Veel Plezier-welkom Thuis 1

Heey !

Ojaa Ireendje gaat morgen al lekker naar turkije !
Meid k hoop dat je daar een superleuke tijd tegemoet gaat, maar dat zal best wel ! :smiley: Dus heeel veel plezier en een goeie reis natuurlijk !

Kusje … xx Sharon

ja Ireendje heel veel plezier…maar dat zal zeker lukken

groetjes

filiz

Heel veel plezier Ireendje, maar dat zal wel lukken en die kleine zal het ook super naar haar zin hebben en vast en zeker alle aandacht krijgen!
Ik moet nog 1 week en 2 dagen wachten!

Groetjes,
~Deniz~

He ladies! Het is hier vandaag druk op m’ n werk, heb zonet pas gegeten, dat was er vandaag helemaal bij ingeschoten…Hopenlijk heeft m’ n vriend gekookt als ik straks thuiskom, dat lijkt me wel erg ideaal :smiley:

Ireendje heeeeel erg veel plezier! Maak er een onvergetelijke vakantie van! Ben erg benieuwd naar je verhalen als je straks weer terugkomt. Maar eerste…lekker genieten!

Groetjes, Diamond

Ireendje, veel plezier! Gaat vast wel lukken!

Groetjes, Magda :smiley:

Nog maar 10 daagjes :smiley: :smiley: :smiley:
Ohw het komt steeds dichterbij YES YES YES!!! Ik heb er enorme zin in!!!
Ben al beetje bezig geweest met bedenken wat ik moet inpakken :smiley:
SUPER!

@ Ireendje: Veel succes morgen en veel plezier in ALanya!!!

@ Iedereen: Succes met aftellen!!

Groetjes Rieneke

Zo, de meeste spullen zijn gepakt, volgens mij heb ik mezelf ook wel redelijk onder controle. Ik heb zin. Ik heb echt daadwerkelijk zin!!! Ik ga straks de boeken uitzoeken die ik lekker in de zon ga liggen lezen. Heb 14 dagen de tijd en Evi slaapt ook best nog wel, dus dat kan ik dan mooi doen. Kom ik daar ook weer eens aan toe. Het reizen vind ik denk ik het spannendst. Met de rest red ik me best.

Groetjes en lief dat jullie ons op deze manier zo uitzwaaien! Dat draagt zeker bij aan de vakantievoorpret! Jullie hebben me best wel geholpen, al klinkt dit misschien wat overdreven. Ik ga zeker posten hoe het is geweest.

Jullie ook nog heel veel voorpret gewenst, bedenk dat, wanneer ik al lang en breed terug ben, velen van jullie het nog heerlijk voor de boeg hebben!

Dag dan!!!

Groetjes van Irene

:smiley: joehoe!! weer een die gelukkig op vakantie gaat!

Nog 13 daagjes! Gaat lekker snel. Ben nog steeds thuis (bedankt nog voor de beterschap Von). Lekker aan de koorts en snot verkouden! Hoop dat het snel overgaat dan gaat de tijd nog sneller, hihi.

Groetjes, Magda :stuck_out_tongue:

@ Magda: Ohw bah! Heel veel beterschap!! Ik ben op het moment ook weer verkouden, volgens mij gaat het enorm rond…:frowning:

Maar…NOG 9 DAAGJES!!! Het tiental is er bij mij al af :smiley: Jeej!!! TURKEY HERE I COME!! Nog even die 9 daagjes zien door te komen…:slight_smile: Komt wel goed.

ahh… dankjewel!

Het gaat id rond, maar bij mij komt alles tegelijk. Ook deels de zenuwen voor het vertrek… Aan de ene kant wil ik heeeel graag gaan en aan de andere kant ga ik iedereen hier erg missen :wink:

Ik denk dat alle stress er nu gewoon uitkomt. Heb een enorm druk weekend gehad, van sommigen al afscheid genomen en als ik nu nog mijn agenda opendoe, dan ga ik echt gillen!!! :lol: Tot aan mijn vertrek staat ie helemaal bomvol met afspraken… erg hè??

En dan mijn koffer… daar ga ik echt van huilen… tjok en tjok vol al! en er moeten nog dingen bij…aaaahhhhh!!! :ph34r:

Groetjes Magda :stuck_out_tongue:

Nog 8 Dagen!!!

Groetjes…
~Deniz~

Heey Magda,
Heel veel succes met alles nog.
Een drukke agenda helpt natuurlijk wel die tijd voor Turkije wat sneller te laten verlopen…
Nogmaals heel veel beterschap en als ik jou was zou ik bij aankomst even een heerlijk bezoekje brengen aan de hamam, even alle stress laten weg scruben en weg masseren :smiley:
Veel succes nog met alle afspraken en je koffer :(…

Groetjes Rieneke

Het rijtje is alweer een beetje korter want Ireendje is ook al lekker weg…Ik ben jaloers…Ik moet nog 1 week en 1 dag!

**Lia: 25 Apil…Kemer!
Filiz: 26 April…Side!
Yvonne: 26 April…Side!
Lia en Nikki: 26 April…Gumbet!
Zara: 26 April…Marmaris!
Deniz: 28 April…Marmaris/icmeler!
Rieneke: 29 April…Alanya! (ennn ergens in Juli!)
Annemiek:1 Mei…Alanya!
Ilse: 1 Mei…Alanya!
Magda: 3 Mei…Marmaris!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacqueline: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
**

Ik hoop echt dat het aftellen nu super snel gaat!

Groetjes…
~Deniz~

haha!

Dankjewel! Maar je hebt gelijk, bovenaan mijn lijstje voor in Turkije (buiten mn vriend om natuurlijk) staan het strand en de hamam!! :smiley:

Oww, lekker kan iet wachten…

nu die snotneus nog wegkrijgen… :lol:

Groetjes :stuck_out_tongue:

jaaaa! De volgende is (als ik het goed zie) Lia!!! :smiley:

trouwens, daarna gaan er een boel tegelijk weg, waaronder jij Deniz!

gr.

Ja er gaan er 5 op 1 dag!
En dan 2 dagen later ga ik… :slight_smile:
Maar dat duurt nog zo lang voor mijn gevoel!

Groetjes…
~Deniz~

Heeey !

Jaa jaa … er zijn er al weer een paar weg, sommigen vertrekken binnenkort en anderen moeten nog eventjes wat langer wachten … iedereen zal wel blij zijn als die eenmaal weer in het vliegtuig zit !! En het inpakken van de koffer(s) … dan begint het vast ook al aardig te kriebelen ! :smiley: K vind het wel leuk dat ik (ook al ga ik zelf niet dit jaar naar Turkije …) hier met jullie de ‘voorpret’ kan delen !!

@ Magda … das niet fijn dat je koorts hebt en verkouden bent … het heerst idd weer , lijkt net of het steeds vaker voorkomt … het is al de derde ‘griep-golf’ dit jaar dacht ik … zoiets, maargoed hopen dat je weer helemaal beter bent voor je naar Turkije gaat … maar dat zal vast allemaal wel goed komen !! :smiley:

@ Deniz … jaa k zit er nu eigenlijk pas over na te denken … je bent 17 tog ? en je gaat nu al echt verhuizen naar Turkije zegmaar ? (als ik het allemaal goed begrepen heb … :unsure: ) egt superleuk voor je !! :smiley: wel een grote stap … en hoe oud is je vriend nu ?
Ik ben ook 17 en het zou me ook egt leuk lijken om wel in Turkije voor een tijd te wonen, maar zo’n grote stap … weet niet of ik het zelf aan zou kunnen :unsure: … vind het egt heeel knap van je !

Liefs , xx
Sharon

Hallo Sharon,

Ja vandaag over 79 dagen wordt ik pas 18!
Mijn vriend is 20!
Ik heb al een baantje daar voor de zomer en daarna zie ik wel weer!
Ik hoop alleen dat alles met het visum goed gaat komen, voor de rest heb ik er volkomen vetrouwen in!
Ik kan niet wachten om mijn manneke weer te kunnen aanraken, want ik kan nu wel bellen en hem zien via de webcam maar dat is niks, ik wil bij hem zijn!

Groetjes…
~Deniz~

de dagen vliegen nu echt om…!!!
nog 2 dagen na school nog 1x werken…en dan ga ik al…
nog 6 dagjes nu… :smiley: :smiley:
heb zo’n zin!!

Heey Deniz …

Jaa kijk dat snap ik volkomen … je mist je vriendje zoo erg en dat is natuurlijk te begrijpen ! :slight_smile: Ik moet eerlijk zijn dat ik het zelf niet zou kunnen denk ik , zo lang mijn familie en vrienden missen enzo … maar wel leuk dat jij gewoon die stap gaat zetten ! :smiley: K vind het egt heel erg leuk voor je … het zal wel spannend zijn maar idd wel erg leuk !! En nee, hem zien via de webcam, nee das ook niet egt leuk idd …
En jaa idd hopen dat het met je visum gaat lukken, want elke drie maanden met de boot over naar … Rhodos was het tog :unsure: … das ook niet alles!

Xxx … Sharon