nog ***100 ***nachtjes
meiden die binnenkort gaan: ik ben flink en gigantisch en super en… jaloers B) :huh:
maar wens jullie wel een fijne tijd. mijn tijd komt nog. ik zit al bijna onder de 100 dus
![]()
nog ***100 ***nachtjes
meiden die binnenkort gaan: ik ben flink en gigantisch en super en… jaloers B) :huh:
maar wens jullie wel een fijne tijd. mijn tijd komt nog. ik zit al bijna onder de 100 dus
![]()
NOG 7 DAGEN!!! :o :o :o
Wow wat gaat de tijd weer heerlijk snel! Als het maar weer wat langzamer gaat als ik in Alanya ben…
NOG 1 WEEK!!!
Groetjes Rieneke
He Myrna, wat leuk dat je al wat van je hebt laten horen! Gelukkig maar dat je ons nog niet vergeten bent ![]()
Ben heel benieuwd naar het concert, dus wel ff een verslagje he!!
Wat een lijst inmiddels zeg!!
Nog 39 dagen!!!
Groetjes, Diamond
Jeeeeetje wat een rij is het geworden zeg!!
Ben even een tijdje niet meer online geweest, dus heb weer even heel wat bij moeten lezen!! Heb al gezien dat er een paar ondertussen vertrokken zijn… IK WIL OOK!!! Nog eventjes wachten… de komende 2 weken even flink blokken voor mijn eindtentamens en dan kan ik me lekker alleen nog maar voorbereiden op de grote reis!!! hihi Ik heb er echt zoooo’n zin in, maar ja dat spreekt voor zich natuurlijk ![]()
Voor diegenen die de komende week al vertrekken: een super vakantie/verblijf wens ik jullie en vergeet ons niet hier!!!
Dikke kus, Aniek
En als je dan de laatste week ingaat(
), dan lijkt het helemaal zo lang te duren!!!
Over 8 dagen zitten we om deze tijd in het vliegtuig!!!
Owh, het lijkt nog een eeuwigheid!
Fijn weekend allemaal
Annemiek
Daar ben ýk eýndelýjk weer!! Nu drýe weken verder en heb nu men eerste vrýje dag!! T ýs hýer egt heelleuk al ýs het weer nýet sow goed!!!
Vanaf nu ben ýk elke vrýjdag vrýj en heb ýk dus eýndelýjk weer týjd om men contacten weer op te starten!!!
Gr vanuýt Turkýje!!
Nog 11 dagen!
Groetjes, Magda ![]()
@Myra…ik ben ff niet op de site geweest en wat lees ik nou…Naar een concert van MUSTAFA SANDAL…!!! super zeg dat lijkt me echt helemaal top. laat je ff weten hoe het was???
@Diamond: nog 39 dagen …de 40 lekker gepasseerd!! heb je al een bikini???
@ Lia, Filiz en Yvonne: have fun in Kemer en Side !!!
@ Deniz…nog effies wachten meid. vergeet je ticket niet op te halen…haha
Joehoe!!!
Ik vlieg 3 mei met Inter Airlines! Oftewel: 30 kg!!!
Ik vlieg om 13.55 nederlandse tijd vanaf schiphol.
Groetjes, Magda
![]()
Heeey !
Jaa jaa … weer een dagje voorbij voor jullie ! ![]()
Zoo, vanochtend vertrok ik om half negen ongeveer van huis (om naar school te gaan …). Ik pakte mn fiets in de voortuin en deed mn tas even goed op me rug. Was het egt heeelemaal stil in de straat en hoorde ik een paar tuinen verderop een soort fonteintje in een vijvertje … zoo toen kreeg ik gewoon even kippenvel (positief) : Toen ik op vakantie in Turkije was, gingen ik en mn stiefmama altijd al best vroeg naar beneden (een uur of zeven, half acht …) om de handdoeken (voor 11 personen …) neer te leggen bij het zwembad en gewoon daar alvast even lekker in de zon zitten met een kopje thee. Maargoed, dan was het ook zo stil. Het enige wat je hoorde was het verschuiven van de ligbedden en verder alleen het zwembad … heerlijk !! De zon scheen dan lekker en vanuit het restaurant hoorde je het rinkelen van de borden en het bestek en rook je de geur van vers brood en croissantjes … om een uur of 8 ging ik dan weer naar boven om me zusjes wakker te maken en om de beurten te douchen e.d. Ik ging dan ook nog even op het balkon zitten (die aan de zwembadkant zat en uitkeek op zee …) in de zon … Gewoon alles wat ik elke ochtend daar hoorde hoorde ik vanochtend dus ook precies zo ! Zoo toen was ik even stil … ik kreeg egt kippenvel en er kwam echt een gevoel van heimwee opzetten :unsure: , heimwee naar het hotel, naar het animatieteam, naar de omgeving, gewoon naar heel mn vakantie daarzo !!
Dit was even iets wat ik gewoon aan jullie kwijt moest … :unsure: jullie begrijpen het (hopelijk) allemaal wel … :unsure:
Liefs,
Sharon
Von: nee, nog steeds geen bikini gevonden, maar we blijven zoeken. Iemand nog een goede tip?
Missymoi: heeeel herkenbaar. Ik stond laatst met iemand in het donker op de bus te wachten, de bus bleef een hele tijd bij de bushalte staan en het het voelde een beetje alsof ik in Turkije weer op de bus stond te wachten om weer naar huis te gaan, heel stom ![]()
Groetjes, Diamond
Nog 6 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
Het begint al een beetje op te schieten!
Nu is het nog geen week meer!
Alleen nog maar een paar dagen!
Nee ik zal mij ticket niet vergeten op te halen ![]()
Oh Magda heb jij even mazzel met de bagage, is alweer 10 kilo ![]()
Ik hoop echt dat de dagen nu heel snel voorbij vliegen!
Groetjes…
~Deniz~
@ Deniz: ja lekker hè? heb net mijn ticket gehaald. ben echt zoooo blij
nu kan ik dus “grenzeloos” in gaan pakken!
@Diamond: hangt ervan af wat voor bikinni je zoekt of waar je van houdt. Hunkelmoller heeft op zich wel leuke, maar je moet van felle kleurtjes houden. Of kijk eens op wehkamp.nl daar schijnen ze ook aanbiedingen te hebben. Uiteindelijk kan je natuurlijk ook je bikinni net zo duur maken als je zelf wilt, het is maar waar je van houdt. Succes ermee!
@ de rest: lekker blijven tellen en een fijn weekend alvast! Ik ga vanavond lekker naar Scheveningen!
Groetjes, Magda ![]()
hoi…
@sharon…ik kan me zoo goed voorstellen wat he bedoelt. ik kan over dag ook uren dromen en dan iedre vakantie (zelf die van 5 jaar terug) helemaal herhalen…heerlijk vind ik dat.
@Diamond…in de wehkamp heb ik wel hele leuke bikini’s gezien…
nog 4 dagen…!!!
groetjes filiz
@ Sharon: Ik herken me helemaal in je verhaal! Ik heb ook wel eens van die momenten die me ineens helemaal in Turkije doen wanen, heerlijk is dat!!! Maar aan de andere kan doet het me ook besefen dat ik niet in Turkije ben…
Maar…gelukkig ga ik volgende week al weer naar Alanya! Nog meer van die momenten maken. ![]()
Groetjes Rieneke
(Nog 1 week dus 7 daagjes)
38 nog!! Von, het begint lekker op te schieten nu! Denk dat ik binnenkort m’n koffer maar 's van zolder ga halen ![]()
Straks nog maar 's ff bikini’s kijken in de stad en misschien haal ik wel vast een fles zonnebrandcreme, om alvast nóg meer in de stemming te komen!
Fijn weekend allemaal!
Groetjes, Diamond
JA, het schiet eindelijk op!!!
Nog 8 dagen!!
Nu begint het aftellen echt, de laatste dingen doen!!
Hoort mijn hubbie net dat hij vrijdag al vrij is!!! Heerlijk kunnen we de laatste dingen dan doen, en gewoon lekker konninginnedag vieren ![]()
Iedereen succes met aftellen, ik ben er dus bijna
Annemiek
nog 3 dagen!!! ben al zenuwachtig!
@ magda: waar heb jij je vlucht ook alweer geboekt? was het Tui? Ik heb die 30 kg van de zomer wel nodig!!
x zara
Wat een lekker weer vandaag! Kan m’n huid tenminste alvast een beetje wennen voordat ik straks uren in de zon doorbreng
Nu maar hopen dat het een tijdje zo blijft, maar dat zal wel niet…
@ Annemiek: lekker joh dat je alles vrijdag al kunt voorbereiden! Ga je nog wat leuks doen met Koninginnedag?
Wat gaan er volgende week trouwens veel weg! Het wordt hier rustig straks ![]()
Groetjes, Diamond