Zo vandaag zit er weer op. Onverwachts toch nog erg druk geworden en laat thuis. Heb je nu even helemaal geen zin in wat dan ook, dus een lekker sloom avondje met he-le-maal niks! Héérlijk!
@Rieneke: jeetje jij bent druk! Daar val ik bij in het niet hoor. Maar wel leuk dat alles zo lekker loopt. Hopenlijk wordt jouw ontwerp gekozen, zou wel heel gaaf zijn. Een vriend van mij uit Istanbul werkt ook bij een bedrijf waar ze allerlei logo’s enz voor merken en reclames verzinnen. Hij is er altijd erg enthousiast over.
@Linda: succes met alles, hopenlijk heb je het snel weer iets rustiger.
even weer een berichtje van mij… heerlijk weekend gehad, bij vriendlief gezeten en naar beverwijk geweest… maandagavond personeelsfeest was echt super… we wisten niet wat we gingen doen en uiteindelijk gingen we ergens heen waar we zelf moesten koken… was super gezellig… gisteren lekker niks gedaan en zo weer werken…
Heey Diamond, waar werkt die vriend van jou precies in Istanbul? Bij welk bureau? Ik ben namelijk heel erg druk op zoek naar een stageplek in Istanbul bij zo’n soort vormgevingsbureau. Heb overal heen gemaild, tot aan Nederlandse ambasade aan toe… maar wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd…zucht.
Maarrrrrr ik geef niet op
@ Rieneke,Ik hoop voor jou dat het lukt met je ontwerp.
Vaak via via kom vaak waar je wezen moet.
Ik heb ook pas een personeelsuitje gehad.
We gingen naar een restaurant in Alphen aan den Rijn, Alfred’s Diner, en daar deden we onder het eten een moordspel.
Dat was ontzettend leuk.
Een uit de groep was de moordenaar en de anderen moesten raden wie het was. Een soort van CLUEDO.
Het was echt lachen.
Ik ga zo naar huis en wens iedereen weer een leuke avond toe.
@Rieneke: ik denk dat ik die jongen vanavond nog wel spreek op msn, dan zal ik meteen even vragen hoe het heet.
@Fransijn: oh dat lijkt me leuk, zo’n moordspel! Waren jullie er snel achter wie de moordenaar was?
Om nog ff terug te komen op mijn banenverhaal, het gaat niet door. We hebben gekeken of het met elkaar te combineren was maar dit werd te moeilijk in geval van vakanties, ziekte ed. Blijf dus lekker nog even zitten waar ik zit…
Vanavond weer lekker lezen in Turkse vlinders, vond vooral hoofdstuk 2 erg leuk met de hondvis. Haha lach me soms rot om alle belevenissen :laugh:
@diamond…wat jmmr dat het niet doorgaat van die 2e baan.
ben nu toch ook wel heel benieuwd naar turkse vlinders. had hem in de bieb gezocht maar hij was uitgeleend. heb hem besteld en ben nu aan het w88 op bericht waneer hij er is.
lees niet meer zo heel veel mee hier…shame on me!! maar heb ook niet zo veel tijd.
morgen heb ik vrij. dan ga ik dan ff alles doorlezen wat ik gemist hebt. nu alleen ff de laatste pagina gelezen.
brr…hier sneeuwt het alweer…van mij mag de winter om zijn!!
heb zin in de zomer…en in turkije natuurlijk
Zo, eindelijk wat opgewarmt en terug van het sollicitatiegesprek ! Denk niet dat het zo goed is verlopen door allerlei redenen (oa.: ik woon niet binnen een straal van 45 minuten van de luchthaven voor het geval ik stanby kom te staan) Nou ja, nemen me ze niet dan ga ik toch naar mn vriend toe in Februari ! Dus, beide uitslagen zijn positief hoe het ook komt! En, ah ja, jobs genoeg op deze wereld, ooit zal ik ook wel een passende job voor me vinden zeker ? Solliciteren is écht niet makkelijk, inleven in situaties en je krijgt altijd een antwoord terug zodat je wéér niet weet wat gezegd…
Komende week sturen ze me iets om te laten weten als ik geslaagd ben of niet !
Wat jammer dat je er niet zo’n goed gevoel over hebt Sevgilim. Maar ach je weet maar nooit.
Uiteindelijk zul je heus een job tegenkomen die bij je past.
Nou en het is toch ook heerlijk om naar je vriend te gaan.
Blijf het maar positief benaderen.
Life is life.
Wel, eerlijk gezegd hoop ik stiekem dat ze me niet aannemen voor colgende gesprekken, de weg is héél lang voor je de job hebt en je kan er de laatste minuut nog uitliggen, dus liever nu denk ik maar !
Ik weet niet hoe jullie eraan toe zijn, maar ik voel me echt beroerd.
De helft van m’n klas heeft echt buikgriep en bleef thuis. Ik ben snipverkouden.:sick:
Vanmiddag heb ik ADV, Maar ga weer gymlessen geven van half vier tot half zeven.
Ik hoop dat ik op de been blijf.
Eigenlijk zou ik het weekeend moeten rusten, maar dat gaat niet echt lukken, want ik moet inkopen doen voor m’n vriend en z’n familie in Turkije.
Ik zou nu het liefst in bed stappen.:asleep:
Iedereen fijn weekend gewenst en tot schrijfs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
vergeef me voor de rare ı-tjes, maar ık zıt hıer ın een turks ınternetcafe en natuurlıjk wılde ık jullıe eventjes op de hoogte houden!!!
gna,gna,gna…
nee geıntje
het ıs hıer natuurlıjk weer helemaal geweldıg, dat snappen jullıe wel weer, wel een beetje koud zo, maar uıt de wınd, ın het zonnetje ıs het gewoon heerlıjk!!!
wınk, wınk
nou ık ga gauw weer verder…andere dıngen te doen natuurlıjk
groetjes
@ Bloem: leuk dat je ons nog even op de hoogte komt brengen vanuit Turkije
@ Fransijn: Beterschap! Ik was vandaag ook hele dag ziek, maar geen buikgriep. Ik had enorme hoofdpijn de hele dag, beetje te druk gemaakt denk ik.
@ Sevgilim: Succes met alles! Een vriendin van me wil ook graag stewardess worden. Ze heeft het al vaak geprobeerd, maar steeds bij een van de laatste rondes wordt ze dan toch niet aangenomen. Ze zijn echt heel streng, voor zo ver ik het heb gehoord.
:eek: Ik kreeg gister ineens een smsje van een jongen uit Turkije die ik 2 jaar geleden had ontmoet, vlak voor S. (heb ooit het hele verhaal verteld onder mooie vakantieherinneringen ofzo) Kreeg zomaar ineens uit het niets een smsje: I love you… Ik wist eerst niet wie het was maar heb hem maar even duidelijk gemaakt (nadat ik wist wie het was) dat ik al een vriendje heb. Krijg ik een smsje terug: Ga je met hem trouwen? Dus ik: nou dat weet ik nog niet, insallah. Word ik in het volgende smsje ten huwelijk gevraagd!!! I am really serious! En hij had zn ouders al over mij verteld en zn moeder wilde me ontmoeten enz. Of ik niet naar hem toe wilde komen als zijn vrouw :eek:… Nee!
Kreeg daarna het ene smsje na het andere (letterlijk mn telefoon was echt de hele tijd aan het piepen) allemaal smsjes in het Turks, Shakespeare citaten enz enz. Arme jongen… Maar waar komt dat allemaal ineens vandaan…
@Bloem: Niet teveel aan ons denken daar hoor!! Geniet!! We horen alles wel als je terug bent dus!
@Rieneke: Het blijven gekke jongens die turken!! Je hoort jaren niets en ineens willen ze trouwen!! Succes met je sms-bombardement!! Wij hebben zo’n jongen die regelmatig laat weten dat hij nog leeft, gaat je telefoon af, 5 keer en dan stil Moet je ff terugbellen dat jij nog leeft, klaar!! Of idd een sms-je en dan weer maanden klaar. Beter dan meteen een aanzoek:laugh:
@Sevgilim: Moeilijk hoor, want het is ook weer een heel leuke baan, lijkt me. Hier krijg je wat, daar laat je wat, maar DE PERFECTE BAAn, is er gewoon niet. Het blijft geven en nemen. En je vriendje is ook belangrijk, maar je toekomst toch ook?! Sterkte met wat het ook word
Zo weekend. Vandaag een training, en een zware. Morgen een vrije dag en dan maandag een hele dag alleen!!! Hubbie en puber beide te werk, en ik alle ruimte voor mij dan! JOEPPIE!!!
En de anderen ook plannen?
Groetjes
Annemiek:wave:
@Fransijn: verzorg je maar goed ! Neem het wat rustiger aan en denk eens alleen aan jezelf, kan soms wonderen doen !
@Beppie: ja natuurlijk, mn vriend verstaat me zeer goed en zegt zelf dat mn toekomst voor gaat maar als ik in dat bedrijf zat voor het gesprek wou ik liefst héél hard weglopen als ik kon, hehe…
@Kelebek: Ik lig er liever nu uit dan bij de laatste ronde, ik weet toch dat het onmogelijk is want ik woon verder dan 45 minuten van de luchthaven en anders zou ik moeten verhuizen maar heb geen geld momenteel om een appartementje te huren of zo omdat ik nog op school zit momenteel en met mn weekendjobje kom ik natuurlijk niet toe .
@Sevgilim: ach wie weet komt er binnenkort weer een andere leuke kans op je pad. Je bent nog jong en de hele wereld ligt nog voor je open!
Zo, zit me hier duf achter de computer. Feest was gister nog best laat geworden en het was erg gezellig! Beetje teveel gedronken maar ach dat hoort erbij. Verder lekker gedanst en gek gedaan, heerlijk!
Vanavond nog een keer m’n verjaardag vieren, er komen vrienden langs, wordt vast weer erg gezellig. En morgen komen m’n schoonouders ook nog voor m’n verjaardag. Weekend zal dus wel snel om zijn.
@Diamond:Het is een training tot een soort maatschappelijk werker, maar dan binnen onze kerk. Niet dat ik denk dat ik dat kan, maar het leert je een hoop over jezelf, en je kan er ook soms anderen mee helpen. Vandaar dat ik die training volg. Wel zwaar, en je moet ook best diep waar je eigenlijk net ff geen zin in hebt maar het is wel heel gaaf!!
Nou ben er giga moe van, dus ik ga ff koken en op tijd onderuit!
Groetjes
Annemiek:wave: