Ik had het idee om na Bangkok eerst naar Kanchanaburi te reizen om dan na een paar dagen door te gaan naar Chaing Mai. Heb alleen nog niet veel info gevonden over de mogelijkheid van reizen tussen deze steden. Weet iemand hier meer over?
Is het mogelijk om direct te reizen per trein/bus? Of is het het snelst om eerst terug naar Bangkok te reizen om vandaar een trein richting het noorden te pakken?
Gewoon eerst terug naar BKK (twee uurtjes) en dan met bus/trein/vliegtuig naar Chiang Mai. Je kunt van Kanchanaburi met de gewone bus of met een minivan (is nauwelijks duurder en vaak wat sneller).
zoals Falang het al heeft gemeld,ff terug keren naar bangkok,om daar je bus,trein of vliegtuig te nemen naar het noorden!Moest het de eerst keer zijn dat je naar het noorden trekt,kun je beter een trein nemen,dan zie je nog iets van de mooie landschappen onderweg.g.s
Gaat er ook een bus van Kanchanaburi naaar Ayutaya?? Das dan misschien interessanter, blijven we daar een dagje… en pakken dan de trein richting het noorden!
liefste Eefiejj,niet rechtstreeks!! wat je wel kunt doen =een bus nemen van Kanchanaburi naar Suphanburi(busnummer411) aldaar aangekomen neem je bus nummer 703,die gaat naar Ayutthaya!! gegroet:georgessiam.:chin:
Dat is juist Eefiejj,doe zoals ik,neem je tijd en plan niet teveel ineens!!Wat bedoel je met"regelneverige"?take it easy have fun in the land of smile!!gegroet:georgessiam.
bedankt ik ga met kerst naar bangkok en wil het ook zo gaan doen en misschien nog naar chang rai vanuit chang mai.
en dan naar het zuiden wat eilandjes pakken.
Je kan vliegtuig nemen naar Chiang Rai ( van BKK ) , afgelopen week waren er tickets bij airasia aan 400 bath buiten taksen.
Dan bus naar Chiang Mai en dan een rechtstreekse vlucht naar Phuket .
Er is geen rechtstreekse van Chiang Rai naar Phuket.