:wereld:ik heb een hele leuke reis gezien op goyourownway.nl en zoek nu nog een reisgenoot die net zoals mij, sportief en avontuurlijk is ingesteld.
Ik ben zelf 26 jaar. Interesse? LEt ME noW!!!
ey
Ik ben hanne en ben 21 jaar en zou graag dolgraag (eind 2010) gaan rondtrekken in Zuid Amerika.
Ik ben momenteel nog opzoek naar iemand die met mij dit avontuur tegemoet wil gaan.
Ik ben op dit moment ook nog aan het studeren maar na dit jaar moet ik kiezen: nog verder studeren
of gaan werken. Momenteel ligt de keuze nog niet voor de hand. Ik zou dolgraag nog gaan studeren
maar dan zou ik elk vrij moment benutten om te gaan werken en geld te verdienen en anders ga ik gewoon
interiem werk doen zodat ik op korte tijd geld kan verdienen. Als ik ga werken kan ik eigenlijk kiezen
wanneer ik vertrek maar als ik nog ga studeren kan ik pas in juli vertrekken. Ik heb toen ik 17-18 jaar was 3.5 weken en een half gaan rondtrekken in Costa Rica samen met mijn zus en dit jaar heb ik voor 4 maanden
in Cyprus gestudeerd. Mijn zus die is op dit moment al terug vertrokken naar Zuid Amerika en zal daar blijven
tot augustus 2010, samen met haar vriend 14 landen doorreizen.
Dit zijn zowat mijn plannen als het je wat zegt laat het me dan weten en dan zien we verder.
groetjes
Hanne
je kan me altijd via mail bereiken hanneke005@hotmail.com