Hoi allemaal!
Na lang twijfelen heb ik besloten dat ik op reis wil! Omdat ik niemand heb die met mij mee wil gaan, die ik een oproep hier.
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Nathalie, 23 jaar en kom uit Amstelveen. Ik heb alweer 2 jaar werkzaam nadat ik mijn HBO opleiding heb afgerond. Ik ben van plan om vanaf 1 maart te stoppen met werken en daarna weg te gaan. Ik heb geen reden om hier te blijven, dus dit lijkt mij een goed moment om de wereld te verkennen!
Ik zou heel graag mijn reis willen beginnen met een maand vrijwilligerswerk. Daar ben ik al weer aan het kijken en denk ik dat hiervoor halverwege maart voor zal vertrekken. Dit vrijwilligerswerk zal ik ook doen in Azië. Denk aan de richting van Cambodja. Daarna zou ik graag een aantal maanden willen reizen voor Azië en Zuid-Amerika. Ik snap dat niet iedereen vrijwilligerswerk zou willen doen, dus misschien in april afspreken om daarna (een deel) samen te reizen?
Mijn ideale reis bestaat uit een combinatie van natuur en cultuur, nieuwe dingen leren kennen en doen, lol hebben en gewoon genieten!
Mochten er mensen zijn die dit aanspreekt en ook plannen hebben in die richting hoor ik dit graag!
Ik zal mijn tekst nog even uitbreiden:
Ik weet nog niets pecies waar ik allemaal naartoe wil gaan. Wel staat op mijn verlanglijstje Cambodja, Indonesie, Thailand, Vietnam, Laos, Maleissie, Argentienie, Brazillie, Chilli, Bolivia. Ik wil redelijk low Budget gaan, dus backpacken, couchsurfen en andere leuk en ‘goedkope’ manieren.
Mocht er iemand interesse hebben, maar ook naar andere landen willen dan is alles bespreekbaar!
Ik ben per 1 maart 2014 klaar met mijn bestuursjaar en wil ook graag weer reizen (ben al eerder naar Azië geweest). Ik ben 22 en studeer in Enschede. Ik wil zelf heel graag naar zuid Amerika, maar nog een stuk Azië meepakken is niet verkeerd, is nl super mooi!
Ik heb de tijd van maart tot en met juli 2014, dus misschien leuk om eens te bespreken of we samen kunnen reizen?
Klinkt goed! Ik moet wel zeggen… Ik begin met vrijwilligerswerk voor 5 weken. Zoals het ernu uitziet vertrek ik 1 maart naar Nepal hiervoor. Samen reizen klinkt heel erg gezellig, maar ik zou dan vanaf april samen kunnen reizen. In de drie maanden dat we eventueel samen reizen, zal ik wel in Azie verblijven. Denk dat ik zelf pas rond oktober richting zuid Amerika ga.
Ik weet niet of jij in die drie maanden van plan was om beide continenten te gaan doen?
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? Nepal lijkt me nl ook heel erg gaaf, dus misschien dat dat ook iets voor mij is
Het maakt me eigenlijk niet veel uit waar ik heen ga, zolang ik er maar nog niet eerder ben geweest. Dus Azië is ook zeker weer een optie, ligt er alleen een beetje aan waar je heen wilt (ben al in Indonesië en Singapore geweest). Maar als het je leuk lijkt om samen te reizen sta ik ook open voor Azië! Wil gewoon graag weer reizen, maar niet alleen. En een vriendin waar ik mee zou gaan kan helaas niet meer, vandaar
Misschien is het handiger even te mailen (rhodebetting@gmail.com) dan via dit trowuwens! Dus ik ben benieuwd of je al plannen hebt of dat je anders samen een reisplanning zou willen maken! Ik hoor het wel!