Ik ga binnenkort naar Vietnam en wil over land naar Laos reizen.
Het is de bedoeling om van Vinh naar Vientiane te gaan met openbaar vervoer (bus of iets dergelijks).
Ik kan op internet niet vinden of dit mogelijk is.
Weet iemand misschien of dit kan? Of zal het toch het vliegtuig moeten worden?
We dachten via Vinh Laos in te gaan, om vervolgens via Vientiane en Luang Prabang naar Hanoi te gaan. Vanaf Hanoi vertrekt onze vlucht weer terug naar Nederland.
Het hoeft niet per se Vinh te zijn, maar we komen vanuit Da Nang en willen Phong Nha-Ke Bang ook zien.
Vind het park Phong Nha-Ke Bang een mooie keuze, is echt hartstikke mooi.
Wanneer je er bent probeer ook te organiseren dat je ook de grotten boven in de berg kan bezoeken.
Is wel een hele klim.
Het is alleen jammer dat vanaf het park naar Vinh het weer bijna een hele dag reizen is en dan weer van Vinh ( is niets te doen , en waarschijnlijk daar dan overnachten? ) en het weer een hele reis is naar Vientiane. Is volgens mij veel gereis in enkele dagen.
Misschien is het een optie na bezoek aan het park even wat te relaxen in dong Hoi ( prachtig strand ) en vandaar naar Laos te gaan.
Of overnachten daar ( Dong Hoi, 2 nachten ) )en wat zwemmen in Dong Hoi en dan vroeg naar Vinh en daar de bus naar Laos te pakken; breekt het reizen wat.
Ik weet niet de tijden van vertrek van de bussen.
Misschien dat mensen op het Laos reiscafe dit je zo kunnen laten weten, en of het dus mogelijk.
Misschien dat er mensen in het Viet Nam reiscafe dit weten.
Kom je er niet uit, kan ik je wel helpen zoeken op internet als je dit wilt?