Delhi - Kathmandu?

Hoi,
ik zou deze zomer graag naar Nepal gaan, maar aangezien de tickets nogal duur zijn, had ik het idee om naar Delhi te vliegen en van daaruit naar Nepal te trekken. Heeft er iemand ervaring mee of iemand die weet of je je er kunt geraken met bus of trein? Of misschien liften?
Alvast bedankt!!
Nathalie

Hoi ik wil van de zomer ook noord-india en nepal aandoen… en ben ook van plan om via Delhi te vliegen. Als je gewoon googelt Delhi - Kathmandu krijg je vluchten, complete groepsreizen waar je bv de route op eigen houtje van kan volgen… verder op bv www.seat61.com (hoop dat het het goede adres is) staat een hoop informatie over treinen ed… goed te doen volgens mij…

Laat me het maar weten… je kan me toevoegen op msn sabrina.bos@wanadoo.nl … Ik hoor wel over je plannen :slight_smile:

Het makkelijkste maar ook de duurst oplossing:
Ga naar Delhi en boek daar een vlucht naar Kathmandu. Reken op ca. 150 USD pp enkele reis.
Goedkoper is met de trein naar Varanasi `(18 uur) dan de bus naar de grens Sonauli en overstappen op de bus naar Kathmandu.
Ook gaan er rechtstreekse bussen van Delhi naar Kathmandu (ca. 35 uur).

Hi Nathalie,

Ik ben erg benieuwd hoe je uitiendelijk van Delhi naar Kathmandu bent gereisd. Zelf ga ik 30 september en ben me een beetje aan het orienteren. Misschien heb je tips.

Bedankt alvast.
Groetjes Hanneke