Vandaag, 25 juli drukste dag op schiphol; jullie ervaringen?

Beste lezers;druk,druk,druk op schiphol…jullie ervaringen?

ik gok dat de meeste Turkije reizigers verstandig vanaf een luchthaven buiten Nederland vertrekken :slight_smile:

Hmm ik vertrek dinsdag … ben benieuwd hoe 't zit met de drukte :slight_smile:

ben afgelopen vrijdag via brussel met corendon naar antalya gevlogen, drama in drievoud:mad:

vertel…

zat geboekt op de vlucht van 10.50,kreeg een dag eerder bericht :verzet naar 20.40.om 20.40 verzet naar 21 enz enz om half 11 's avonds nog geen vliegtuig aan de gate. en toen verscheen een corendon vliegtuig en gingen we 23.20 de lucht in. Terugvlucht stond gepland om 15.40. had de vorige dag nog gebeld, zeiden niets veranderd, kwam na 4en thuis 's nachts en vond een briefje onder de deur u wordt om 8.10 opgehaald.stond op de vlucht van 10.50 en vloog om 12.25 met een maatschappij Aurela …nooit van gehoord. waren vriendelijk hoor maar spraken geen woord engels of turks. dus voor mij nooit geen corendon meer

Ik heb mijn vakantie geboekt bij LBCTravel en vloog ook met Corendon, maar dan via Amsterdam.
Dat ging helemaal prima, heb nog nooit zulke mooie vliegtijden gehad! :slight_smile:
(maar dit komt ook omdat ik er zelf werk en gewoon de juiste dagen kies (A) Vaak kan het enorm verschillen als je 1 dagje langer blijft. Hierdoor krijg je er soms 2 dagen bij door gunstige vliegtijden.)

@Raak, een drama inderdaad zeg!!
Ik moet zeggen dat mijn tijden bij Corendon meestal heel mooi zijn en ellende heb ik nog nooit met ze meegemaakt.
Echt vervelend voor je!

@Lindsey, ja voor jou makkie dus :), wij moeten de tijden maar afwachten, behalve als je last minute boekt denk ik …

helaas had ik ook een last minute …:tear:

Chartertijden zijn (helaas) altijd onder voorbehoud, waarschijnlijk is er bij Raak een toestel gewenst met technische mankementen of iets dergelijks waardoor zij eerder terug is gevlogen…

Wij hebben over het algemeen nooit klachten over C.Airlines…

Lindsey: ik werk ook in de reiswereld, en doordat ik nu een dagje langer heb geboekt heb ik als het goed is inderdaad 2 dagen meer :biggrin: Nou daar betaal ik dan graag iets meer voor :slight_smile:

Ik hoorde op het reisbureau dat C het op dit moment ffies niet bol kan werken… dus jammer dat Raak daar de dupe van was…

Ben net terug van Kusadasi.
Wijziging gehad van vluchtnummer en tijd !!
Meestal vertrek je of smorgens en vlieg je smorgens vroeg terug.
Wij zijn helaas 's nachts aangekomen en ook 's nachts vertrokken. Vermoeiend :frowning:
En het was zeer zekers druk op Schiphol.
Maar al met al een hele leuke vakantie gehad.
Over twee jaar weer :smiley: