Leuke tips voor Sardinie

Hallo,
Ik ga 29 augustus naar noord Sardinie, vliegreis en heb daar een huurauto.
Mijn vraag is of er mensen zijn die leuke tips enz hebben.
Wat moet ik zeker doen en wat ZEKER niet.

Groetjes

www.sardinieforum.nl is goede plek om eens te lezen. ben zelf net terug uit sardinie, het was erg warm en veel bosbranden in het noorden. heb goede autokaart gekocht bij www.gransardegna.nl
ik vond het een mooi eiland en zal zeker nog eens teruggaan.

Hallo

Mijn tips staan hier. Lees vooral ook onze ervaringen.

Fijne vakantie!
Wilbert

Ja wel een beetje laat hahaha
We zijn alweer terug, maar elke reactie is welkom, om zo steeds meer te komen weten van Sardinie.
We hebben trouwens een schitterende vakantie gehad, mooi eiland en we hebben prachtig weer gehad.
Cagliari zijn we niet geweest, we zaten in het noorden en hebben ons tot dat deel van Sardinie beperkt, maar wie weet als we nog eens die kant op gaan, dan word het zeker zuid Sardinie.

Begin april bekijken we samen in een week Sardinie met een huurauto. Lijkt allemaal erg aantrekkelijk. We willen een rondje maken en verblijven in B&B. Nu zie ik vaker dat we meerdere nachten moeten boeken en ook de prijzen zijn meestal per persoon. Dat loopt dan aardig op.
Wie heeft er goede tips voor aardig en voordelig onderdak. We zijn mobiel, dus het hoeft niet allemaal in de steden te liggen.
Vast bedankt,
Terie

We zijn alweer al 5 jaar geleden in Sardinië geweest, met eigen auto. Hadden een particulier huisje voor iets van 3 weken gehuurd. Maar na een week hadden we daar wel gezien en zijn we het eiland rond gaan rijden. We konden destijds zo bij alle campings terecht met onze kleine tentje. We zijn toen ook in april/ mei geweest en een nadeel daarvan is dat veel zaken gesloten. Verder hielden de bewoners daar destijds ook een siësta. 's middags ging echt alles dicht, ook restaurantjes en ijssalons, terwijl het gewoon druk was.
Het is een mooi eiland en een verblijf van een week moet wel voldoende zijn.
Verder heb ik nog een paar reisboekjes en kaarten. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.

1 like