Op aanraden van mijn vrienden heb ik mij hier aangemeld. Eerst dacht ik dat er op zo’n site alleen maar hopeloze types zouden zijn…. Gelukkig valt dit heel erg mee…:D:lol: Eigenlijk wil ik (al een hele tijd) supergraag 3/ (4) maanden reizen na mijn studie. (op dit moment ben ik aan het afstuderen van de PABO) Dit zou ik graag samen met iemand willen doen, omdat ik gezelligheid erg belangrijk vind (!) Eerst zou ik samen met een vriendin gaan, maar zij heeft een tentamen niet gehaald waardoor zij dit jaar nog niet klaar is met haar studie. Dit vind ik erg jammer, maar ik wil niet al te lang meer wachten op mijn reis, omdat ik na mijn reis waarschijnlijk aan een vaste baan wil beginnen of verder wil studeren. Andere vrienden zijn nog niet klaar met hun studie en weer andere die werken fulltime….blablabla… Van diverse mensen hoor ik dat alleen reizen ook makkelijk kan en zeker naar Australië en Nieuw- Zeeland, maar ik vind dat gewoon niet gezellig!:wereld:
****Over de continenten heb ik nog niet heel erg goed nagedacht, maar Australië, Nieuw- Zeeland, Fuji en Zuid- Amerika lijken mij wel wat…. India lijkt mij ook erg gaaf, maar daar komen we wel uit… ****
****Ik zal me even voorstellen: **** Een jonge sportieve meid van 23 jaar die eigenlijk altijd vrolijk is…. Eerst heb ik het CIOS met hoofdprofiel outdoor afgerond en daarna ben ik verder gaan studeren (PABO). Ik werk nu drie dagen op een basisschool in R’dam. Hier moet ik sowieso tot de zomervakantie blijven werken. Hierna wil ik graag gaan reizen…Daarna wil ik misschien verder studeren… Ook geef ik aerobicslessen en zit ik op korfbal… Ik hou niet van stil zitten, maar een combinatie van reizen, shoppen, zon, zee, strand, cultuur, eten/ drinken lijkt mij top…. Ohja: ik heb geen ervaring met backpacken, maar dat hoef jij ook niet te hebben, want daar komen we samen wel uit. Ik ben nu hard bezig met sparen, maar ik vind het ook prima om hier en daar wat te werken…
Ik zoek: Een reismaatje rond dezelfde leeftijd die heel gezellig, sportief, eerlijk en vrolijk is met een positieve instelling. Komen bovenstaande dingen overeen reageer dan!
Vertrek reis: juli, augustus, september, oktober ???
Hallo!
Klinkt leuk wat je in gedachten hebt, maar vroeg mezelf eigenlijk af, is 3/4 maanden niet kort om zoveel dingen te willen zien?
Ik ben zelf aan t kijken om een paar maanden naar zuid-amerika te gaan. Maar ik wil het het liefst ook combineren met vrijwilligerswerk en spaanse lessen. Denk dan ook niet dat we helemaal dezelfde ideeen hebben, maar vroeg me wel af hoe jij je reis wil gaan doen dan! Heb zelf nooit nagedacht over meerdere continenten bezoeken, en sta wel open voor ideeen!
Oh ik zal mezelf ook even voorstellen; Ik ben Susan, 20 jaar. Bijna klaar met de opleiding Social Work en wil vanaf sept. gaan reizen voor een paar maanden!
Groetjes!
Ik wil graag eind dit jaar (september/oktober) dezelfde route gaan aandoen in +/- 5 maanden: Oostkust Australia/ NW-Zeeland/ Fiji of ander Pacific Island/ Zuid- Amerika of Westkust US.
Heb jij inmiddels je ticket al geboekt? Ik vind het zelf nogal moeilijk een goedkoop ticket te vinden waar ook Zuid-Amerika in aangevlogen wordt… misschien heb jij hierover tips???
Ik ben zelf 27 jaar, woon in het zuiden van het land en ben dringend toe aan een nieuwe uitdaging! Ik werk al een aantal jaren fulltime in bedrijfsleven maar ben voornemens mijn baan hier op te zeggen en te gaan reizen. Ik heb 10 jaar geleden al eens een kort (maandje) bezoek gebracht aan Sydney en zuiden van Australie… en wil er absoluut terug! De combinatie van reizen, cultuur snuiven, zonnen, feesten, duiken, hiken, skydiven, explore, discover en enjoying live lijkt me fantastisch tijdens deze reizen… zou er geen probleem mee hebben om hier en daar te werken maar dat ligt natuurlijk ook aan het budget wat ik mee kan nemen.
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde idee als jij. Deze zomer klaar met mn bachelor en wil daarna graag naar Zuid-Amerika om Spaans te leren, vrijwilligerswerk te doen en gewoon veel te bekijken. Misschien kunnen we hier eens over mailen, of heb je inmiddels al een reisgenootje gevonden?
Hallo dames!
Ik loop ook al een tijdje met hetzelfde idee…
Is het de bedoeling om ook nog daar te werken of heb je een budget om alle maanden rond te komen? ik zou per half oktober kunnen vertrekken…
Ik ben een leuke, (vrij)gezellige meid uit het zuiden des lands, bijna 30, maar overal voor in.
Ik heb nooit slechte zin en een gezonde dosis humor is erg belangrijk voor me.
Groetjes Karin
Hey Karin!
Volgens mij is het in Zuid Amerika niet makkelijk om betaald werk te vinden? Denk ik tenminste… Ik ben in ieder geval aan het sparen om daar rond te kunnen komen.
Wat zijn jou plannen?
Groetjes!
nou ik kan je zeggen dat jou verhaal me zo ontzettend bekend in de oren klinkt!! ik ben ook bij klaar met mijn studie en vriendinnen komen ook met bla bla verhalen, ze willen niet eens mee op reis!! snap ik niet hoor
en ik wil ook precies naar dezelfde lokaties!! het lijkt of ik het perfecte reisgenootje heb gevonden ik heb wel een beetje ervaring met reizen, maar dat heeft bij mij juist zeer verslavend gewerkt, ik wil namelijk alweer weg
alleen lijkt me 3/4 maand wel erg kort… kan je niet gewoon een jaar weg gaan?
nou goed ik hoor het wel! hoop snel wat van je te horen!
ik ben trouwens Roselie, 22 jaar en woon in Groningen
Hey Caro, onze ideen komen wel overeen! Ik ben momenteel ook aan het afstuderen en zou in Januari 2009 willen gaan backpacken. Misschien dat dit te laat voor je is of heb je al een maatje gevonden? Ik ben trouwens Liza, 22 jaar en woon in Wageningen. 3/4 maanden kan ik me opzich wel in vinden, als het heel erg goed bevalt blijft je gewoon wat langer weg toch… Naja ik hoor wel van je hoe het er nu voor staat.
Weet niet of ja al een reismaatje hebt… maarre ik wil vertrekken rond de 14 van juli!!
Ik wil begin september terug komen!! Australie/ Thailand… zoiets heb ik me hoofd…
Ik ben een studente van 22 jaar… en wil echt op avontuur en de wereld beetje verkennen.
Laat me weten wat je plan een beetje is… ik heb nog geen plan getrokken…
Misschien samen??
Ik had zelf ook het idee om die richtingen op te gaan!
Zelf ben ik dit jaar ook aan het afstuderen voor de Pabo en wil zeker het avontuur tegemoet gaan!