Van Nusa Lembongan naar Denpansar en binnelandse vlucht Jakarta

Hallo,

De laatste dagen zal ik samen met mijn vriend verblijven op Nusa Lembongan. Nu gaat de boot daar rond 9u terug naar Sanur. En vanuit Sanur zal onze weg verder gaan…

Om 19.35 gaat onze vlucht op JAKARTA terug naar Nederland. Dus ik wil zeker om half 5 op Jakarta zijn om zeker op tijd te zijn. 3 uur voor vertrek is denk ik voldoende?

Nu is mijn vraag, hoe laat zal ik uit Sanur vertrekken naar Denpansar en hoe laat zal ik daar een vlucht nemen naar Jakarta?
Mijn tweede vraag is, nu al een vliegticket boeken voor een binnelandse vlucht? Denpansar - Jakarta. Of daar doen?

Van Sanur naar Tuban (waar vliegveld Denpasar ligt) is niet ver. Toch zou ik afhankelijk van de tijd van de dag op een uur rekenen.

Je moet een uur voor vertrek van de binnenlandse vlucht op het vliegveld zijn. Of beter: het precieze tijdstip hangt van de maatschappij af. Soms is het 40 minuten, maar ik zou er niet op gokken.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om op één dag de boot én een binnenlandse vlucht te moeten halen voor mijn vertrek naar Nederland. Wind, vertraging, het blijft Indonesië, en je mist je vlucht. Dag centjes. Blijf gewoon lekker een nachtje in zuid Bali.

Vluchten van DPS naar Jarkarta zijn o.a. te boeken via Air Asia.