Hoi,
Ik ben van plan om vanaf Kathmandu naar Delhi te gaan. Ik weet alleen nog niet hoe.
Heeft iemand tips? Ik hoor ook graag hoeveel tijd het in beslag neemt
Bedankt!
Groetjes Isabel
Hoi,
Ik ben van plan om vanaf Kathmandu naar Delhi te gaan. Ik weet alleen nog niet hoe.
Heeft iemand tips? Ik hoor ook graag hoeveel tijd het in beslag neemt
Bedankt!
Groetjes Isabel
Hey Isabel,
Ik ben vorige week van Kathmandu naar Delhi gevlogen de vlucht duurt ongeveer een uur en een kwartier, maar je moet wel vrij vroeg een uur of 3 vantevoren op het vliegveld zijn! De vlucht kost ongeveer 160 dollar. Wat ik wel als waarschuwing wil geven is wat wij gehad hebben. Wij zouden donderdagochtend vroeg vliegen, maar onze vlucht is gecancelled waardoor we pas vrijdagavond konden vliegen en daarom geen tijd meer hebben gehad om Delhi te bezoeken! Dit was trouwens met Royal Nepal Airlines waar wel vaker problemen mee schijnen te zijn!
Je kan ook met de bus van Kathmandu naar de grens met India en vanaf daar naar een treinstation en dan met de nachttrein naar Delhi. Bij dit laatste ben je denk ik een 30 uur aan reistijd kwijt!
Bedankt voor de informatie. Waar heb je je ticket geboekt en is dat makkelijk te regelen??
Onze tickets werden geboekt door onze reisleider aangezien we met een reisgezelschap reisden. Maar in kathmandu heb ik genoeg kantoortjes gezien waar je excursies, bus en vliegreizen kunt boeken.
en ik denk dat de luchtvaartmaatschappijen ook wel websites hebben, maar dat weet ik dus niet omdat alles door onze reisleider is geregeld!
Ik heb een ticket geboekt voor maar 96 euro bij tunafish! Heb toch maar besloten om te gaan vliegen ipv een lange busreis!