Hallo,
Wij zagen de superdeal van Icelandair.
Voor 299 euro 3 nachten hotel + vluchten.
Geen geld.
Maar omdat het maar 4 dagen is, willen wij natuurlijk zoveel mogelijk zien.
Nu is mijn vraag: is het goed te regelen om vanaf het vliegveld naar de Blue Lagoon naar Reykjavik te gaan?
Is het veel lastiger om eerst naar het hotel in Reykjavik te gaan en dan naar de Blue Lagoon?
I.V.m met inchecken en afgooien van bagage?
En heeft iemand een idee wat zoiets kost?
Een busrit van de luchthaven naar Reykjavik?
En een busrit van Reykjavik naar Blue Lagoon?
Het beste is om te combineren. Met tourbedrijven zoals www.re.is kun je eerst naar Lagoon en vandaaruit door naar de stad. Hebben zelf in 2008 andersom gedaan en was zelfs zo mooi geregeld dat de bus na 2 uur gewoon door ging (naar airport) dus de grote bagage bleef in de bus. Maar in de Lagoon hebben ze ook lockers, zelfs een aantal zeer grote duidelijk bedoeld voor backpacks en kleine koffers.
Hallo,
Ik heb op die site gekeken, en zag inderdaad een mooi arrangement, om eerst naar de Blue lagoon te gaan, en daarna door naar Reykjavik.
Als ik het goed begreep moet je dan wel weer een apart retour ticket kopen, van Reykjavik naar het vliegveld, klopt dat?
Je boekt zeg maar een tour van Keflaki naar Reykjavik met als tussenstop de Blue lagoon, en dan kun je daar zolang blijven als je zeg maar wilt?
Ja dat lijkt erop. Van airport naar stad gingen we met taxi omdat het na middernacht was. Wordt inderdaad ‘2 x enkeltje’ bij jullie waarvan heenreis met tussenstop.