Ik ben Wendy 34 jaar en kom uit Amsterdam. Na jaren op safe te hebben gespeeld, ga ik er nu dan toch echt voor. 5 weken backpacken in Thailand, ik ga dit doen in de zomervakantie (werk op een basisschool, ben dus die weken verplicht om te gaan). Ik ben al begonnen om mijn route uit te stippelen, maar alle tips zijn meer dan welkom!!! Ik ga deze ooooooh zo grote en spannend aventuur alleen aan. Ik wil mijn laatste twee weken doorbrengen in zuid Thailand, dit omdat een vriendin en mijn zusje daar mijn aventuur samen met mij komen afsluiten. De eerste 3 weken heb ik dus gepland staan voor centraal en noord Thailand. Heb veel gelezen over de nacht trein van bangkok naar Chang Mai, ik wil dit eigenlijk in etappes doen omdat tussen deze steden nog zoveel meer te zien en toen doen is. Is drie weken te lang? genoeg?
Hoor graag van jullie.
Hoi Wendy,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is gewoon heerlijk! De mensen, de natuur, de mentaliteit, de religie, de bezienswaardigheden, de stranden en het eten.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op hetThailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorbereidingen,Wendy !
groet,georgessiam :chin: