Ik ga 3 weken op mezelf rondreizen en wil het zuiden van Thailand zien. Wie heeft er leuke weetjes, tips, gaat er ook in die periode en/of is er al eens geweest?
Hii Benjamin81, Ik ga ook vanaf 14 augustus naar Thailand. 3 weken alleen maar doe eerst een weekje noord en wil dan 2 weken zuid Thailand doen. Ben er nog nooit geweest dus heb geen tips voor je en ben me ook nog druk aan het orienteren ![]()
Laat me weten als je al achter wat tips bent gekomen. ik ga misschien mn paddi halen in ko tao… schijnt daar goedkoop te zijn icm arrangement en overnachtingen.
gr. Kim
Hi Kim, leuk dat je reageert. Ik heb van een collega wat tips op papier gehad en heb zelf ook wat ideeën over t reizen. 2 vrienden van me zijn al eens geweest en kunnen me ook wat vertellen. Genoeg info dus. Ik vind het fijner om via de mail hierover te hebben dus als je t leuk vindt kan je me mailen. Email kunnen we uitwisselen via Facebook. Oke? Je kan me vinden onder Ben Cuyten uit Den Bosch. Groetjes en miss tot binnenkort op de mail.