Goedkoopste manier om naar Italië te gaan

Dag mensen,
Hopelijk kan iemand me helpen…ik ben namelijk van plan om in maart naar Italië te gaan (voor een weekje ongeveer). Om precies te zijn moet ik naar Brescia of omgeving…dus Milaan mag ook. Ik vraag me af wat de beste/goedkoopste manier is om te gaan? Ik zelf dacht met het vliegtuig naar Milaan en als ik eventueel naar Brescia ga…dan nog met de bus of trein. Welke airline vliegt het goedkoopst naar Milaan en van welke luchthaven kan ik dan het best vertrekken? Ik woon dichter bij de grens van Duitsland dan bij Schiphol dus eventueel zou ik van een Duitse luchthaven kunnen vertrekken.
En is het openbaar vervoer in Italië niet zo belachelijk duur als hier?:paranoid:
Alle tips zijn welkom…alvast bedankt:thumbsup:
Groetjes!

Hallo,
ik ben een Belg die voor een jaar studeert in Rome, maar tijdens de paasvakantie keer ik voor 2 weken terug naar Belgie. Mijn kamer staat dus twee weken leeg en ik verhuur ze voor een schappelijk prijsje. Het is gelegen in centrum Rome. Met ryanair kan je vanuit Charleroi,(dicht bij brussel) voor minder dan 100 euro op en af. Als je geintereseerd bent, of iemand kent die geinteresseerd is, kan je mij altijd mailen op [EMAIL=“Lefto_8@hotmail.com”]Lefto_8@hotmail.com. Een unieke kans denk ik. Groeten Mattias

Bedankt voor je reactie Mattias, maar het is niet meer nodig. Ik ben net terug uit Italie…ik heb met Easyjet naar Milaan gevlogen. Was niet zo duur!
Groetjes