Veel Plezier-welkom Thuis 1

Haha met z’n allen jaloers op Myrna :stuck_out_tongue: Ooh ik wou dat het voor ons ook bijna zover was. Heb zo’n zin m’n koffer van zolder te halen. Volgende week een dagje shoppen ingepland, alvast zonnebrandcreme en andere handige vakantiedingetjes halen. En natuurlijk op zoek naar een nieuwe bikini :smiley:

Groetjes, Diamond

Haha … kijk Diamond , das nou es een goed idee ! :smiley: lekker alvast een beetje in de stemming komen … nou winkelse dan maar he … k weet t , t is pas over een weekje … maar tog !

xx

Dat dacht ik he! Verheug me er al op, lekker een dagje weg en 's middags ergens een broodje eten. En het is voor een goed doel he :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@ diamond…goed bekeken meid!lekker shoppen en broodje shoarma halen ,kom je helemaal in de stemming haha!!!
…en weer een dagje weggesteept!.. :stuck_out_tongue: :slight_smile:
het warmt al lekker op in ons paradijsje !!

Myrna, ik wens je alvast een heel erg fijne tijd wensen in turkije.
Een heel fijne reis gewenst en een fantastische tijd ga je zeker wel tegemoet.

ik ben erg jaloers

liefs nur

@ Myrna: niet origineel, maar: ik ben zó jaloers… Ik moet nog eventjes, maar dat komt wel goed :slight_smile: Heb jij het eerst maar leuk en deel je het dan wel nog af en toe met ons hier in Nderland;)??

Hahaa … broodje shoarma , jaa idd kom je vast helemaal in de stemming ! Ook turkse muziek zal wel helpen … alhoewel ik bijna al wel zeker weet dat een aantal hier dit al wel draaien :smiley: en verder druk bezig zijn (met werk, school, schoonmaken evt. :unsure: ) dan vliegt de tijd vast en zeker zooo voorbij !! :smiley:

K vind het best jammer dat ik dit jaar niet gaa … vooral nu ik al die verhalen zo hoor en het voorbereiden op de vakantie … achjaa :slight_smile: volgend jaar beter …

Ooja en Myrna, nog een goeie reis morgen (was ik in me vorige berichtje helemaal vergeten te zeggen :unsure: k heb je wel veel plezier gewenst enso … maar een goeie reis is tog ook wel errug belangrijk ! )

Liefs, xx
Sharon

hey deniz, ja het is wel lekker dat ik al over 8 dagen ga! helemaal omdat ik helemaal niet zou gaan en m’n vriend bijna 5 maanden niet zou zien! wel jammer dat ik 3 mei alweer naar huis moet, maar ja dan ff m’n diploma halen en dan kan ik eindelijk begin juli voor een half jaar naar marmaris!

x zara

ik doe mijn best meiden!!!

dank je wel! koffer net ingepakt hoop dat ik niet vergeet! maar zal wel, zo’n typje ben ik wel!! :stuck_out_tongue:

Als je je koffer maar niet vergeet:)

haha nee hoor maretje ik doe mijn best t niet te vergeten!!

check mijn site: spaces.msn.com/members/purno
daar probeer ik mijn verhalen en avonturen te typen en foto’s te plaatsen!!

dikke knuffel myrna xx :smiley:

BWAAAAAAAAAAH!!! flip Nog maar één dagje en ik heb nog NIKS gepakt! Wel veel lijstjes gemaakt. Ik neem vast veel te veel mee! Maar zín dat ik heb!!!

Groetjes!

hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum, vandaar yeni kiz :wink:

Ik ben blij voor iedereen die naar turkije gaat, het is echt super daar, voor mij duurt het nog ongeveer 2,5 maanden en het staat nog niet eens vast! :frowning:
Maarja ik vroeg me even af hoe jullie allemaal aan contracten komen enzo…
Ik ga zelf voor 4 maanden naar turkije en dan door naar australie en italie.
Ik ga naar Izmir en ik vroeg me af of er misschien ook mensen naar Izmir of Didim Altinkum gaan. het is daar echt heel erg leuk! in izmir zit ik bij familie en vrienden thuis, maar het zou leuk zijn als er ook mensen van hier zijn!! En dan lijkt het me leuk ff een paar weekjes naar didim te gaan want in Izmir kan je niet echt een strandvakantie houden natuurlijk en didim is maar 3 uurtjes rijden.

nouja veel plezier allemaal voor degene die al bijna gaan, ik blijf voorlopig nog even in dit vreemde land (qua weer) achter!

groetjes leyla

Heey Myrna!
Ik heb je site even bekeken. Cool!!
Zo is het voor mij iets makkelijker om je strax te herkennen :stuck_out_tongue: :wink:
Tot in Alanya! Veel plezier en tot strax!!!

Groetjes Rieneke

vandaag nog precies 2 weken, dus 14 dagen!

maar ik ben vandaag ziekjes thuis… :frowning: voel me niet lekker…

groetjes, magda :stuck_out_tongue:

he

Even een update over het weer hier in Turkije! (Fethiye)
De afgelopen dagen was het bewolkt en regende het enorm, maar de zon komt weer door!!!

Ýedereen veel (werk) plezier in Turkije

Groetjes Sonja

@ Magda : gecmis olsun (beterschap) : laat het zonnetje maar komen !!!

@ sonja: ja , het gaat de goeie kant op met het weer ik hou het dagelijks bij. Vorig jaar in Fethiye geweest: super!! vooral Oludeniz werkelijk PRACHTIG !!

Het rijtje is alweer een beetje korter want Myrna is al lekker weg…Bah, ik ben echt jaloers op haar…Oh en morgen gaat Ireendje al lekker, oh ben ik ook jaloers op!
Naja laten we maar gewoon hopen dat de tijd super snel gaat!
Ik moet Nog 9 Dagen!!!

**Ireendje: 20 April…Alanya!
Lia: 25 Apil…Kemer!
Filiz: 26 April…Side!
Yvonne: 26 April…Side!
Lia en Nikki: 26 April…Gumbet!
Zara: 26 April…Marmaris!
Deniz: 28 April…Marmaris/icmeler!
Rieneke: 29 April…Alanya! (ennn ergens in Juli!)
Annemiek:1 Mei…Alanya!
Ilse: 1 Mei…Alanya!
Magda: 3 Mei…Marmaris!
Aniek: 31 Mei…Marmaris!
Alaaddinbeachhotel: 16 Mei…Alanya!
Diamond:1 Juni…Alanya!
Yvon: 1 Juni…Izmir! (ennn v.a. 30 Juni…Bodrum!)
Jacqueline: 3 Juni…Kusadasi!
Maret: 6 Juni…Lara!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
**

Groetjes…
~Deniz~

[SIZE=14] 6 nachtjes…
[SIZE=1] oewhj dat is al snel… :smiley:
moet al vast me koffer pakken… strax krijg je tijd te kort… :stuck_out_tongue:
ik ga voor 8 dagen naar Gümbet… hotel Wow bodrum resort…

groetjes

[SIZE=14] 6 nachtjes…[SIZE=14]
[SIZE=1] oewhj dat is al snel… :smiley:
moet al vast me koffer pakken… strax krijg je tijd te kort… :stuck_out_tongue:
ik ga voor 8 dagen naar Gümbet… hotel Wow bodrum resort…

groetjes[SIZE=1]