Is het het verstandigst om een taxi te pakken van het vliegveld naar het centrum?
Weet iemand hoeveel dit ongeveer kost?
Wat zijn de andere opties om heen en weer te reizen?
We vliegen 's ochtends om 8:00 uur verder en moeten dus wel een tijd eerder op het vliegveld zijn.
Ik neem altijd gewoon de bus, duurt een uur voor RM8 of RM9. Waar kom je aan? KLIA of LCCT? Vanaf KLIA heb je ook nog een trein die je in 30min naar KL brengt voor RM30 geloof ik. s’Ochtends vroeg rijden er ook gewoon bussen vanaf KL naar het vliegveld.
super bedankt voor je tips.
volgens mij komen we aan op het grote vliegveld. vanuit amsterdam met klm. en vliegen we weer weg vanaf LCC terminal.
groet sifra
de KLIA express is voor rond de 35 RM en je komt dan aan op het centraal station, van hieruit kun je naar de monorail lopen als je naar het centrum wilt of anders vanaf het station bij de counter een taxi kaartje kopen en voor rond de 13 RM zit je in de buurt van de Petronas Towers.
Een taxi vanaf het vliegveld naar je hotel kost minimaal 100RM en de vele mensen die je proberen een taxi aan te smeren als je de arrival hal inkomt die vragen zelfs 150RM.
de trein/taxi combinatie is zeer goed te doen, terug naar LCCT vanaf het centraal station is met de skybus 8RM en met de Airasia bus 9RM.
Ik vroeg me af op welke manier je op tijd op het vliegveld bent gekomen voor je vlucht van 08:00. Ik heb in juli ook een vlucht om 08:00 (vanaf KLIA). Ik was van plan om met de KLIA ekspres trein te gaan, maar moet dan wel vroeg op KL sentral zien te komen, weet je misschien of er taxi’s in de stad rondrijden voor 6:00?
ja er rijden zeker genoeg taxi’s.
wij zelf hadden met de taxi die wij op de heen weg hadden afgesproken dat hij ons ook terug zou brengen omdat hij ons wel beviel.
Hij was keurig optijd bij het hotel om ons op te halen. maar bij ons hotel stonden ook genoeg andere taxi’s te wachten die ons naar het vliegveld hadden willen brengen.
70 maleisische ringgit volgens mij. maar je moet wel oppassen dat je niet afgezegt wordt
voordat je het vliegveld helemaal uit loopt kan je een kaartje kopen bij ticketverkooppunt. dan betaal je de normale prijs en dat is een vaste prijs! dus ik zal dat aanraden als ik jou was
Oke super! We komen aan via Subang Airport en reizen een paar dagen later door via KLIA dus dan lijkt me met de taxi s’ochtends rechtstreeks naar KLIA de beste optie!