Hoi,
Wij gaan met onze Landcruiser half november 2016 van Malaga naar Namibie via West Afrika. Zou leuk zijn met anderen te reizen. 5 jaar geleden zijn we al van Egypte naar Kaapstad gereden dus we hebben ervaring!
gr
Willem en Mariet
Hoi,
Wij gaan met onze Landcruiser half november 2016 van Malaga naar Namibie via West Afrika. Zou leuk zijn met anderen te reizen. 5 jaar geleden zijn we al van Egypte naar Kaapstad gereden dus we hebben ervaring!
gr
Willem en Mariet
Dag Mariet en Willem, mischien heb ik wel interesse om mee te rijden. Heb veel reiservaring maar niet bepaald in Afrika,
het verste dat ik geweest ben is Gambia. Zelf rij ik Unimog, ben 67. Was normaal voorzien dat ik dit jaar Alaska Canada Amerika midden Amerika
zou doen. Afrika lijkt mij ook wel fijn, maar zeker niet om alleen te doen, en het moet veilig zijn, weet niet of de landen
die we doorkruisen politiek stabiel zijn. Ik hoor het wel
prettig week-end, jacky
Hoi Jacky,
We zijn ons nu aan het verdiepen in een Roro of container direct naar Namibie. Scheelt ons al die landen in West Afrika. We zagen wat op tegen alle hassle, visa, hitte, muskieten etc :ā) Dus change of plans.
Vandaaruit is het easy om met ons tweeen te reizen. Bedankt voor je reactie.
Wij hebben ongeveer hetzelfde plan gehad, van huis uit naar Zuid Afrika rijden.
Afgelopen zomer zijn we met de auto in Marokko geweest en daar al wat eerste waarschuwingen opgevangen. Afgelopen winter waren we met ons (volwassen) gezin in de Marokkaanse Sahara met nomaden en kamelen. De nomaden raadden ons ook af om door de zuidelijke Sahara te reizen. Dat heeft ons een laatste zetje gegeven in ons besluit om niet door West Afrika te reizen.
Wij kiezen er nu ook voor om de auto RoRo naar Walvisbaai te verschepen.
Ik heb al wat offertes binnen, ook voor het inklaren in Namibiƫ, dus als we daarover wat info kunnen uitwisselen houd ik me aanbevolen
Goed plan, kun je mij mailen? Heb je een pm gestuurd.
Waaauw dat lijkt mij echt geweldig zeg.
Ik ken marokko bijna uit mijn hoofd maar wil altijd al meer naar beneden om de afrikaanse landen daar te zien.
Heel veel succes