Vanaf januari 2009 wil ik graag een wereldreis gaan maken naar Azië, Australië en Nieuw Zeeland. Het lijkt me gezelliger om dit samen met iemand te doen!
Het lijkt me leuk om ongeveer vier maanden te reizen. Dit mag ook iets langer of korter zijn. Ik ben net klaar met mijn studie, dus ik heb helemaal geen verplichtingen!
Wie ben ik?
Ik ben Jojanne, 22 jaar oud en heb SPH gestudeerd.
Ik hou van gezelligheid, veel zon, cultuur en uitdagingen. Maar je ziet me niet bungeejumpen! Verder heb ik al vaker gereisd en verschillende delen van de wereld gezien. Het is voor het eerst dat ik ga backpacken. Dus dat zal wel ff wennen zijn.
Tijdens de wereldreis wil ik culturen ontdekken, relaxen en veel zien van verschillende landen. Het lijkt me super om naar een spa resort te gaan in Azië! :vak02: In Australië zou ik wel willen werken en daar twee maanden verblijven.
Naar wie ben ik op zoek?
Een gezellige reisgenoot. Man of vrouw maakt niet uit. Iemand met wie ik mijn ervaringen kan delen.
Ik ben zelf christen en zou daarom ook het liefste met iemand reizen die ook in God gelooft en christelijke normen en waarden heeft.
Lijkt het je wat om mee te gaan?
Laat dan wat van je horen…
Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje! ik wil voor ongeveer 3 maanden en vanaf januari… ik zou graag een stad in azie willen doen, nieuwzeeland, fiji en eventueel usa, om zo echt een rondje om de wereld te maken:) Ik ga ook voor het eerst backpacken, aleen wil ik niet daar gaan werken, echt aleen reizen… Ik ben rianne 21 jaar en ben klaar met school, ik ben niet gelovig.
Ik zit er ook al een tijdje over te denken om te gaan reizen in het buitenland voor 4/5 maanden. In eerste instantie wilde ik gaan werken in het buitenland om ook deels mn Engels weer op te halen. Bij nader inzien denk ik dat ik reizen toch veel leuker/interessanter is!
Mijn naam is Judith, 21 jaar oud en woon in Emmeloord. Drie weken terug ben ik afgestudeerd en ik wil september 2009 (zoals het nu lijkt) aan een nieuwe studie beginnen. In tussentijd wil ik er graag tussenuit! Locatie, data is allemaal nog niet bekend. Vind alles interessant en mooi! Sta overal voor open. Enkele eigenschappen die bij mij horen: spontaan, betrouwbaar, gezellig en houd wel van een feestje! Omdat nog niets vast staan kan je bij mij nog alle kanten op. Vind het leuk om dingen te ondernemen als jungle, duiken enz! Daarnaast vind ik een dagje relexen, niets doen, strand liggen oid ook helemaal goed!
Ik ben erg benieuwd wat je plannen zijn, en als het je wat lijkt hoor ik dit graag! Mijn mailadres is: [EMAIL=“judith_borgijink@hotmail.com”]judith_borgijink@hotmail.com