Hallo lezers, avonturiers en andere geintresseerde,
Als eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Babs Hofland.
Ex-studente Commerciele economie. Dit jaar gestopt en wil volgend jaar de opleiding Life style gaan doen aan de Jan des bouvrie accedemie.
Tot die tijd vier ik feest in Utrecht en werk ik, om in april te kunnen vertrekken voor 2 a 3 maand naar Cannada/Zuid-Afrika.
Ik weet het land nog niet, het doel wel.
Namelijk;
*Engels bijspijkeren (Heb veel moeite met engels door mijn zware dyslexie)
*meer leren over andere culturen. door middel van; Reizen, vrijwilligers werk met kinderen,dieren of natuur.
*een tijd mee te maken om nooit te vergeten.
Ook het werken op een ranche lijkt me heel erg leuk!!!
Nu vraag ik mij af of er misschien iemand is die het wel ziet zitten om een tijd samen te reizen en dingen te verkennen?
Ideen zijn altijd welkom en ik sta ook overal voor open!
Heey Babs,
Leuk idee om te gaan, zelf ben ik nu ook aan het werk, want
ik wilde begin maart naar Amerika gaan en daar 3 maanden rondreizen.
Daar zoek ik ook een reisgenootje voor, dus weet niet of je dat wat lijkt?
groetjes, Mark
Haha ja zit wel op m’n werk, maar hou toch deze site in de gaten
Nou vorig jaar is een vriend van mij 4 maanden geweest en die heeft een rondje gemaakt zeg maar, dallas begonnen, naar miami, toen new york etc, bovendoor en toen san francisco, LA en Las Vegas… Was van plan om net als hij toen, daar een auto te kopen, is goedkoper dan huren…
Maar 1 maand zou ook al mooi zijn idd, maar jij wil dus ook een langere tijd op 1 plek blijven?
groetjes!
Mmmm een langere tijd op 1 plek blijven…
De ene keer wel de andere keer niet… Ik denk de eerste maand rond trekken… (overal 2 a 3 nachten) dan nog ergens een langere periode tijdje blijven (bv 2 weken, en dan beetje leren surfen, genieten van de stranden en het stadsleven er verkennen) het lijkt me ook echt supper mooi om een tijd op een ranch te werken… dus dan blijf je ook langer op 1 plek.
Voor de rest… misschien nog ergens 2 weken met z’n engelse lessen volgen…
een auto kopen vin ik echt een goed idee! Zo ben het meest mobiel en waarschijnlijk ook het voordeeligst om je te verplaatsen. Dus daar ben ik iig voor.
Wat doe je voor een werk dat je telkens op het internet kan? goed baantje;)
Je bent dus ook geen student meer? Wat heb je gedaan?
Groetjes
Daar zat ik ook aan te denken, om wat langer op één plek te blijven, maar moet even kijken of het dan te halen is in 3 maanden of dat mijn budget het toelaat Ranch klinkt ook wel gaaf, met die engelse lessen wil ik je wel helpen haha. Ja auto is denk ik ook het beste, zeker als je met bijv zun 2en bent, kun je de kosten mooi delen. Haha nou bijna 21, heb na vwo 2x een studie van een jaar gedaan, maar is allebei niets geworden helaas… technische bedr op TU en daarna organisatiewetensch in Tilburg en nu tm febr werk ik bij VGZ zorgverzekeraar, klantcontacten, dus heel de dag bellen mensen met vragen over hun verzekering, premies enzow, dus heb af en toe wel even tijd om te internetten;) Maar als je wil kun je me toevoegen, [EMAIL=“mark_calibra@hotmail.com”]mark_calibra@hotmail.com, is misschien wat makkelijker…