mijn reis naar vietnam en Laos is weer bijna rond. ****
9 dagen door noord vietnam (rond Hanoi en naar boven met auto met chauffeur $ 70 per dag)
9 dagen Laos ( wordt afgehaald bij grens met Laos en dan naar Luang Prabang gereden. Vervolgens rustig 3 plaatsen bezioeken en met de boot/taxi van de ene plaats naar de andere
8 dagen nog zuid vietnam ( mekong en Phu Quoc)
Vorig jaar bem ik van zuid naar noord gereisd via de gebruikelijke route met open ticket.
**Ben nog op zoek naar 1 oplossing en dat is de reis van Vientiane in Laos naar HCM . Met het vliegtuig vind ik behoorlijk prijzig ( $ 200 pp ) heeft iemand een andere oplossing en/of ervaring??? **
Hey, ik weet geen andere oplossing dan bussen/ treinen nemen… Maar dat gaat wel veel tijd in beslag nemen … Ik zou t toch lekker vliegen als ik jou was
Ook al gekeken bij Vietnam Airlines die vliegen ook heen en weer. Maar de reis gaat je ongeveer 36 uur kosten. Dit met veel overstapen. Denk dat het snelste toch een vlucht boeken zal zijn.
das mooi, ben erg geholpen nu. Ik hoop dat je nog veel heldere momenten krijgt Met nog een vraag.
las op een site dat de verbinding tussen Viantiane en Udon Thani is allemaal stukjes verloopt. Bus, taxi, andere taxi en nog een taxi. Zou te maken hebben et grens en brug. Is dat nog steeds of is dat oude info en gaat er nu een bus rechtstreeks. ??
op deze site vind je meer informatie http://www.tatnews.org/latest_update/detail.asp?id=2151#2 ik heb de rit andersom gemaakt en de bus wachte aan de grens tot wij onze stempels hadden om vervolgens verder te gaan, dit zal andersom dan wel het zelfde zijn denk ik