Wij zijn een reis aan het uitstippelen naar Sicilie en Sardinie. Vier weken vakantie op 2 eilanden.
Wie kan ons helpen aan info om met de boot/ferrie/draagvleugelboot van Palermo of Catania naar Olbia of Cagliari te varen.
Kun je dit ter plekke regelen of is het beter dat te doen in NL.
Zijn er sites met aanvullende info hierover?
Hallo Bettine,
Misschien is deze reactie een beetje laat maar ik zag elders dat je onlangs nog info zocht over bootreizen naar Sardinië en Sicilië. Ik zou zeker je bootticket al in Nederland boeken. Dit kan een stuk goedkoper zijn en je bent in het hoogseizoen dan verzekerd van een ticket. Vanaf Cagliari vaart er een nachtboot naar Palermo. Wil je meer weten over het boeken van een ticket online laat het mij dan maar even weten. Ik ben zelf woonachtig op Sardinië en heb regelmatig boottickets geboekt naar dit prachtige eiland.
Saluti da bella Sardegna
Silvester
Hallo Silvester,
Alsnog bedankt voor je reactie,iets te laat want omdat we het niet wisten zijn we alleen naar Sicilie gegaan maar we houden het wel in gedachten want Sardinie staat zo ie zo nog op onsze verlang lijst.
Groetjes Bettine
Uit het mooie Amsterdam hihihi
Hallo Silvester,
Wij zijn voornemens om in april 2010 naar Sardinië te gaan. Nu schijnt er een overtocht vanuit Livorno met een boot met caravan dak (dan kun je in je eigen caravan slapen) te zijn. Weet jij hier ook meer van, adres, telefoon of waar je kunt boeken.
groet Lucas.
Hallo Lucas,
Er zijn maatschappijen waarbij het mogelijk is om in je camper of caravan te slapen. Of deze ook naar Sardinië gaan durf ik niet te zeggen. Ik heb wel eens zoiets voorbij zien komen op internet in het zomerseizoen. Welke maatschappij dit was weet ik evenmin niet meer. Verder kan ik kan je wel aanbevelen om gewoon op tijd je ticket te boeken. Vaak zijn er vroeg in het seizoen aanbiedingen waarbij je auto of cabine om te slapen voor 1 Euro worden aangeboden. Dus voor de kosten hoef je het dan niet te doen. Kijk maar eens op Moby: uw reis begint online! Boek nu uw veerboot of http://nl.corsicaferries.com/ voor de aanbiedingen in april 2010.
Als ik weer eens iets tegen kom over slapen in camper of caravan op de veerboot laat ik je het wel weten via mail of dit forum.
Veel succes met boeken van je ticket. Voor verdere vragen over Sardinië mag je mij ook altijd informeren.
Gr. Silvester