Van Jakarta naar Denpasar

Hallo,

Zijn en nog goedkope binnenlandse vluchten mogelijk van Jakarta naar Denpasar? >>>

Zijn deze van te voren te boeken en zijn deze betrouwbaar?

:INDONESIA

Ik hoor het graag.

Maurits

Als je vooraf wilt boeken kun je dat het beste doen via www.airasia.com. Hoe eerder je boekt, hoe goedkoper de vlucht! Maar ook ter plekke kun je prima boeken voor zeer reeele prijzen.

Wat betrouwbaarheid betreft: op de weg in Indonesie gebeuren meer ongelukken :wink:

Als je ver van tevoren boekt dan is AirAsia de goedkoopste

Hallo,

A Daily Stay boekt ook binnenlandse vluchten. Laat mij even weten wanneer je wilt gaan, dan kan ik de prijzen voor je checken.

Groetjes,

Sanya Tuharea
www.adailystay.com

Even www.ticketindonesia.info bezoeken, je gewenste vliegdatutum en wat andere zaken invoeren en je zult zien dat er 30+ vluchten per dag tussen JKT en DPS gaan. Boeken van vliegtickets kun je zelf ter plaatse en vaak tot op het laatste moment doen, maar misschien heb je een “rustiger” gevoel als je de tickets vantevoren boekt ??

Op dit moment zijn tickets van Euro 35,- voor een enkeltje JKT - DPS bij CitiLink (een dochtermaatschappij van Garuda) en Batavia Air (Euro 36,-) goedkoper dan het goedkoopste ticket bij AirAsia (Euro 42,-).

Hallo,

wij hebben een vlucht geboekt van Jakarta naar Denpasar en landen daar om 23 uur. Nu vroegen we ons af of we de nacht het best ter plaatse (in Denpasar) doorbrengen of we beter onmiddellijk doorreizen naar Ubud (volgende bestemming).
We veronderstellen dat de taxi op dat ogenblik de enige optie is om op onze bestemming te geraken?
Heeft er iemand suggesties voor goede adresjes om te slapen?

Merci,
Karen

Welke dag is dat? Misschien hebben wij een plek beschikbaar in de villa inclusief gratis airport pickup service.

Groetjes,

Sanya
www.adailystay.com

Je zal inderdaad een taxi moeten nemen, en eigenlijk is dat overdag ook de makkelijkste manier om bij een hotel te geraken. Je kan er voor kiezen om een nachtje in het zuiden van Bali te blijven, bv. in Kuta, Sanur of Legian. Hier op het forum lopen al heel veel draadjes over de voors en tegens van de drie stadjes, moet je zelf maar even naar zoeken. De prijs voor de rit is ongeveer 5 euro, en de rit zou ('s avonds als het niet druk is) 15 - 30 minuten moeten duren.

Je kan ook in een keer door naar Ubud. Duurdere hotels hebben soms gratis pick up als je enige nachten blijft, maar je kan ook zelf een taxi regelen. De precieze prijs weet ik niet, maar ik vermoed dat de rit een 15-20 euro komt. Als het niet druk is, dan lukt het in minder dan 45 minuten. Overdag doe je er stukken langer over.

Mocht je in het zuiden van Bali overnachten, dan kun je met een shuttle bus (bijvoorbeeld van Perama) naar Ubud reizen. Je hotel/guesthouse kan je helpen met boeken.

Heel wel bedankt voor het snelle antwoord!!

Zijn er taxi’s die je beter vermijdt zo 's avonds laat? En waar moet je op letten als je een taxi neemt?

Karen

Je hebt weinig keus qua taxi op het vliegveld.

Je loopt naar buiten, en aan je rechterhand vind je een loket waar je een coupon voor de taxi kan kopen. Nadat je de coupon hebt gekocht loop je naar de eerste taxi toe - en geloof me, men maakt je wel duidelijk wie er aan de beurt is :wink:

Hallo,

heel wat goedkope hostelletjes en homestays bieden niet de mogelijkheid om op voorhand te boeken.
Omdat we 's nachts op de luchthaven toekomen zouden we toch graag weten waar we ergens terecht kunnen voor de nacht.
Is het een optie om de dag voor onze binnenlandse vlucht eens te bellen naar een hostel of homestay en op die manier een dag op voorhand te reserveren of kan je enkel een kamer krijgen door ter plaatse te gaan vragen of ze nog iets vrij hebben?

Karen

@ Karen: dat hangt helemaal van het hostel af. Zelf bel ik meestal even wanneer ik pas heel laat aan kom, maar ik vraag me soms af of dat wel enige zekerheid geeft? Ik ben echter nog nooit weggestuurd.