is bij ons werk precies zo. Sinds kort is een ieder die minder dan een aantal bepaalde kilometers van het werk woont, verlpicht om met ander vervoer, dan je auto, naar het werk te komen. Iedereen heeft andere pasjes gekregen, zodat men niet automatisch meer naar binnen kan rijden.
Daar is hier ook veel over te doen. Sommigen gingen de auto maar langs de weg in de berm parkeren en dat mag ook niet.
Gelukkig heb ik nergens last mee, want ik word iedere dag gebracht en gehaald door mijn privèchauffeur. ( man dus )
Lief hè?
Groetjes weer Roanna, die na de koffie aan het werk moet!
Zakgeld verdienen voor de vakantie’s.
@Roanna: Wij hebben in Amsterdam maar 40 parkeerplaatsen voor een ruime 200 personeelsleden!!! En dus is er meteen al een probleem. Mensen komen vanuit het hele land(zelfs limburg) om hier te werken, dus die komen met de auto. In het verleden konden we voor de deur op een parkeerterrein, en daar zelfs dubbel staan omdat het zo was afgesproken en het een eigen terrein was. Maar sinds een week of 2 is dat parkeerterrein afgesloten voor ons, en moeten we/ze ergens anders gaan parkeren!! Nou hoef ik je niet uit te leggen welke ellende dit geeft!!!
Ik kom gewoon lekker met de trein, geen problemen, en bijna nooit vertragingen!!
Groetjes
Annemiek:wave:
@Roanna: nee dan werken we niet bijhetzelfde bedrijf. Dat zou grappig zijn geweest! Wel leuk trouwens wat jullie gaan doen. Wij hebben gewoon een feest in een grote zaal met muziek ed. Ach wie weet wordt het nog hartstikke gezellig.
Ik weet nog niet hoe het gaat lopen met die baan, heb er zo nog even een gesprek over.
Werkze allemaal!
Groetjes, Diamond
@Vanua. Op het moment hoor je weinig of niets meer over de vogelgriep in Turkije of elders. Over 2 1/2 week ga ik er naar toe, maar ik ben er niet bang voor.
In Turkije werden de mensen zelfs opgeroepen door Erdogan om meer kip te eten, want het kon geen kwaad.
Hebben ze in Indonesië al het pluimvee geruimd?
Ik lees dat verschillende mensen te maken hebben met een tekort aan parkeerplaatsen bij hun werk. Dat is dan vooral in de grote steden. Het wordt er ook niet makkelijker op.
Gelukkig kan ik met het fietsje naar school, want ik werk in het dorp waar ik woon. Vorig jaar woonde ik nog 10 kilometer verderop, maar ook toen fietste ik door weer en wind. Niet altijd even leuk, maar ach ja alles went.
Ik hoop dat het voor iedereen weer een plezierige (werk)week wordt.
Lieve groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hey hey hallo!!
Ben ik weer eens. Heb het heel erg druk, wel leuk druk gelukkig. Ben de hele tijd aan het multi-multitasken, haha! Word er al een kei in
Was een logo aan et ontwerpen, was aan het tekenen (andere tekening), bezig met het ontwerpen van een website, msnnen (af en toe) en ook nog mn kamer aan het opruimen!! En ja dat kan allemaal tegelijkertijd!!
Ik was gevraagd of ik het logo van een organisatie wilde ontwerpen!! Er zijn nog 2 mensen bezig met een ontwerp en uiteindelijk wordt er dan 1 uitgekozen. 23 Maart moet iedereen zijn logo dan presenteren… En dan wordt de beste uitgekozen. Zal wel heel mooi zijn als mijn ontwerp wordt gekozen!! Meteen goeie reclame!! en staat natuurlijk vet goed in mn portfolio ![]()
Ohw en ik heb ook een tentamen gehaald (ook nog met een 8.5!) waarvan ik het boek niet eens heb aangeschaft
Hihi ben vet trots op mezelf! Wat een prestatie!
@ Bloem: je bent al weg denk ik, maar ik wilde je toch nog een hele fijne tijd toewensen! Ontzettend veel plezier bij je vriendje!!!
@ Linda1980: WELKOM op dit supergezellige forum!
Liefs Rieneke
hee allemaal,
even een berichtje van mij. Ik heb het onwijs druk met school, stage en afronding van de 2e periode dus ik heb geen tijd om op iedereen te reageren.
Diegene die nieuw zijn op dit forum zijn van harte welkom
en gelukkig wordt het hier al weer wat drukker. Zo kunnen we weer gezellig kletsen.
Iedereen een fijne week verder
groetjes Linda