Overnachten Jakarta

Hallo

Wij vertrekken 28 april voor 17 dagen naar Indonesie. We willen 1 a 2 dagen overnachten in Jakarta en dan een vlucht nemen naar Bali.
Heeft er iemand ervaringen mee? meer bepaald, waar goedkoop en net slapen in Jakarta?
en vliegmaatschappij naar Bali? Leuke adresjes daar?

Alle tips welkom!

Debbertje

Ik zal het even voor je opzoeken

Groeten, Jaak

Hallo,

Ik heb zelf in een hotel gezeten in het centrum van Jakarta maar vond het niet echt de moeite waard.
goedkoop kun je vliegen met Airasia. www.airasia.com
1 vlucht voor 2 personen op 1 mei om 14.00 uur kost je ongeveer op dit moment 70 euro.
Het werkt bij Airasia wel hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.
Ik heb zelf zo’n 15 vluchten met ze gemaakt en ze zijn erg goed het is een low budget maatschappij dus je moet alles erbij kopen.

AA is vooral goedkooop-als je het nog niet kent-HEEL goed opletten wat je boekt-en niet, Alles wat je erbij wlt gaat je kosten-maar bedenk-het mag en hoeft niet.
2.er gaan nog diverse andere airlines ook-zoals LIOnair en GARUDA natuurlijk-en nog wel meer. vrijwel elk uur kan je vliegen e echt duur is er geen (het is rond de 2 uur-over de 1000 km, overland neemt het zo’n 30 uur-bedenk dat wel erbij!
3.je zei niet veel (dat schijnt nogal gebruikelijk op dit forum-met de indruk dat mensen tegenwoordig niet eens meer kunnen nadenken), over gewenst comfort e.d. en bovendien staat dat soort info in elke reisgids. Maar budget reizigers gaan meest naar JALAN JAKSA-vlakbij stasyon gambir (eindpunt airportbus) en kiezen daar ter pleke wat. Of het aan je eisen voldoet-mag je helemaal zelf ter plekke bekijken. Je angsten dat het vol e.d. is-totaal overbodig.