Van Gili naar Denpasar op laatste dag

Hoi iedereen,

Ik heb eens even een vraagje…binnenkort vertoef ik 3 weken in Indonesie. Plan is om de laatste dagen op één van de gili-eilanden te verblijven. 21 juli vertrekt mijn vlucht vanuit Denpasar richting Zaventem om 16u05…is er tijd genoeg om die dag nog van Gili naar Denpasar te trekken? En wat zouden de prijzen kunnen zijn?
Of is het veiliger om de dag voordien al terug richting Bali te trekken?

Alvast bedankt!
grtz,
Nancy

Met de slowboat haal je het niet. Met de snelle boot misschien wel. Ik zou zelf echter het zekere voor het onzekere nemen en een dag eerder gaan.

Ik zou het niet gokken en de dag ervoor vertrekken. Je weet nooit wat er onderweg kan gebeuren.

Soms varen er gewoon geen boten van / naar de Gili’s vanwege het slechte weer, te harde wind, te hoge golven. Altijd dus wat marge houden, minimaal 1 dag.

Het is nu geen regenseizoen dus de golven zullen wel meevallen. Maar je weet het nooit natuurlijk. Snelle boot kost +/- €40,-.
Vanaf Sanur (waar de snelle boot aankomt) is wel heel veel vervoer, taxi’s etc.
Spreek een goeie prijs af en ze brengen je direct naar het vliegveld in Denpasar.

bedankt allemaal voor jullie tips. Ik ga idd dan maar het zekere voor het onzekere nemen en een dagje vroeger vertrekken. Jammer dat je op voorhand je plaats op de boot moet resereveren, anders kon ik mss nog wat afwachten en eens bekijken hoe vlot het allemaal loopt :slight_smile: