Ik ben 22, studeer nog en wil volgend jaar als ik klaar ben een jaartje gaan reizen en werken. Ik wil graag eerst naar Peru, Ecuador en Brazilie. Daar wil ik dan een tijdje rondreizen (1 maand ongeveer). Vervolgens wil ik door naar ofwel Nieuw-Zeeland ofwel Canada, om daar te werken en te reizen. Ik wil wel een jaar weg blijven. Het eerste deel doe ik het liefst met iemand, want alleen is zo saai…en wat dan komt, zien we wel!!
Wie wil er ook een avontuur beleven in het verre buitenland? Laat het me weten en we houden contact.
Groetjes Maartje
mail me als je serieuze interesse hebt, [EMAIL=“maartje_v_b@hotmail.com”]maartje_v_b@hotmail.com
Ha, eindelijk ook een jong iemand die weg wil Ik ben 18, vorig jaar net gezakt voor mijn VWO (op 0.6 punt AARGH) en ik wil dit jaar met de kerst weg. Ik weet niet of je al een heel plan had, waar ik naartoe ga maakt me niet zo heel veel uit, maar ik heb wel een voorliefde voor bergen. Eigenlijk was ik van plan om naar Nepal te gaan, misschien dat je dat wat lijkt? Daarnaast had ik ook dingen als de Andes in gedachten, dat is natuurlijk een stuk dichterbij wat jij had bedacht. Groetjes
Gaby
Ben 19 jaar oud en ben (als het goed is) dit jaar klaar met mijn opleiding marketing en communicatie. Hierna wil ik dus ook een jaartje gaan reizen. Maar ik had wel ook Australie in gedachte?!