Wie o wie kan mij helpen met het volgende:
Wij komen in september 2012 aan in Denpasar om 19.00 uur. Die avond willen wij overnachten in een plaats welke het meest handig is om de oversteek naar Gili T. te maken de volgende dag. Ik lees verhalen over Padangbai en Benoa. Kan iemand mij vertellen wat het meest handig is.
Is het tevens raadzaam om in NL al de boot voor de oversteek te reserveren?
Er vertrekken “ik weet niet hoeveel” (snelle) boten vanuit Sanur naar de Gili eilanden. Lijkt mij het beste bij jullie plan passen om hier op Bali te arriveren, taxi te pakken naar Sanur / hotel dat je daar geboekt hebt voor 1 nacht en je 's ochtends te laten ophalen door een taxi om naar het opstappunt van de boot (die je ook vantevoren hebt vastgelegd) die jullie gekozen hebben.
De fast boat companies hebben allemaal busjes. Vroeg in de ochtend of rond 11 uur wordt je opgepikt van je hotel en naar PB gebracht waar de fast boats vertrekken.
Alle fast boats vertrekken in de morgen tussen 8 en 10 uur. ook zijn er een paar fast boat companies ie in de middag gaan, rond 1 uur. De boot rit duurt 2 uur. Kosten IDR 300.000. Geloof de prijzen op de flyers nier, veels te duur.