Vanaf Maart 2011, Australie

Hi Allemaal,

Ik zoek een reisgenoot(en) vanaf Maart 2011 om naar Australie te gaan. Ik wil graag beginnen in Melbourne, ivm de temperaturen en vanaf daar de ‘East Coast’ naar boven reizen, tot Cairne. Daarna wil ik nog naar Nieuw Zeeland of Indonesie.

Nog wat over mezelf: Ik ben Marie-Claire Krayenhoff 22 jaar, en woon in Amsterdam. Afgelopen juli ben ik afgestudeerd in International Business Aministration aan de VU, daarna heb ik nog een half jaar in London gewerkt, wat erg leuk was, maar nu tijd voor iets nieuws.

Je kan me via dit Forum Contacten of even toevoegen op Facebook,dan kunnen we vanaf daar contact gegevens uitwisselen.

Groeten,

Marie-Claire

Haihai,
Zag je berichtje zojuist.
Ben Thera van Gerven, 26 jaar en in december afgestudeerd, Nederlands recht in Tilburg.
Net 5 weken NZ erop zitten en gisteren aangekomen in Darwin. Reis eerst naar het zuiden en vanaf ongeveer maart vanuit Melbourne naar Cairns!
Dus misschien kunnen we ergens meeten, ik hoor het wel!
In ieder geval veel plezier!
Groetjes,
Thera

Hoi
Ik zag je berichtje op Wereldwijzer. Ik ben momenteel ook aan t checken of (!!!) ik nog iemand benader om samen mee te reizen, om de kosten te drukken… en ook om toch iets meer NL lol te hebben met een Hollandse/Hollander. Ik heb intussen een ticket Sydney geboekt (vertrek 20 3) en een 2 p auto om van Sydney naar Cairns te gaan in 3 weken, vertrek 25 3. Onderweg op zich vrij maar dat wordt wel denk ik Fraser, Australia Zoo en Whitsunday island. Na Cairns ga ik naar Alice Springs en huur ik weer een auto. Na Darwin ga ik naar Bali en vandaar wellicht verder.

Misschien dat de plannen nog kunnen aansluiten of dat t geen kans maakt. Who knows. Ding is wel, ik ben 42 en kom uit Amstelveen. Weet niet of je dat een issue is.

Ik hoor t wel of t een kans maakt (of niet).

mazl
Arjan uit Amstelveen