Van Kaapstad naar East London

Hallo,

Ik wil samen met mijn vriendin en dochter van 1,5 van Kaapstad reizen naar East London. Vandaar nemen we een vlucht terug naar kaapstad.

Wie heeft dit nog meer gedaan? We hebben ongeveer drie weken.

We willen niet teveel reisdagen hebben.

Mvgr

Daniel

Is makkelijk te doen in 3 weken. Maar waarom naar East London.
Ga zeker op de route zeker naar Swellendam, Hermanus, Knysa, dan ook naar Graaf Reinet. Addo olifanten park wordt moeilijk met een klein kind( en mag denk ik ook niet)

1 like

Beste Annemieke,

Dank je wel voor je reactie.

We zullen zeker die plaatsen op onze route volgen.
We willen niet teveel in de auto zitten. Het leek ons makkelijk om vanaf East London terug te vliegen op Kaapstad. Maar als dit onlogisch is verneem ik dat graag.

Ik wil een normale 2w drive auto huren. Dat is toch voldoende voor deze route?

Mvgr

Daniel

Dit is een makkie in 3 weken, mag ik je een tip geven ga naar East Londen en neem de bezienswaardigheden ten zuide van de N2 mee. Als je terug komt zou ik over de R62 rijden deze route heb ik zelf 2keer gereden en staat het volgend jaar weer op de plannig.
www. route62.co.za
geniet die reis Jan

1 like

Geen probleem Daniel.

En zeker een gewone 2w auto is zeker voldoende. De route die je gaat rijden zijn normale asfalt wegen, ook in Addo.

suc6

[QUOTE=Addo olifanten park wordt moeilijk met een klein kind( en mag denk ik ook niet)[/QUOTE]
*

Waarom zouden kleine kinderen niet toegelaten zijn in Addo of enig ander wildpark?

Wat vind jij zelf de ‘highlights’ op route 62? We denken erover om tot in Addo te gaan vanuit Kaapstad over de Tuinroute en terug over route 62…
Alle adviezen zijn welkom :slight_smile:

Als jezelf rijd met een klein kind in auto, deuren, ramen dicht kan het geen kwaad.
Maar vaak worden kinderen (kleine) niet toegelaten, als je met een open gamedrive auto meegaat. Kleine kinderen die huilen, kunnen een gevaar opleveren met de wilde dieren. Het gehuil trek ze aan, een soort nood kreet is dat voor die dieren en willen dan het huilende kind “redden”.

Dat is de reden.

Is het logisch om via East London terug te vliegen naar kaapstad?

Je kan van elke plaats terug vliegen naar Kaapstad, is geen probleem hoor!