Beste thailand reizigers,
30 juni vertrekken wij voor 4 weken naar thailand (voor het eerst!!). Ik heb de reis zelf in elkaar geflanst. veel is me al duidelijk, maar ik heb nog wel wat onduidelijkheden…hier is er eentje…hoop dat iemand me kan helpen!
na 3 n88 bangkok gaan we twee n88 naar het Khao Yoi NP. Vervolgens willen wij naar Kanchanaburi gaan, voor de welbekende toeristische attracties. Moet dit via bangkok, of kan dat rechtstreeks?
Nadat wij een dagje kanchanaburi en een dagje erawam NP gedaan hebben, willen we de volgende morgen richting Chiang Mai reizen, om daar een 5 daagse/4 n88 jungle tocht te doen via 333travel. Moeten we dan eerst weer van kanchanaburi naar bangkok reizen, of kunnen we beter/even goed meteen noordwaards reizen, en zoja…hoe?
Ik lees veel positieve berichten over de nachttrein. Nadeel lijkt mij echter, dat je vaak in de morgen bv uit je hotel moet of in bangkok aankomt, terwijl de nachttrein pas in de avond gaat… daar sta je dan met je baggage?
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven…want ik moet weten welke datum ik aan de trekking kan beginnen…kan natuurlijk niet een dag te laat komen!
Kei bedankt…ik ga mijn ervaringen straks ook met jullie delen!
MvG, Tobias