hé Zara,
Ik ben idd gewoon bij Tui reisbureau geweest, maar je moet gewoon specifiek om Inter Airlines vragen, alleen een stoel in het vliegtuig en dan kan in principe elk reisbureau je helpen.
Groetjes Magda ![]()
Nog 10 dagen!
hé Zara,
Ik ben idd gewoon bij Tui reisbureau geweest, maar je moet gewoon specifiek om Inter Airlines vragen, alleen een stoel in het vliegtuig en dan kan in principe elk reisbureau je helpen.
Groetjes Magda ![]()
Nog 10 dagen!
@Diamond, konninginnedag is DE dag van mijn hubbie!! ![]()
Dat houd in: Om 6 uur 's ochtends de stad hier in(soms al ff de avond ervoor), rondlopen tot je een ons weegt, het volgende stadje in de buurt bezoeken; weer rondlopen, terug naar ons eigen centrum, weer rondlopen, naar het andere winkelcentrum hier…en weer rondlopen :blink: :blink: :blink: !!!
Nee, halverwege, zeker met mooi weer B) , ga ik op een terrasje zitten, en wacht tot hij klaar is met al die rotzooi bekijken! Als hij klaar is drinken we samen nog wat, gaan ergens iets eten, en dan naar huis de laatste dingen doen. Zoals het er nu uitziet(kan altijd nog veranderen) vliegen we om 10.30 zondags, dus zaterdagavond de laatste dingen, lekker filmpje kijken, en…JOEPPIE!!!
Whooow ik kan echt niet meer wachten!!! En zeker nu het hier zo lekker is, IK WIL WEG!!!
Groetjes
Annemiek
Nog 5 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
Lia: 25 Apil…Kemer!
Filiz: 26 April…Side!
Yvonne: 26 April…Side!
Lia en Nikki: 26 April…Gumbet!
Zara: 26 April…Marmaris!
Erika: 27 April…Kemer!
Deniz: 28 April…Marmaris/icmeler!
Rieneke: 29 April…Alanya! (ennn ergens in Juli!)
Ellen: 30 April…Bodrum!
Annemiek:1 Mei…Alanya!
Ilse: 1 Mei…Alanya!
Angel: 3 Mei…Gumbet!
Magda: 3 Mei…Marmaris!
Chelsey: 12 Mei…Marmaris!
Layla: 21 Mei…Kemer!
Romana: 24 Mei…Turgutreis!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Djagger: 23 Mei…Antalya!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacquelientje: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Schol: 8 Juni…Turgutreis!
Wim: 10 Juni…Antalya!
TheoKarin: 26 Juni…Turgutreis!
Groetjes: 2 Juli…Turgutreis!
Jac: 2 Juli…Turgutreis!
Zomervakantie: 2 Juli…Kusadasi!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Hey dames,
Voor velen van jullie begint het nu echt op te schieten he!!! Het wordt dalijk echt rustig hier zeg!! Ik vind het wel heerlijk dat we hier alvast mogen genieten van het lekkere zonnetje, dat geeft toch wat vakantiegevoel (het geluid van de zee, het zand tussen je voeten, de lekkere cocktails en de mooie mannen denken we er dan maar even bij B) )!!
Voor mij nog 38 dagen… we blijven tellen!!!
Prettig weekend nog allemaal!!
Dikke kus, Aniek
Wow de komende week gaan er véél mensen weg!!! Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen ![]()
Jaaa idd … we kunnen niet wachten totdat we de verhalen weer horen !! B) ![]()
Liefs ,
Sharon
nog 99 nachtjes slapen :rolleyes: B) ![]()
Hoi Aniek 1986,
Je hebt in je mooie overzichtje, complimenten, toch nog een foutje gemaakt.
Schol is vorig jaar naar Turgutreis geweest en gaat dit jaar, inderdaad op 8 juni, naar hotel Saray Regency in Titreyengol, Side.
Groetjes <_<
Nog 5 daagjes!! :blink:
Waaahhhhh!!! wat gaat het ineens snel!! Ik heb vrijdag al een nieuwe koffer gekocht voor echt een SPOTprijs!!! Zo’n onwijs groot ding, waar 100 liter in past en ik heb bijna al mn zomerkleding in die tas/koffer gestopt en mn bagage tas en nog meer troep om mn koffer/tas op te voelen en hij woog nog geen 15 kilo!!! :o
Nou ok…mn schoenen zaten er dan ook nog niet in… (had vorig jaar 6 paar schoenen bij me, verschrikkelijk, dit jaar neem ik er veel minder mee, ik koop ze daar wel
) ![]()
Ohw het begint al echt dichtbij te komen…
En ik heb nog een zonnebank kaart die nog op moet, dus ik ga eens lekker bij kleuren de komende 2 weekjes
(thuis en in Alanya)
Groetjes Rieneke
Hoi,
Nog 1 dag en dan ga ik voor 7 maanden werken in Kemer.
Ik wens iedereen hele veel plezier op vakantie en met werken.
Ik zal proberen om af en toe iets achter te laten!!
Succes!! ![]()
Groetjes,
Lia
Lia! Super veel succes en plezier daar toegewenst!
Hou ons op de hoogte van al je gebeurtenissen!
Groetjes en fijne vlucht,
Magda ![]()
Nog 9 dagen! Eindelijk dat tiental eraf!
37 daagjes nog!!
@ Annemiek: klinkt gezellig, jullie Koninginnedag! Je vliegt ook op een lekkere tijd, ideaal zeg! Zoals het er nu voor staat vliegen wij pas rond een uur of vijf geloof ik, da’s wat minder ![]()
@ Kelebek: ik heb ook altijd zoveel schoenen bij me hahaha, ga ik dit jaar ook maar een keer anders doen denk ik. Alhoewel, waarschijnlijk prop ik ze er op het laatste moment toch nog bij in ![]()
@ Lia: alvast een heel fijne tijd toegewenst in Kemer! Ik hoop dat het werk je erg gaat bevallen en ben toch wel erg benieuwd naar wat info over het hotel. Kom je hier af en toe nog 's vertellen hoe het daar allemaal gaat?
@ de rest: het aftellen gaat nu een stuk beter met het zonnetje erbij he, lijkt net of het wat sneller gaat!
Groetjes, Diamond
@ Lia: HEEL VEEL PLEZIER!!! Ik ben jaloers, maar gelukkig hoef ik ook niet zo lang meer te wachten…alleen ga ik maar een weekje ![]()
Maar in ieder geval veel plezier dus en heel veel succes! Ik kijk er naar uit je verhalen te lezen!!
@ Diamond: hahaha, ik ken het, ik ken het… Op het laatste moment toch nog maar een aantal paren schoenen bij je (toch eigenlijk al) te volle koffer… Vorig jaar had ik zelfs nog (op het allerlaatste moment) een paar schoenen in mn handbagage tas gepropt…
Maar ik heb besloten om de schoenen dit jaar maar gewoon daar erbij te kopen…
Groetjes Rieneke
(waahhhh nog 5 daagjes!!!)
Herkenbaar ja
Sowiezo op het laatste moment er nog vanalles bijproppen. In de veronderstelling dat ik toch niet genoeg shirtjes, rokjes enz bij me heb. En elk jaar heb ik natuurlijk een hele stapel bij me die ik helemaal niet heb aangehad.
Groetjes, Diamond
Ik heb nu al 6 rokjes bij me, en 3 broekjes en de wereld shirtjes… en ik ga maar 8 dagen…
Ik heb ook altijd kleding bij me die ik uiteindelijk toch niet heb aangehad…
Hahaha
Groetjes Rieneke
Originally posted by Kelebek@24-04-2005, 13:05:11
** Ik heb nu al 6 rokjes bij me, en 3 broekjes en de wereld shirtjes… en ik ga maar 8 dagen…
Ik heb ook altijd kleding bij me die ik uiteindelijk toch niet heb aangehad…
Hahaha
Groetjes Rieneke **
ah dat ken ik :rolleyes:
ik ging in november van dinsdag tot zaterdag, dus 5 daagjes.
ik had 16 :o kilo aan kleding bij me. hoef dus niet te vertellen dat ik amper wat heb gebruikt <_<
en op de terugreis had ik 21 kg bij me door allerlei snoep en souvenirs. : schaam me diep :rolleyes:
trouwens ik moet nog **98 **nachtjes slapen
Hahaha ik probeer in de zomer als ik 2 maanden naar Alanya ga, minder kleding mee te nemen (lees heel weinig). En dan daar gewoon kleding te kopen. Zodat ik meer mee terug kan nemen.
Ik vraag me af in hoeverre ik me hier aan ga houden… Vrees dat ik met OVER VOLLE koffer terug kom en vertrek met toch een volle… (stel je voor dat ik dat shirtje toch nog nodig ga hebben…ja maar dat rokje staat er toch wel heel erg leuk bij… en die schoenen. Maar als ik dat rokje mee neem, dan moet dat shirtje ook weer mee…pfffff enz enz…)
Groetjes Rieneke
overmorgen ga ik…!!!
groetjes
filiz
Nog 4 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
De eerste koffer is bij ons ook al klaar B)
Teveel meenemen, ach ja, dat overkomt mij nooit :rolleyes:
Mijn man heeft eens alles wat ik niet aan gehad heb in een koffer gestopt en me vreselijk uitgelachen om alles wat ik meesleep :huh:
Ach nog 6 dagen!!!
Werk ze iedereen, ik ga van de zon genieten
Annemiek