zijn dr mensen van het vaste land(sicilie)naar lipari geweest.zo ja hoe ging je van vliegveld naar milazzo en vandaar met de boot naar lipari???moet je overal van tevoren voor reserveren?hoeveel kost dat dat soort dingen?kan maar weinig info vinden.zelfs het reisburo kon me niet verder helpen.
Misschien heb je iets aan deze website.
http://www.offertetraghetti.info/cheap-ferry/
Ik heb wat datums ingevoerd, voor 1 persoon , heen en terug.
[TABLE=“class: dettagli_partenza”]
OUTWARD: Milazzo-Lipari
departure: Saturday 06/06/2015 hours 07:00
arrival: Saturday 06/06/2015 hours 09:00
Siremar
[/TABLE]
[TABLE=“class: riepilogo”]
nr.
description
1
Open deck
(1 Adults)
12,60 €
taxes and supplements
1,50 €
TOTAL OUTWARD JOURNEY
14,10 €
[/TABLE]
[TABLE=“class: dettagli_partenza”]
RETURN: Lipari-Milazzo
departure: Tuesday 30/06/2015 hours 15:45
arrival: Tuesday 30/06/2015 hours 17:50
Siremar
[/TABLE]
[TABLE="class: riepilogo"]
nr.
description
1
Open deck
(1 Adults)
11,10 €
taxes and supplements
1,50 €
TOTAL RETURN JOURNEY
12,60 €
[/TABLE]
[TABLE=“class: riepilogo”]
price of outward ticket
14,10 €
price of return ticket
12,60 €
booking fee
10,00 €
insurance
4,00 €
TOTAL PRICE
36,70 €
40,70 €
[/TABLE]
insurance *
Dear Customer, we have included the insurance, indeed, in case you are forced to cancel your booking we will refund the price of your tickets with a deduction of 10% of excess. Price of insurance 4,00
See conditions
Yes, I want to take out insurance
No, I am not interested in taking out insurance
daar heb ik zeker wat aan.dankje arturo!weet jij ook of het nodig is om vooraf te boeken?want zo te zien kan dat alleen met credit card(die we niet hebben)
Neen, ik weet niet of je van te voren moet reserveren.
Hangt ook af van de vraag
- of je met of zonder auto op de veerboot wil.
- met hoeveel personen… 1 of bijv 40 !
Vraag:
Spreek je Engels of Italiaans ? Bel dan hun call-center 0039 (0)565912191
Weet je al datums
Kun je via je Nederlandse bank internet-bankieren ? Zo ja dan kun je m.i. met hun IBAN-Bic,Swift-code snel en kosteloos betalen.
Wil je met auto, of camper of fiets etc. aan boord ?
**Offertetraghetti.info utilizza il sistema di prenotazioni on line di Prenotazioni24 s.a.s
** Con offertetraghetti.info puoi prenotare i tuoi biglietti traghetto tramite internet 24h su 24h. Soltanto per partenze a breve o casi di urgenza è consigliabile chiamare il call center al n. 0565 912191 dal lunedi al venerdi dalle 09.00 alle 13.00 e dalle 15.00 alle 19.00 e il sabato dalle 09.00 alle 13.00.
Woeps…, zie nu pas dat jij per vliegtuig naar Sicilië gaat…
Wat betaal jij daarvoor ?
http://www.sicilia.nl/travelinfo.php
Er zijn 4 intrnationale vliegvelden daar. Waar land jij ?
hey arturo dankje voor je info.nou we hebben nog niks gepland dus is eigenlijk ter voorbereiding.wat ik had begrepen is het handigst om naar catania te vliegen,dan dus transfer regelen voor naar milazza en dan de boot.als je het zo leest is het een aardig plan he,haha.
als we gaan gaan we met z,n tweeen,zonder auto.wel goed om te lezen dat je het wel gewoon via de bank kan betalen.
ben jij daar wel eens geweest arturo?mag ik vragen hoe jij bent gegaan toen??
De Eolische eilanden staat wel op mij verlanglijstje, maar ik ben er nog nooit geweest.
wij gaan deze reis in 2016 maken.mocht er nog tips zijn heel graag!
Hallo Mikkie
wat leuk om te lezen… Wij hebben nl. precies hetzelfde plan
de vliegtickets hebben wij… verders ligt het nog geheel open.
Wij landen op Catatania en willen daar als eerste ook naar Liperia.
Dus wij hadden ook dezelfde vragen als jij hebt… is het te doen met het openbaar vervoer?
en is het op Liperia te doen zonder auto?
In ieder geval al wat meer tips (dank Arturo)…
mocht jij verder nog tips hebben… ik houd mij zeer aanbevolen!
wat leuk charlotte,en nee nog geen tips.wij gaan pas in september.wanneer gaan jullie?wij vliegen ook op catania.weten nog niet precies hoe we van vliegveld naar milazzo gaan trouwens(sowieso niet met een huurauto,beide geen rijbewijs).volgens mij heb je ter plaatse geen auto nodig.lijkt me echt zo een gave vakantie!wat is jullie plan precies?
inmiddels weer terug.echt geweldig die eilanden!!wij hebben via het hotel waar we zaten de transfer van catania-milazzo geregeld.boot hebben we terplekke gedaan.nooit geen probleem gehad dat het vol was ofzo.echt een aanrader en totaal weer wat anders met al die vulkanen!