Wij gaan in April met onze dochter van 8 maanden een rondreis maken van 3 weken(rondje westkust)
Nu zitten we een aantal dagen in yosemite national park en willen we vanaf hier naar Las Vegas rijden met een tussenstop (of 2)
Mijn vraag: Welke route kunnen we het beste nemen en welke plaats kunnen we het beste als tussenstop aandoen? We hadden zelf het idee
eventueel via Sequaia en vanuit daar naar LV maar nu lees ik ook iets over Barstow. Ik denk dat het voor ons beter is om niet via death valley te
gaan ivm de warmte. Of valt dit nog mee in april?
Je moet de website van de tioga pas even goed in de gaten houden. In die tijd zou die best eens gesloten kunnen zijn. Dan zul je onderlangs via Sequoia moeten, maar dat geef je zelf ook al aan als route.
Barstow is leuk om te shoppen. Er zit een grote outlet mall.
Je kan makkelijk door Death Valley in April. Als je met een auto gaat kun je in principe altijd door DV. De airco maakt het aangenaam. Uitstappen is een andere kwestie, maar in April is het hele hete er nog niet. Met een camper mag je in juli en augustus van de meeste verhuurders niet door DV. Maar ook daar hebben jullie in April geen last van.
Lees evt onze reisverslagen eens door voor tips en ideeën.