Hallo,
Ik ga vanaf 10februari reizen door Vietnam,Cambodja en Laos. Vanuit Laos moet ik weer naar Vietnam omdat ik vanuit daar naar Nederland vlieg.
Zijn er mensen die tips hebben,hoe ik het best kan reizen van Laos naar Vietnam?
Hallo,
Ik ga vanaf 10februari reizen door Vietnam,Cambodja en Laos. Vanuit Laos moet ik weer naar Vietnam omdat ik vanuit daar naar Nederland vlieg.
Zijn er mensen die tips hebben,hoe ik het best kan reizen van Laos naar Vietnam?
Ligt aan je schema maar ik zou zeggen: pak het vliegtuig van Luang Prabang naar Hanoi met bijvoorbeeld Lao Airlines of Vietnam Airlines.
Vliegen op de internationale luchthavens van Hanoi, Da Nang of Ho Chi Minh City biedt qua visum meer mogelijkheden dan over land. Je kunt hierover vast meer topics vinden via de zoekfunctie van dit forum.
Cheers!
@ axelfoley
Weet je ook misschien hoe ik met de bus naar Vietnam Hue gaat ,van Pakse of Savannakhet wat is beter, heb gelezen dat in Savannekhet 22:00 gaat is er ook die oom 10:00 gaat???
Tanksssss
Heb even gezocht op Travelfish.org en deze site meldt het volgende:
-Bus vanuit Savannakhet, elke avond om 22.00 uur maar er schijnt ook een speciale bus te zijn die vertrekt op zaterdag óf zondag om 07.30 uur…
-Bus vanuit Pakse, staat alleen een prijs bij (150.000 kip)…
Hopelijk heb ik je iets verder op weg geholpen… Het blijft natuurlijk een totaal onbetrouwbaar systeem qua tijden… Ik zou altijd wat extra tijd incalculeren.
Cheers!
deze bus ging toen wij er waren als hij vol was, en anders werd die er tussen uit gelaten en moest je dus op de volgende wachten.
nou weet ik niet meer welke dan uit viel. volgens mij ging die in de ochtend altijd. maar ik weet het echt niet meer zeker.
mocht je de tijden van de bus weten, wil je die dan mss hier ook even vermelden voor eventuele volgende reizigers ?